• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door Friebel

oww bas gruwelijk ben erg benieuwd, ik kom naar de meeting met mijn coupe, de liefde voor de corsa c slijt namelijk niet ;) ik heb sinds vanmiddag me coupe en hij rijdt echt heerlijk super blij mee :D:D:D

ja ben echt benieuwd.

heb vanmiddag ff de spuiter gebeld omdat ik nog niks had gehoord. hij zei dat de spullen vandaag in de grondverf gaan. :(

dus dan moet het norgen afgemaakt worden. ik moet morgen weer ff bellen of hij al weet wanneer het klaar is.

hij zei dat het morgen als het goed is er op word gezet, maar dat dat een heel zecuur (schrijf je dat zo??? :hmmz :P ) werkje is en dat hij hem niet aan me geeft als ie niet helemaal goed af is :cry dus ik hoop dat het allemaal in 1 keer goed gaat. :wors

en dat ik hem vrijdag of zaterdag kan ophalen. ik hoop eigenlijk morgen, want zaterdag kan ik hem zelf niet ophalen :cry

Dus word nog spannend of ik hem zondag wel terug heb.

anders probeer ik met een andere auto te komen.

origineel gepost door wessaa

gaan er nog mensen a.s zondag naar de meeting in klazinaveen ??

Ja , ik ga naar Klazienaveen toe met de Corsa

origineel gepost door JackM83

Ja , ik ga naar Klazienaveen toe met de Corsa :jerry jack wat doe je nou haha, ook aan de corsa C? :thumbup

21042009140.jpg

23042009149.jpg

23042009148.jpg

23042009147.jpg

23042009142.jpg

23042009154.jpg

23042009151.jpg

origineel gepost door JackM83

Ja , ik ga naar Klazienaveen toe met de Corsa :jerry jack wat doe je nou haha, ook aan de corsa C? :thumbup

Heb ook nog een Corsa B bij huis staan hoor :P :jerry :angel

Verkoop zal vast uitstekend gaan op een meeting of zoiets als Full Speed :jerry

origineel gepost door corsajeroen

netjes dat je hem mooi via het forum verkocht hebt

Kben benieuwd naar hoe de coupe eruit ziet

Nog verder plannen ermee?

tot zondag dan

Ja leuk dat ik hem aan een liefhebber heb verkocht :D

Fotos van de coup komen snel.. Ook met die auto heb ik weer plannen alleen geen bumpers ofzo subtiele aanpassingen staan het mooist op een coupe..

@ bas ja hoop dat je auto dan al klaar is.. houdt ons op de hoogte :D

origineel gepost door Friebel@ bas ja hoop dat je auto dan al klaar is.. houdt ons op de hoogte :D

Slecht nieuws.

ik werd gebeld door de spuiter.

de achterbumper gaat niet passen omdat ik een trekhaak heb :hmmz blijkt dus dat het bevestigingsplaatje van de mistlamp in de weg zit.

hebben nu dus afgesproken dat ie dat eraf haald voor zover het nodig is. en als het er helemaal af moet dan maar gewoon moet doen.

hij vertelde dat het moeilijk word om morgen klaar te zijn, want op de lumma bumpers zitten een stuk minder bevestigingspunten dan op de originele bumpers.

dit moet ie dus nog ff uitvogelen. en de skirts moeten gekit worden en moeten dan (dat wilt hij persé) 12 uur drogen. zodat ze er goed op zitten.

ik ben het hier allemaal wel mee eens natuurlijk, want ik wil wel dat het goed erop zit.

Hij geeft hem ook echt niet eerder mee totdat hij er tevreden over is.

dus hij is volgende week pas klaar. hij had het over dinsdag, maar ik heb woensdag pas tijd om de C op te halen.

dus ga hem woensdag eind van de middag na me werk op halen.

het is dan Q-night en donderdag is het Q-day.

dus denk dat ik vrijdag pas foto's kan maken. :angel

ik kom zondag dus met een leenauto op de meeting :cry

je hebt vrij weinig gemist hoor erwin. helaas was de opkomst waardeloos.

denk dat er in totaal iets van 15 C's zijn geweest. en dan verspreid over paar uur. dus helaas.... :cry

origineel gepost door MisterGSi

je hebt vrij weinig gemist hoor erwin. helaas was de opkomst waardeloos.

denk dat er in totaal iets van 15 C's zijn geweest. en dan verspreid over paar uur. dus helaas.... :cry

Oww dat zijn er weinig :( hoeveel zitten er op het forum dan totaal?

@ jack stond deze te koop op marktplaats? best wat km op dacht ik?

origineel gepost door Friebel

@ jack stond deze te koop op marktplaats? best wat km op dacht ik?

Stond inderdaad op marktplaats .

En wat is tegenwoordig veel aan kmters .

deze had 180.xxx toch? persoonlijk vind ik dat vrij veel,ook al wil je hem weer eens een keer verkopen, maar met goed onderhoud en normaal rijden kan die zeker nog een hele tijd mee.. maar het is een mooi ding en die voorbumper is :thumbup

@Erwin: er zitten zo'n 80 leden op het forum. en er zouden toch zo'n 25 auto's komen. maar denk dat het weer gewoon echt roet in het eten gooide. maarja... volgende keer beter denk ik :D

@jacko: ik had idd zondag al gehoord van eric (crossagek) dat je een C had gekocht. ziet er goed uit.

watvoor achterbumper is dat? maarruh... 180.xxx km? das aardig wat zeg :o

origineel gepost door MisterGSi

@jacko: ik had idd zondag al gehoord van eric (crossagek) dat je een C had gekocht. ziet er goed uit.

watvoor achterbumper is dat? maarruh... 180.xxx km? das aardig wat zeg :o

king: De achterbumper is van Irmscher .

En staat nu 172000km op de teller waarvan veel snelweg gereden is . Geschiedenis was bekend van de auto .

Verder is ie motorisch nog in top staat .

Onderhoud doe ik het meeste zelf wel weer. Komt wel goed .

Terug
Naar boven