• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

vaak zijn de meetings`"in het midden van het land " , maar gerekend vanuit mijn woonplaats gaat dit dus mooi niet op :thumbdown

ik woon helemaal bovenin friesland en een meeting in de meern is daardoor voor mij 2 tot 2,5 uur rijden :o

ik wil zo graag naar de grote meetings om mijn corsaatje te showen , maar zo lang de meetings niet dichterbij komen zal het niet gaan lukken om langs te komen :cry

ja dat is wel klote als je helemaal in friesland woont. want de meeste meetings zijn idd in het midden of zuiden van het land.

erwin heeft daarom makkelijk praten :P

maar er is binnenkort toch een meeting in heereveen? ik zou er ook heen gaan maar is nog niet helemaal zeker.

ik zou best wel naar een meeting willen in belgie voor een keer maar dat is zo ver rijden dat ik het niet doe. :angel

want dan ben je langer onderweg dan dat je op een meeting bent:cry

@Titanium: jij komt toch uit de buurt van amsterdam? dan valt het voor jou toch wel mee? ik woon zelf in purmerend

origineel gepost door Xperience

@bas: gewoon ook naar de meetings in België komen... Ik kom toch ook vaak van België naar Nederland?! :o

:P

:jerry jahh gewoon gaan :jerry:jerry is maa 3 kwartier belgie:agent

whoehoe we hebben bijna feest bijna bij de 1000e bericht:jerry

origineel gepost door Xperience

@bas: gewoon ook naar de meetings in België komen... Ik kom toch ook vaak van België naar Nederland?! :o

:P

eeuhm sofie, maar voordat ik in belgie ben zit ik al ruim twee uur in de auto. dus dan moet ik nog in belgie een stuk rijden ook :hmmz

of ik moet daar blijven overnachten :hmmz maar das ook weer een dure grap.

@alex: voor jou is het 3 kwartier rijden ja :P

:jerry

jaja alex, het gaat hard zo :jerry:jerry:jerry:P

Okeee nu even een vraag

ik wil uitrekenen hoeveel ik rij 1 op

ik heb getankt 36 liter op 102604 km en hij was weer leeg op 103023 KM

weet iemand hoe je dat moet uitrekenen

ENNeee nog mooie foto's van je C zijn ook welkom:agent

dat is niet zo moeilijk.

je hebt op 1 tank gereden: 103023 - 102604 = 419 km

je hebt 36 liter getankt

om het uit te reken moet het aantal gereden km's delen door het aantal getankte liters

dus: 419 / 36 = 11.638888888 afgerond: 11.6

dus je hebt deze tank 1 op 11.6 gereden.

:jerry

zeker weer lopen trappen alex :D

En ik ga zondag ook naar VAG-Opel Meeting.. stukje rijden maar ach.. ik ga er alleen al zaterdag heen en blijf slapen in belgie :P:D

Nouw kom op mensen maak nog wat mooie foto's king:

DSC03720.jpg

:D Kijk!! Dat ziet er toch al een heel stuk mooier uit Bas! Zoals op deze foto begin ik het wel wat te vinden! :thumbup

Qua kleur komt het ook al aardig in de buurt dacht ik zo he?! Alleen hier zit denk ik nog geen blanke lak overheen of wel? ;)

1000e bericht voor mij :jerry:jerry en ziet er wel goed uit zo bas.. ik heb vanavond stiekem voor een andere auto gekeken :P

Dan show ik hem nog maar een keertje :P

Vandaag even bandje om mijn modernlines laten zetten, speciaal voor de Vag- Opelday maar eronder omdat ik mijn andere velg flink beschadigd had :cry

Van de winter gaan deze wel helemaal opgeknapt worden, zowiezo het zwarte hart, gepolijst of antraciet en nog wel wat ideetjes.

18092008669.jpg

Originally posted by Titanium

Netjes:)

Welke maat velgen heb je??

btw mistergsi; ik kom uit hoofddorp

zijn 9 j x 16 inch met 215/35 bandjes

origineel gepost door Famous

:D Kijk!! Dat ziet er toch al een heel stuk mooier uit Bas! Zoals op deze foto begin ik het wel wat te vinden! :thumbup

Qua kleur komt het ook al aardig in de buurt dacht ik zo he?! Alleen hier zit denk ik nog geen blanke lak overheen of wel? ;)

ja gaat de goede kant op. maar spuiten gaat nog niet zoals ik wil. een maat van me gaat het nu proberen :P

@Erwin: :swear hoezo dat dan????!!!!!!!!!!!!! :wtf je weet wel hoe je het 1000e bericht moet verneuken hè? :vertag

@Titanium: das idd dichtbij :P

Terug
Naar boven