• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

haha ja dat is een feit ;)

mja beetje tijdgebrek. Ja ik vond et klote khad die 1.2 er al afgehaald en was bezig met de C al die shit lijmresten enzo khad er meteen de pest over in dus heb et tijdelijk verschoven. doe et wel bij volgende wasbeurt denk ik:sleeping

@Aydee: ik ben nu €1100 euro kwijt. dit was echt het goedkoopste wat ik kon vinden hier in de buurt. Heb jij ook foto's van jouw velgen? ben nu wel benieuwd. :thumbup

@ corsajeroen: dat valt toch wel mee wat voor klote werkje dat is om die letters eraf te halen. ik was denk ik uurtje ofzo bezig.

origineel gepost door MisterGSi

@ Rembotjuh: Op de site zelf staat van wel volgens mij, maar toen ik ze belde zieden ze tegen mij dat er voor een huismerk band iets van €115 bij kwam en voor merkband iets van €330.

maar om het zeker te weten zou je ze ff moeten bellen. maar ik vond ze persoonlijk te duur.

He harstikke bedankt, ik zag het ook op de site staan, maar vond het toch nog een beetje onduidelijk op een 1 of andere reden alvast harstikke bedankt voor de snelle reactie!!

origineel gepost door Aydee

njah gewoon die er onder zitten zijn de zelfde vorm alleen dan ik heb 15 en jij nu 17 :P

DSC03379.jpg

DOBHB.jpg

Oja ik zie de overeenkomsten :hmmz :P hahaha.

Dat plaatje van de velgen die jij hebt gezien doet het bij mij niet.

hahaha jahhh beetje de zelfde vorm...natuurlijk zijn die van jou mooier :P bij mij zaten ze er ook maar standaard onder

deze spreken mij heel erg aan toen ik ze zag

68020mb.jpg

Dat ziet er inderdaad ook niet verkeerd uit :jerry en dan in 17"? :P

maar persoonlijk vind ik velgen met een rand erin mooier. maaaaaaarrrrrrrrrrr, ieder zijn eigen smaak toch? :D:P

wanneer komen ze? ;)

neej die hebben ze alleen in 16inch

ik denk eind mei als het vakantie geld binnen is :P

jij bedoelt kuip velgjes??

njah ze hebben die foto wel lelijk gemaakt velgenland....wrm ben jij niet naar velgenland gegaan is dicht bij jou bij haarlem...goede akties altijd daar incl banden en montage

Kom net uit me werk reedt 60 en moest aan de kant.. een boete gehad voor 7 kmph te hard haha moest helemaal aan de kant, vraagt die perenpluk aan me watvoor motor ligt erin? ik zeg 2liter turbo lacherig zei die echt? vandaar die dubbele uitlaat, dus ik zei daarna maar dat het een 1.2 16v was anders krijg je dat geouwehoer weer, maargoed al bij al diep triest weer

@ Aydee: ik heb vanmiddag dus ff flink me best gedaan, en me deur is weer kras vrij. dat beest had flink ze best gedaan.

het zat denk ik voor 75% over me deur aan de onder kant.

@ Friebel: wat een naaiers zijn het. voor f*cking 7km te hard :o wat kost dat tegenwoordig? Dacht die snuiter echt dat er een 2liter turbo in zat vanwege je uitlaat? :o:hmmz whahahahahahahaha :jerry

wat een figuren zijn het ook.

32 ui had die het over volgens mij dus echt de moeite ook haha 7 kmph is ook echt geen drol, maare hij dacht het echt dat het een 2lT was hahaha ouwe bokkepruik was het ook dusja

@Aydee: ik ben nu €1100 euro kwijt. dit was echt het goedkoopste wat ik kon vinden hier in de buurt. Heb jij ook foto's van jouw velgen? ben nu wel benieuwd. :thumbup

@ corsajeroen: dat valt toch wel mee wat voor klote werkje dat is om die letters eraf te halen. ik was denk ik uurtje ofzo bezig.

Pfffffff:hmmz

kheb er kwartier over gedaan over die paar letters nu moet ik nog 3 kwartier voor die andere emblemen dus nja niet erg motiverend ;) Klaat um wel cleaneren halen hun um er mooi maar af :D en meteen me slotje das d emakkelijkste oplossing helas wel de duurste

origineel gepost door corsajeroen

Pfffffff:hmmz

kheb er kwartier over gedaan over die paar letters nu moet ik nog 3 kwartier voor die andere emblemen dus nja niet erg motiverend ;) Klaat um wel cleaneren halen hun um er mooi maar af :D en meteen me slotje das d emakkelijkste oplossing helas wel de duurste

Tsja das idd de makkelijkste en mooiste oplossing. helaas ook wel de duurste :hmmz:vertag

Ik zou hem het liefst ook helemaal clean hebben, maarja... geld is ook wl handig dan.

@Mister gsi

Kheb wel adresje die kan et cleanen voor 160 moet et nog wel gespoten worden.

En moterkapbooskijken doet die ook ook voor 160 en met spatborden meegenoemen (wat die man bedoeld weet ik niet) maar scijnt mooier te zijn kost het 260 ook zonder spuiten mja wel meteen klaar en mooi

Oh dat valt idd mee. hij bedoeld met spatborden meenemen, dat is er aan je zijschermen nog een punt aanlast wat dan aansluit op je moterkap. Er is hier op het forum ook een C die dat heeft.

dat ziet er wel mooier uit, maar volgens mij krijg je je koplamp er dan niet meer uit.

Maar heb jij ook dan zo'n apparaatje om je achterklp open te maken zonder slot?

klopt ja geloof dat pore dat had. Maar er kan ook zo'n opener bij die kost dan 50 xtra mja heb je toch nodig. en alles bij elkaar 210 voor achterklep met opener 260 voor motorkap en spatborden is ook weer ff geld en dan nog spuiten tikt lekker aan. Mja staat op et verlanglijstje allemaal haha

Volgens mij zijn de schermen van PORE orgineel is enkel zijn kap aangepakt.

bij mijn corsa zijn de schermen wel door gelast.

hier ff 2 foto's

20070529opelclubmarienhrm9.jpg

20070529opelclubmarienhss2.jpg

Terug
Naar boven