• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door Friebel

auto blijft zoals die is denk, geen zin om alles eraf te beunen man :D en wanneer is die meeting dan bas??

ja ik zag al wat er op geboden is bijna je vraagprijs dat is wel beter man..we houden contact heb je nog op msn

meeting is op 26 april

zeker zonde dat die weggaat. Ok een golf zou ik ook nooit nemen. Maar een a3 ook zeker nooit. een vriend heeft er 1 en kweet dat jij net als ik een 1.2 heb maar die jongen kan mij niet bij houden met ze a3 na vind ik echt slecht voor zo'n auto. Was zijn reden om geen corsa te nemen want hij vond die a3 sneller na echt niet dus. Tis trouwens een 1.6 wat die heeft

origineel gepost door Aydee

auto blijft zoals die is denk, geen zin om alles eraf te beunen man :D en wanneer is die meeting dan bas??

ja ik zag al wat er op geboden is bijna je vraagprijs dat is wel beter man..we houden contact heb je nog op msn

meeting is op 26 april

Ja vraagprijs bijna, maar had afgesproken vdaag met diegene en kwam niet opdagen jammer genoeg.. ik ben niet zovaak meer op msn maar we spreken mekaar vast..

Maar die meeting zit er denk niet in dan moet ik hem nog 2 maanden houden en dat gaat hem niet worden denk ik..

En het gaat er opzich niet om of die heel snel is zo een a3 maar ik vind dat een mooie auto en hij rijdt lekker.. tsjaa een golf dat is heilligschennis he haha maar ik zie wel joh, corsa gaat er zoiezo uit :P

Ja toch nog opel :D daar blijf ik ook wel bij denk ik :D maar ik ga me corsa inruilen voor de astra ff kijken wat ik dan moet bij betalen enzo.. en ik vind het opzich ook wel zonde hij is nu helemaal zoals ik wil.. maar op de snelweg laat de 1.2 het afweten en dat vind ik echt klote als ik een gsi had dan had ik hem zeker gehouden..

astra G? OPC? :angel :P

je bent niet de enige die het jammer vind dat ie geen gsi heeft gekocht. heb het al vaker gehoord :P

maar als er weer nieuws is horen we het wel toch?:angel :D

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

in dit topic hoort tie natuurlijk thuis . :thumbup

na anderhalf jaar stalling , een hoop geschroef , een was en een poetsbeurt ,

staat tie er inmiddels zo bij . :)

wb1.jpg

wb2.jpg

wb3.jpg

wb4.jpg

wb5.jpg

wb6.jpg

wb7.jpg

wb8.jpg

wb9.jpg

wb10.jpg

wb11.jpg

wb12.jpg

wb13.jpg

wb14.jpg

wb15.jpg

hey , welkom. ziet er goed.

maar idd wat aydee zegt, ff betere camera gebruiken, of niet zo trillen :P ;)

is het een C20LET?

greetz bas

origineel gepost door MisterGSi

astra G? OPC? :angel :P

je bent niet de enige die het jammer vind dat ie geen gsi heeft gekocht. heb het al vaker gehoord :P

maar als er weer nieuws is horen we het wel toch?:angel :D

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Nee geen opc maar 1.6 16v dat gaat nog wel aardig vooruit me collega heeft er ook 1, niet bijzonder snel maar voor op de snelweg prima :thumbup maar ik ga morgen kijken voor de auto ik probeer morgen update neer te zetten :P

@ friebel ja zeker soms wou ik ook wel dat het een gsi is was. En op snelweg invoegen vind ik soms ok wel klote mis je net even die snelheid. Maar aan de andere kant rijd die wel lekker zuinig en de tijden die ik op de snelweg zit kom ik nooit boven 140 vanwege drukte dus dat scheelt wel weer. Maar ben benieuwd naar astra. Is die helemaal standaart of komt er nog wat?

@ jeroen,

ja die 1.2 gaat opzich wel op de snelweg alleen maak ik soms 230 op een dag en dan ben ik wel klaar met de corsa dan stap ik er brak uit..

Maar update over de astra is een 2000 edition houdt in leren bekleding en airco irmscher voorlip en spoiler op de achterklep.. heb er vandaag al in gereden en de 1.6 16v liep wel lekker niet bijzonder snel.. maar de verkoper was er zelf niet die is er pas maandag weer, dus dan ga ik kijhard onderhandelen :D

Corsa blijft nog even, we konden het niet eens worden.. even doorsparen en dan maar voor een zilvere astra g coupe gaan, corsa blijft dus nog even :P:thumbup

oh das jammer erwin, maar het goede nieuws is dat je nu wel naar de corsa C meeting kan komen ;)

maar hoezo konden jullie het niet eens worden dan? gaf ie te weinig terug?

Ja ik kom dan wel naar de corsa c meeting waarschijnlijk.. en hij wist wat mijn auto waard is en ik wilde een bedragje erbij leggen en daar konden we het niet over eens worden dusja dan niet.. ik doe me auto niet voor een knaak en een bounty weg :P

Ja ik kom dan wel naar de corsa c meeting waarschijnlijk.. en hij wist wat mijn auto waard is en ik wilde een bedragje erbij leggen en daar konden we het niet over eens worden dusja dan niet.. ik doe me auto niet voor een knaak en een bounty weg :P

ah gezellig :D

maar wel balen man. nu maar hopen dat een ander er wel genoeg voor terug geeft.

zie je op de meeting man :thumbup

Heey bas, even toch een update over de corsa, ik heb me auto op marktplaats gezet vd week en werdt vandaag gebeld door een man dat die hem wilde hebben en of ik hem wilde vasthouden voor hem tot 10 april, in verband met geld enzo, maar hij zei dat die er 5750 voor wilde geven ex. me radio :D dus ik ga de meeting waarschijnlijk niet redden met de corsa maar ik denk dat ik dan met me coupe wel langs kom kijken :P:D

Terug
Naar boven