• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

@ Aydee: thanks man :thumbup ik krijg op de weg ook heel veel positieve reacties :thumbup:wors

@ Shania: ik denk niet dat ik hem omlaag doe. vind hem zo wel mooi, en ben bang dat ik na het verlangen me straat niet meer inkom met al die :fy1 hobbels enzo.

hij hoeft idd niet veel lager voor zou 2 cm omlaag kunnen maar meer niet.. maar ziet er goed uit.. bij mij gaat het nu ook weer kriebelen om zwarte velgen te halen.. of deze die ik heb zwart te laten spuiten..

deze lijken al aardig op superturismos al zeg ik het zelf.. dus wit zou wel vet staan? kan iemand niet een fotoshoppie maken van mijn auto met me velgen alleen dan in het wit??

@ Friebel: Hij zou idd misschien iets van 2cm omlaag kunnen maar echt niet meer. misschien komt het nog. ik zou jouw velgen niet zwart maken. zou ze dan eerder wit maken, dat hoort meer bij die velgen. maar dat lijkt mij persoonlijk minder mooi :D

haha dus gewoon laten zo :jerry ach ben ook nog wel tevreden met me rims.. zit alleen nog te wachten op me zwarte angel eyes en xenon 8000k anderhalve week terug besteld en nog niet binnen.. al ze morgen niet binnen zijn gaat ik ff bellen.. bestelt via www.cargoods.nl iemand ervaring mee?

oh dat klinkt interessant. is het een zelf inbouw set? maar ik heb geen ervaring met dit bedrijf.

wat was je in totaal hiervoor kwijt?

origineel gepost door MisterGSi

oh dat klinkt interessant. is het een zelf inbouw set? maar ik heb geen ervaring met dit bedrijf.

wat was je in totaal hiervoor kwijt?

300 ui dacht ik zoiets, alleen ze zeiden levertijd een week en ik wacht nu al iets langer maarja dat komt wel goed hoop ik :P en tis idd zelf inbouw.. en bossa ik weet je nog te vinden :agent

nog maar weer eens een foto van mijn waggie

Opelcorsa.jpg

origineel gepost door Friebel

haha dus gewoon laten zo :jerry ach ben ook nog wel tevreden met me rims.. zit alleen nog te wachten op me zwarte angel eyes en xenon 8000k anderhalve week terug besteld en nog niet binnen.. al ze morgen niet binnen zijn gaat ik ff bellen.. bestelt via www.cargoods.nl iemand ervaring mee?

Ik heb 4 weken geleden booskijkers bij hun besteld

Heb ik ook nog niks van gehoord egt een mogolen zijn het daar....ik heb het op rembours gedaan want als ik nu al had betaald was ik egt de lul geweest

dus weet niet hoelang het nog duurt heb hun al tig x gebeld en elke keer jah het is nog niet binnen

dus een kut bedrijf is het

origineel gepost door Aydee

origineel gepost door Friebel

Ik heb 4 weken geleden booskijkers bij hun besteld

Heb ik ook nog niks van gehoord egt een mogolen zijn het daar....ik heb het op rembours gedaan want als ik nu al had betaald was ik egt de lul geweest

dus weet niet hoelang het nog duurt heb hun al tig x gebeld en elke keer jah het is nog niet binnen

dus een kut bedrijf is het

Oww oww gvd ik heb dus al wel betaald aan die herders.. vanmiddag maar eens bellen naar ze :argue

Dan drop ik ook maar ff wat nieuwe foto's

en nu duidelijke :D

Wat komende 2 weken wordt verandert is

Een simons demper komt erop dus een mooi geluidje gaat eruit komen en dan de booskijkers

Terug
Naar boven