• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ziet er ook mooi uit maar kvind um voor et goede net ff iets te plat.

Heb je ook foto vanaf de andere kant? of zit die anders vast dan die van irmscher?

kneem aan dat deze ook overloopt

Nog een ander spoilertje van CSR

3.jpg

Toen ik de foto's zag van de skirts op die site schrok ik wel ff van de

lading Kit die ze hadden gebruikt :P

5.jpg

:o

Deze loopt ook erover volgens mij, maar dan als 1 geheel gelijk met de achterklep. Die van irmscher niet!

Je kan deze spoiler met en zonder 3de remlicht krijgen, maar vind hem met net iets mooier staan. Dit is hem zonder ;

11054123.jpg

Zoals je ziet, blijf je ook je gewone 3de remlicht zien ;)

Nee, die vind ik niks Stefan ..die ligt er zo op ......loopt niet in lijn met de auto. Maargoed, dat is een persoonlijke mening ;)

die eerste is zeker mooier ja

Maar als je um heb kan je dan laten zien hoe die bij jou erop zit? kben toch benieuwd hoe jij bedoelt dat die mooier overloopt zeg maar. of ga je hem niet bestellen?

gr jeroen

vind de originele gsi/sport spoiler toch mooier hoor.

als je die ene neemt paul, zou ik die ene zonder remlicht nemen. dan blijft het 1 geheel. ander word de "lijn" zeg maar onderbroken.

maar smaken verschillen :D

Mja ik twijfel er nog aan! Hoe vaker ik kijk hoe meer ik toch ook neig naar die zonder remlicht erin ja. Staat anders zo dubbel .....4de remlicht :P

En als ik de volgende keer weer een irmscher zie zal ik wel foto maken Jeroen, kan ik precies aangeven wat ik bedoel :)

En ik heb nog niks besteld, ben nog op me gemakje aan het rondkijken :) Deze had ik via ebay.de gevonden en kost zonder remlicht 119 en met 139 euro ongespoten en geheel nieuw.

ok is goed kdenk dat ik et wel al weet. Maar lijkt mij dat die csr spoiler et ook heeft. Die irmscher is gewoon zelfde montage als die plastic kap bij de sport die ligt er inprincipe ook op. Maarre de 25ste ben ik bij me zus ff muziekie inbouwen als et goed is, is dan ook me corsa verlaagd dan maak ik dat weekend ff mooie foto's zal ik ook gelijk ff van spoiler doen

En idd zonder remlicht is mooier al kan je de originele natuurlijk uitschakelen

Montage is wel hetzelfde, alleen op dat stukje achterklep zeg maar ....daar zit die irmscher niet geheel over. Alleen in de hoeken en verloopt het naar het midden tot de helft ...dus dat je nog stukje van je achterklep ziet erop. (de rand loopt niet gelijk met je achterklep rand)

Snap je wat ik bedoel?

Ik ben niet zo'n grote ster in uitleggen zoals je door hebt :P

die CSR is wel gaaf zo zonder remlicht

wij hebben dr eentje van maxxtune ofzo iets via ebay gekocht, is een poly ding, zou het niet nog een 2e keer nemen, pasvorm is niet denderend...

DSC01247.sized.jpg

DSC01246.sized.jpg

DSC01248.sized.jpg

vind het wel leuk staan, dat wel ;)

HOe zit deze vast dan , ennee waar heb je die coole atene gekocht staat beter dan zo'n lange:D en heb je er goed ontvangst mee:kewlpics

met sikaflex, ramenkit dus ;) komt niet meer los hoor ;)

antenne is van mantzel geloof ik, komt uit duitsland, vorig jaar in essen meegenomen

ontvangst is goed, wel minder als met de originele :o

Ja, ik heb zo'n zilver ding maar ontvangst is wel iets minder ;)

Leuk spoilertje ook :D....lijkt wel die csr alleen deze is langer, die van csr is korter en ligt als het ware echt gelijmd op je achterklep ipv zoals die van alphox alleen op beide buitenzijdes.

origineel gepost door Njoy_Corsa

origineel gepost door alphox

ontvangst is goed, wel minder als met de originele :o

Volgens mij heb ik wat anders gehoord :P

bemoei jij je er eens niet mee :P

ze stelt zich gewoon aan ;) als ik er in rijd, heb ik ineens wel ontvangst:P je ontvangt wel minder als met de originele maja...

Ik heb ook zo'n spijkertje op mn dak en de ontvangst is gewoonweg beroerd in vergelijking met de originele... Ik luister bijna alleen maar mp3's in de auto heb er dus verder ook geen last van :)

ik denk dat ik in essen ook maar ff ga kijken voor zo'n antenne. ziet er veel beter uit. en voor de radio hoef ik het niet te doen. heb nu ok al niet veel bereik. en luister eigenlijk toch alleen maar cd's of dvd's.

Terug
Naar boven