• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Hier de mijne maar. In de sneeuw:

Corsabewerkt2.jpg

Corsabewerkt.jpg

DSC00131.jpg

DSC00132.jpg

Binnenkort langs de spuiterij. Worden alle bumperdelen in kleur gespoten:)

@ Titanium: ook leuk interieur van Irmscher... Heb ik ook; heb ook de instaplijsten van Irmscher Corsa...

Ziet er in elk geval veel beter uit dan origineel, he! :thumbup

Instaplijsten wil ik ook graag hebben. Alleen die zijn best wel duur:o

@ Aydee: Pedalen zijn van Irmscher:thumbup

owww okeeejj niceeee ik wil ze ook alleen dan zwart met zilver ipv zilver met zwart als ze die maken dan of anders van sparco

haha ik kom net van lynx car af

heb ff een opel corsa arm steuntje gehaald veel chiller meestal leun ik met me rechter hand op de rechter stoel maar als iemand daar zit jah kan het niet(min puntje dat steuntje laat wel me asbakje die in het midden zit verdwijnen)

PLus nieuwe pendalen maar gelijk gehaald

alleen ben daar wel nieuw mee er moeten nu gaten in me pendalen worden geboord???

normaal had ik van die klikkers maar dat was best wel gevaarlijk die was er een keer van afgeschoten tijdens het gas geven

Jah bij die irmscher's moest je gaten boren, maar ik geloof alleen in het rempedaal. En kan je met dat armsteuntje nog wel goed bij je handrem?

yupzz handrem is helemaal vrij ik zal zo wel ff een foto maken ja en vanaf als ik thuis kom hier zetten

@ titanium: dus dat is de irmscher enterieur? Ik zie eigenlijk niet zoveel verschil.

Ik zie andere pookhoes, pook, deurknopjes, handgreep en andere pedalen. Ik dacht dat je echt alles ( dus ook andere roosters enzo zou doen ).

Verder ziet het er netjes uit man :thumbup

Hoe zit dat met die pedalen? moet je idd boren? en zijn ze niet glad?

Mzz Bas

Nou mensen ik weet dat er hier op het forum nog een paar andere mensen zijn met een hele vette C. :thumbup

Waar blijven die met hun foto's ;)

Dit is jullie kans jongens :)

Wauw die zijn echt te vet gewoon:kewlpics:jerry

Maar die armsteun ziet er ook wel goed uit. Hoeveel koste die nou? Wil ook al tijden zo'n ding, heb je iig iets om je arm op te leggen tijden (lange) ritten.

@16-klapper, de orginele deurpinnen haal je eraf door dat rode/oranje vierkantje eruit te wippen, dan haal je die dingen er zo af. Voor zover ik weet kan je er niets overheen doen aangezien daar geen ruimte voor is. Die Irmscher dingen zitten er ook zo op, gewoon ff doorduwen en imbus vastdraaien, gefixt.:thumbup

Is wel hele verbetering!

@Aeppingen: armsteunen heb je in allerlei soorten voor de Corsa. Van universele bocht voor 19 euro,

tot 200 euro voor een cavia-lederen armsteun met bluetooth en ingebouwde magnetron. (:wtf)

Even serieus: ik ga er binnenkort ook een halen, maar ik ga voor een originele:

armsteun.jpg

Ik hoor al genoeg gekraak in mijn waggie:)

Kost 100 pleurie bij de dealert, inclusief montage. Valt wel mee toch?

nouw die van mij koste 90 euro van autostyle originele voor corsa c kunstleder en lekker zacht

die van 19 euro is allemaal troep van plastick en die vallen uit elkaar en zijn niet zacht net een plank

ik had er 1 in me swift die was na een maand helemaal uitelkaar gevallen

dus dan kan je beter voor iets duurder een betere kwaliteit hebben

Jah €100 valt nog wel mee, zou zo'n lederen van €250 voor mn verjaardag krijgen van mn vriendin, maar wilde ze niet meer doen. Te duur:argue:P Ik blijf er ook aan denken of ik het zal doen, want je raakt wel je asbak en bekerhouder kwijt:hmmz en daar past precies zo'n bekerte mentos gum in.:jerry

haha neej dat is een kut vakje

ik had er een blikje cola in gezet nou na de 1e bocht vloog die eruit gelukkig dicht :P:P

Terug
Naar boven