• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ja met zon apparaat kwam op 47.3 en met 50 mog ik door rijden maar dus niet

dit waren me voorste ramen je achterramen mogen zo donker als je wil hebben

8erramen is me bekekend ja die maken niet uit. Maar voorramen wist ik ook dat je aan een procent vast zat.

nou lijken mijn voorramen wel nog donkerder als de jouwe maar kan gezichtsbedrog zijn door foto. maar kmaak wel ff foto eerdaags maar wel zonde van et geld :S

groeten jeroen

das echt balen. Maar heb je zo'n certifitcaat gekregen bij het laten tinten. Want dat schijn je ook te krijgen heb ik eens gehoord. Dan kan je altijd naar de politie toe stappen en dat ding laten zien.

origineel gepost door Aydee

Net aangehouden doort de politie

boete van 90 euro :fy1:fy1

me vooramen warn te donker en het garage bedrijf zij dat het goed was

nu moest ik het er af halen maar tog nog die 90 euro boete gekregen slaaaat nergens op

Dat is echt klote man. Wat een geld:swear

Maar hoeveel procent mag je voor hebben dan? Of is die 50 de percentage?

Heb je er trouwens geen last van als je 'savonds in het donker rijd? dat je alleen maar de lampen van de auto's ziet en niet de auto zelf? :hmmz

Dat lijkt mij namelijk een groot nadeel.

Nouw teneerste zon certificaat is NEP bij elk bedrijf wat de politie zegt dan....hun denken alleen aan hun eigen portomonee daarom vragen ze zoveel voor het tinten

Plus me eigen ramen waren al een beetje getint uit de fabriek

dus dat kwam er nog eens boven op

Het mag 70% doorlatend zijn

Maar met 50% mag je door rijden

En mij pakken ze met 47% dus op 3% pakken ze mij

Dus ik moest het gelijk eraf halen en 90 euro dokken per accepgiro

origineel gepost door Aydee

Nouw teneerste zon certificaat is NEP bij elk bedrijf wat de politie zegt dan....hun denken alleen aan hun eigen portomonee daarom vragen ze zoveel voor het tinten

Plus me eigen ramen waren al een beetje getint uit de fabriek

dus dat kwam er nog eens boven op

Het mag 70% doorlatend zijn

Maar met 50% mag je door rijden

En mij pakken ze met 47% dus op 3% pakken ze mij

Dus ik moest het gelijk eraf halen en 90 euro dokken per accepgiro

Ruiten zijn inderdaad af-fabriek al rond de 20-25% getint.

En 53% getint lijkt me een beetje gevaarlijk, niet?

Die ruiten zitten er niet voor niks in...:D

gevaarlijk Gevaarlijk voor wat

dat slaat nergens op ...overdags zien ze me gewoon zitten dan lijkt of er niks op zit en savonds is het een beetje getint

waarom gevaarlijk...gevaarlijk is pas wanneer je alle ramen donker heb net zoals achterin

weet je wat egt gevaarlijk is die idiooten die ongelukken veroorzaken op de weg...niet iemand die zn ramen heeft getint MATTIE

Maarja je moet maar naar de wet luisteren he KK leiers zijn het....ze zagen me net aanrijden op de snelweg om 9uur en gelijk aan de kant moest ik....ze waren gewoon aan het zoeken naar een slachtoffer ik voel me aangerand :jerry

Je weet dat het niet mag dus waarom dan de grens opzoeken nu zie je wat er dus kan gebeuren.. wel een naaistreek maarja zo zijn ze nou eenmaal die herders

De garage zij dat het zo goed was dus ik ging er van uit dat het mog

dus ik zog geen grens op maaar jahh voor de mensen die het willen doen zijn iedergeval gewaarschuwd....van iemands fouten leer je altijd om zelf niet in de probz te komen

Hey,

ik heb vandaag toch maar me nieuwe velgen besteld. Heb toch voor de 17" gekozen met 205/40 Dunlop Sportmax.

hoop ze voor het weekend te hebben. maar als ik ze heb zal ik meteen ff paar fototjes schieten.

Bas

origineel gepost door MisterGSi

Hey,

ik heb vandaag toch maar me nieuwe velgen besteld. Heb toch voor de 17" gekozen met 205/40 Dunlop Sportmax.

hoop ze voor het weekend te hebben. maar als ik ze heb zal ik meteen ff paar fototjes schieten.

Bas

Die prijzen die daar op de site staan van velgenland, is dat inclusief banden of exclusief???

@ Rembotjuh: Op de site zelf staat van wel volgens mij, maar toen ik ze belde zieden ze tegen mij dat er voor een huismerk band iets van €115 bij kwam en voor merkband iets van €330.

maar om het zeker te weten zou je ze ff moeten bellen. maar ik vond ze persoonlijk te duur.

hier foto's van mijn corsa. Me ramen zijn ook geblindeerd afgeopen weekend achter pikzwart voor getint voorste raam helemaal niet. helaas las ik gister dat et een probleem kan gaan worden mja dat zien we dan wel weer. gewoon met ramen open rijden als politie langsrijd :D Kben nog niet zover als de meeste hier maar kheb wel wat plannetje ermee mja alles op ze tijd.

En de laatse foto gemaakt door me achterraam dus echt bullshit dat je niet goed zou zien tis enkel veiliger dat de zon niet in je porum schijnt.

trouwesn op de achtergrond staat corsa B gsi iemand hier van et forum? auto staat sinds 3 weken elke avond daar.

IMG_0541.jpg

IMG_0546.jpg

IMG_0545.jpg

sorry voor dubbele foto's maar kliep weer te kloten met foto's erop krijgen dit is ff duidelijker zo in plaats van die links

groeten jeroen

hey corsajeroen heb jij een ORSA ipv een corsa :P:P:P

@MisterGSi dat zijn wel mooie zijn de zelfde een beetje die ik er nu onder heb alleen dan zwart....was het duur bij elkaar dan??

Ja :D Me buurvrouw kwam langs toen ik me emblemen eraf aan het halen was, toen zei ze hee orsa dat betekent beer in het latijns dus vandaar dat ik et maar liet zitten (en Khad ook beetje geen zin meer):hmmz

Terug
Naar boven