• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

:D

Nog weinig tijd gehad om mijn update te installeren :P

De veerpootbrug .....maar kan het denk ik beter in de garage doen want als ik de bovenste schotel/plaat eraf haal zit me veerpoot helemaal los volgens mij :hmmz....niet zo slim als je dat even op je oprit doet :P

@Famous: zit ie er nog niet op? mijn booskijkers zitten er ook nog niet op hoor :P heb ze nog niet eens binnen. duurt nog twee weken denk ik :swear

@crossagek: welke spullen liggen bij de spuiter? of zijn dat nog steeds dezelfde van een paar weken geleden?

:) Nee, moet het maar eens even keertje in de garage doen. Alle middelen bij de hand en geen geklooi op de oprit wat dan toch altijd fout gaat :P

Dus moet nogmaar even geduld hebben (voor zover ik dat dan al heb :P )

Pff duurt lang met je booskijkers man! Das wel minder!

Heey paul, jij heb wel verstand van velgen beetje toch? past dit zonder aanlopen..

ET waarde is 30 en 205/40/17 80H 7,5 J

ik heb die irmschers 7j et 38 en loopt net aan.. zeker met 205/40-17 band.

met et30 zou die nog eens 8mm naar buiten komen.

:D Njoy heeft gelijk hahahaha :P

Maar ga je hem verhogen dan? :P Zou zelf voor een 15 wieltje gaan ..:hmmz

Ik weet me eigen ET-waarde zo niet eens, dacht ET35 en voor rij ik met 195/50/15 7J .., valt niet geheel in de wielkast, maar dat komt door de band. Iets smaller en platter bandje eronder en dan wil dat precies (wieltjes staan ook ni recht onder de auto, anders past het sowieso niet :angel)

Dus 17 inch met ET30 en 205 bandje geeft zeker problemen ;) alhoewel dat op te lossen valt, gewoon lekker stug maken :wors

Ik rij voor met 8J ET25 en achter met 8J ET15. Schroefset op zijn laagst:jerry

Voor kan het makkelijk nergens geen last van, alleen achter schuurt het een in dikke hobbels. Laat de wielkasten binnenkort uitkloppen.

Zijn trouwens wel 15 inchers met voor 195-45 en achter 195-50.

Bij Paul loopt het ook aan zonder bumpstops weet ik van hem, maar ik wil graag zonder die dingen rijden.

Als het zou kunnen zou ik als ik jou was gewoon ff passen wat voor marges je over hebt.

Thanks gasten, dan koop ik ze toch maar niet, lager is zoiezo geen optie, dan ben ik me irmscher lip binnen no time kwijt.. ik schaaf hem soms nu al en ik ben maar 3 cm verlaagd.. drempels hier zijn echt erg :( 15 inch is zoiezo te klein vind ik, als er velgen onder komen is het 16 inch of 17.. :p

@ bas, ik wilde ze kopen maar nu niet meer :D

Hahaha ja ik krijg het er ook wel onder Kris :P Alleen dan moet ie echt wel omhoog, want dan kan ik niet meer vol insturen :P mja ....wanneer stuur je vol in .......das ook weer zo :angel ....

Achter loopt anders inderdaad aan, maar veerweg begrenser erin en bumpstops in de shock breker :D en stuiteren maar :jerry

Heeheeee eindelijk die booskijkers hahaha, maar dat monteren van booskijkers is wel makkelijk klusje :P

Ik ga denk ik binnenkort toch maar eigenwijs doen en met de veerpoot aan de gang ....gewoon krikje drbij en beetje achterstevoren bidden denk ik :jerry :P

Terug
Naar boven