• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ja ik had 3 liter gehaald opel zwart

alleen even naar een goeie spuitcabine want die op mn werk is niet goed vanwege de afzuigmuur

heb er een tent omheen gemaakt tegen t stof maar dat holp niet erg veel

hier wat meer fototjes moet ff overdag fotos maken

mijne opzen nieuwe velgen

afbeelding001jm6.jpg

afbeelding005zo6.jpg

afbeelding006zr8.jpg

afbeelding008oi0.jpg

afbeelding012sz7.jpg

afbeelding016lb9.jpg

Staat goed friebel!

Staat mooi in lijn met je voorlip :thumbup

Alst mooier weer is even een compleet plaatje weer he ;) :D

Hey bedankt voor de leuke reacties,

Het zijn Rieger skirts, en pasvorm is goed, alleen ben ik niet tevreden kwa hoe ze erop zitten, de skirt loopt naar me achterwiel een beetje naar buiten uit, en loopt niet nagenoeg recht met de auto naar beneden.. zal zo nog wel fotos posten misschien dat je het dan beter ziet..:hmmz

Ik zie wat je bedoeld op foto 1 en 2, aan de voorkant loopt ie zeg maar rechter naar beneden, naar achter toe lijkt t beetje of die krom trekt. Is er niet iets aan te doen? Dat je hem wat strakker trekt ofzo? Dat je hem aan de achterkant iets naar binnen kan trekken?

ja ik gaat misschien ff vragen of ze het eraf willen halen, en misschien achter iets inzagen, ik heb dan het idee dat het wat beter gaat staan, ja of met klemmen ofzo iets krom trekken en zo kijken of die dan wat rechter gaat staan.. ben iig nog niet helemaal tevreden :(

hmmmmm :hmmz ik zie het. dat is idd minder mooi. hoop dat het op te lossen is d.m.v. zagen. :thumbup

maar verder ziet het er goed uit

Hey friebel

Nice mannn maakt je auto nog dikkerrr:D

Nu alleeen nog ff maat passend maken en dan helemaal top

We horen het wel hoe het gaat aflopen :)

Thanks, maar ik ben net even langs geweest bij die autozaak.. en volgende week gaan ze wat aanpassen, schroef aan de achterkant gaan we wat verzetten en waarschijnlijk beugels aan de onderkant en net niet in het midden om het wat naar binnen te trekken.. hoop dat het dan beter staat, ben nu echt nog niet tevreden :(

Ja, denk dat je er nog een heel eind aan kan rommelen hoor :)

Alleen hou er rekening mee dat je hem niet te ver naar achter trekt ivm warmte en kou ...niet dat die gaat scheuren natuurlijk.

Denk dat stukje inzagen betere oplossing is .....tenminste als het mogelijk is ......weet niet precies hoe die zit :)

Naja, succes in ieder geval!

Terug
Naar boven