• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ok was ik in de war kzie ook zoveel mooie corsa c hier:wub maar die meelopen zien er mooi uit is et ook zo wat mister gsi zei dat je lampen er dan niet meer uit kunnen? mits je dan je zijscherm loshaalt?

groeten jeroen

Onze C :agent

dsc05744mediumoy7.jpg

dsc05750mediumnc9.jpg

O.a.

• 17" BBS 'RX' - 205/40ZR17

• Xenon 6000K

• Remus DTM einddemper

• Remus middendempervervanger

• Green 'Twister' airfilter

• Irmscher frontspoiler

• Irmscher instaplijsten

• Irmscher dakspoiler

• Rieger sideskirts

• Rieger diffuser

• Schakelwegverkorting (M-tech)

• JVC HU (KD-DV6202)

@ Corsajeroen: krijg je met die opener dan een kastje erbij om te openen? het is idd weer een hoop geld, helemaal met het spuiten erbij. Maar het staat idd op het lijstje. :D zoals zoveel onderhand :vertag hahaha

@ Bossa: Hoe zit dat precies met dei schakelwegverkorting? Wat doet het precies? ben je er tevreden mee?

Pic

schakelwegverkorterpo8.jpg

Zat er al op toen ik de wagen kocht.

Het is de daily ride van me vriendin, maar we vinden het beiden wel fijn rijden! De afstand tussen de versnellingen zijn gewoon korter (van voor naar achter zeg maar).

@ bossa: bedoel je dat de afstand met schakelen (je pook zeg maar) korter is? of zijn de versnellingen (dus dat de toeren sneller gaan) korter?

Nah hier zijn ze dan hoor :D :wors

Na lang wikke en wege heb ik ze afeglopen woensdag besteld en vandaag eronder gezet.

Dotz Brands Hatch Dark 7x17" met 205/40 Dunlop Sportmaxx.

SP_A0507x.jpg

SP_A0512.jpg

SP_A0509.jpg

Oja ook nog ff een vraagje: ik kan me avatar niet veranderen. :hmmz Ik heb een foto in me Photobucket gezet, in volgens mij de goede maat. (190x120?) maar als ik dan de link ("IMG code") van dat plaatje copieer en in dat vakje "Avatar URL" plak en op opslaan klik, staat er "u hebt u profiel bijgewerkt" maar me avatar is er niet :hmmz

Wie weet waar dit door komt? :wors

origineel gepost door MisterGSi

Nah hier zijn ze dan hoor :D :wors

Na lang wikke en wege heb ik ze afeglopen woensdag besteld en vandaag eronder gezet.

Dotz Brands Hatch Dark 7x17" met 205/40 Dunlop Sportmaxx.

SP_A0507x.jpg

SP_A0512.jpg

SP_A0509.jpg

Oja ook nog ff een vraagje: ik kan me avatar niet veranderen. :hmmz Ik heb een foto in me Photobucket gezet, in volgens mij de goede maat. (190x120?) maar als ik dan de link ("IMG code") van dat plaatje copieer en in dat vakje "Avatar URL" plak en op opslaan klik, staat er "u hebt u profiel bijgewerkt" maar me avatar is er niet :hmmz

Wie weet waar dit door komt? :wors

mooi hoor :thumbup

Wat ga je met je originele velgen doen?

Zoek er nog voor mijn vriendin d'r corsa :P

Staan 'm heel mooi! :thumbup

Heb je ook verlaagd, of vult deze maat de kasten zowiezo al netjes op?

(zit zelf ook te twijfelen of ik er 17" onder zal leggen voor zomerwielen)

Merk je by the way ook veel tellerafwijking met deze maat?

PS: leuke uitlaat ;)

@ 16-klapper: Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik met de originele velgen ga doen. Maar als ik ze weg doe heb jij wel interesse? Dat zal ik dan ff onthouden.

@ thunder: nee heb hem niet verkaagd. denk ook niet dat dat nodig is als je dit zo ziet :D Heb als het goed is geen teller afwijking. maar moet het nog ff gaan bekijken met me navigatie. Uitlaat is van Lexmaull.

@MisterGSi

ja word dan compleet gemaakt ook met kastje om te openen enzo alles doet die dan. hij is dan ook vrijwel spuitklaar mja idd die lijstjes worden steeds groter en banksaldo steeds lager gelukkig binnekort verhoging :D dus lijstje word weer wat korter eind van het jaar :D

trouwens velgen zien der mooi uit

origineel gepost door Mijncorsa.nl

@Bossa:

Zie ik het nou goed, dat het schakelmechanisme ook anders is?

Ja dit is een compleet andere mechaniek.

Je kan ook alleen het bovenstuk bestellen, maar dan moet je dus al de gemodificeerde versie hebben.

Voor meer info check www.mathijssentechnics.nl

origineel gepost door MisterGSi

@ 16-klapper: Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik met de originele velgen ga doen. Maar als ik ze weg doe heb jij wel interesse? Dat zal ik dan ff onthouden.

heb wel interesse, ligt natuurlijk wel een beetje aan de prijs :P

mooie velgen hoor mister gsi, staat er errug vet onder!

alleen vanvoor zou hij evt iets omlaag kunnen

errug netjes!

Thanks for the compliments :D :jerry

@16-klapper: ik hou het in me hoofd. moet nog ff goed gaan bedenken wat ik wil :D maar ik laat het je wel ff weten.

@ alphox: het is dus toch 17" geworden :D ik weet nog niet of ik hem ga erlagen hoor. heb zowiezo nu ff geen geld meer. en er zijn andere dingen die ik eerst wil doen dan.

Nah.... het probleem met me avater is ook opgelosd:thumbdown

Nieuws & Updates

Update NIET uw avatar ,er zal geen nieuwe meer komen !!!!!

Beetje jammer. hoop dat dit snel weer over is. want het word anders een saaie bedoening als niemand meer een plaatje heeft van ze eigen auto. :argue

Hey mister gsi mooie velgen ik zie het niet zo goed want ben met me mobiel onnline...druk weekend..vanaaf ff thuis op de com chekke

origineel gepost door corsajeroen

ok was ik in de war kzie ook zoveel mooie corsa c hier:wub maar die meelopen zien er mooi uit is et ook zo wat mister gsi zei dat je lampen er dan niet meer uit kunnen? mits je dan je zijscherm loshaalt?

groeten jeroen

Ik heb nog niet geprobeerd mijn koplampen eruit te halen.

maar zoals ik het kan zien is het er wel moeilijker op geworden.

ik hoop niet dat echt het spatbord aan de kant moet want die is gekit aan de skirts

ik ben wel aan het kijken voor andere lampen dus als ik ze heb ga ik het gewoon proberen en laat het je dan even weten.

@MisterGSi:

ziet er goed uit die velgen zo. van voren mag hij nog een klein stukje zakken en dan is het echt een mooi geheel.

greetz

Terug
Naar boven