• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

@Mister gsi

Friebel heeft het al beantwoord maar toch ff bevestigen :P Ja het is een achterdiffusor van Rieger kan het zo op je originele achterbumper zetten...

mooie lip zeker

maareee waar ken je die halen vraag ik me af

ik zie overal maar gewoon bumpers maar geen lippies

Ik vind die bumpertuning maar niks. Net als booskijkers op de koplampen. Ik ga voor een doogelaste moterkap:agent. Eerst sparende voor het meespuiten van de bumpers.

Nee die booskijkers voor een corsa c vin ik ook bagger

ik had ze voor me swift daar stond het een stuk mooier op

dan zou ik ook voor de doorgelaste kap gaan

en jah bumpertuning sjah iedereen zn mening :P

ik vin voor de corsa die lippies mooier dan een hele bodykid

Zie nu het topic pas... Dus hier ook enkele foto's van mijn C'tje...

voorkantenzijkant.jpg

MijnCorsaCopdeOpelForumMeeting25jun.jpg

CorsaCvanmijopProudlyTunedAarschot2.jpg

DSC00490.jpg

DSC00494.jpg

36666f11.jpg

Hier nog met traanplaten, nu met Opel-matten...

1bd0a325.jpg

@ titanium: achja... ieder zijn eigen smaak toch? :D anders zou iedereen met de zelfde kits rondrijden. :hmmz

Ik zelf ben nog geen mooie set tegen gekomen voor een C dus vind dit een mooie oplossing.

en wat de booskijkers betreft heb je wel gelijk, maar het is zo'n dure grap om het te laten doen :cry (als je het zelf niet kan:cry)

Hoe duur zouw dat eigelijk zijn je kap door laten lassen want ik denk dat je hem dan ook helemaal moet overspuiten

@ titanium: ja doe dat ff :angel ben benieuwd naar je interieur. ik had ook al ff gekegen op de irmscher site.

@ Aydee: ik denk dat je met lassen en spuiten op zo'n 300 eurotjes zit. maar misschien weet titanium dat beter. :hmmz :P haha

@Xperience

Echt heel mooi vooral die achterbumper:wub niet te overdreven en ziet er strak uit :thumbup

Ik zit te twijfelen of ik een fiat grande punto achterbumper op me orginele bumper wil maken, op corsa-c.co.uk een keer gezien en zag er echt super uit

origineel gepost door MisterGSi

origineel gepost door Famous

radioaf.jpg

Die radio/entertainment system van jou, wat voor merk uitvoering is dat?

Ik zit zelf ook te denken om er wat anders in te doen, maar zit ermee dat de originele radio zo'n groot ding is. '

en ik vind het niet mooi om er een gewone radio in te doen en dat je dan nog zo'n gleuf eronder hebt zitten.

Gr Bas

Hoi Bas,

Het merk is onbekend, je bent niet de eerste die het vraagt :) Ik moet de boekjes nog even weer opzoeken om te kijken welk type en merk het is maar duurt even omdat ik niet zo lang geleden een inbraak in m'n huis heb gehad :thumbdown

Ik ben het met je eens om niet zo'n plastic frontje te nemen, bovendien is het flut want dat plastic frontje trek je zo los en hopla weg is je radio. Zo'n 2din radio zit er keurig in vast en krijg je in ieder geval niet makkelijk los.

@ titanium: ja doe dat ff :angel ben benieuwd naar je interieur. ik had ook al ff gekegen op de irmscher site.

@ Aydee: ik denk dat je met lassen en spuiten op zo'n 300 eurotjes zit. maar misschien weet titanium dat beter. :hmmz :P haha

Ik denk dat je aardig in de richting zit. Is een dure grap:)

Natuurlijk is zo`n doorgelaste motorkap vele malen mooier dan een booskijkertje, maar dat kost ook iets meer geld!

En kwa buitenkant ben ik eigenlijk wel klaar met mn schatje :P Ze ziet er zo netjes uit en niet te overdreven! en zoals ik de positieve reactie hoor en vooral laatst nadat een porsche 997 rijder, zn duim opstak zo van nette auto kerel! Ben ik wel tevreden hahaha... en heb ook nog een vriendin erbij genomen een yamaha R1 :wub dus ben laatste tijd meer bezig met haar :D

Haha nicee motor :D

Nu miss weer wat corsa c's tonen

er zullen heus wel meer zijn dat nu is gepost

Trouwens even terug te komen op die booskijkers

ik heb gezien dat je verschillende heb

je heb zon lange en 1tje die naar het midden ga

die naar het midden ga vint ik best wel mooi heb gelijk ook een setje besteld

zoals die van

531f0ae069572f866aeb9c0829a6e409_75.jpg

radioaf.jpg

Die radio/entertainment system van jou, wat voor merk uitvoering is dat?

Ik zit zelf ook te denken om er wat anders in te doen, maar zit ermee dat de originele radio zo'n groot ding is. '

en ik vind het niet mooi om er een gewone radio in te doen en dat je dan nog zo'n gleuf eronder hebt zitten.

Gr Bas

Hoi Bas,

Het merk is onbekend, je bent niet de eerste die het vraagt :) Ik moet de boekjes nog even weer opzoeken om te kijken welk type en merk het is maar duurt even omdat ik niet zo lang geleden een inbraak in m'n huis heb gehad :thumbdown

Ik ben het met je eens om niet zo'n plastic frontje te nemen, bovendien is het flut want dat plastic frontje trek je zo los en hopla weg is je radio. Zo'n 2din radio zit er keurig in vast en krijg je in ieder geval niet makkelijk los.

oh das balen man. als je het toevallig vind zou je het dan kunnen laten weten via mail ofzo? thnx. :wors

Bas

Terug
Naar boven