• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

was dat voor of na de wasbeurt??

@ Friebel eerlijk gezegd ga ik hem gewoon zou houden. Ik pik mijn auto er nog steeds uit op een groot parkeer terein.

@ friebel: Hoe heb jij je mistlamp achter zwart gekregen? of heb je een zwarte gekocht? ik wil het eigenlijk ook zwart hebben. hij schiet er nu zo uit. :thumbdown

@ Bossa: die astra ziet er ook goed uit zeg. :thumbup

origineel gepost door MisterGSi

Dankje :)

Ik zal maar geen foto posten, is namelijk Corsa gedeelte :D

origineel gepost door Bossa

Dankje :)

Ik zal maar geen foto posten, is namelijk Corsa gedeelte :D

Hahaha nee dat lijkt me niet zo verstandig :vertag :P

@ friebel: heb je ze er wel uitgehaald voordat je ze ging spuiten? of gewoon zo gedaan?

als je ze er wel uit hebt gehaald, was dat veel werk?

afgeplakt en gespoten, moet ze eigelijk voor het mooie eruit halen en dan spuiten.. maar dat komt nog wel een keertje

Aha oke. En heb je er ook blanke lak overheen gedaan?

maar om ze eruit te halen moet zeker de hele bumper er af? weet iemand of dat veel werk is?

vanmiddag was ik vrij van werk...de stroom was voor 3 uurtjes uit dus heb ik dit maar er ff in gezet

ff op drukken

is een dvd speler mp3 alles wat je ken verzinnen en met een ingebouwde carkid bluetooth....

het merk komt van rockford

Dat ziet er goed uit man. maar vind je het schermpje niet te klein voor dvd te kijken? of zie ik dat verkeerd?

maar ben er zeker van dat het een super goed en mooi apparaat is :wors :tumbup

njahh is best wel klein ja maar wel heel duidelijk en je zit er tog dichtbij

vin zon groot scherm niks man staat niet zo mooi en dees kan je gewoon meenemen :D

en het is een carkid dus super makkelijk plus usb en aux

maar om ze eruit te halen moet zeker de hele bumper er af? weet iemand of dat veel werk is?

Nee gewoon spuitbusje die je ook voor je achterlichten bijvoorbeeld kan gebruiken.. vraag maar bij een automaterialenzaak die hebben dat wel,maar dan moet idd je achterbumper eraf enne achterbumper eraf is niet zo hele grote klus

origineel gepost door Aydee

njahh is best wel klein ja maar wel heel duidelijk en je zit er tog dichtbij

vin zon groot scherm niks man staat niet zo mooi en dees kan je gewoon meenemen :D

en het is een carkid dus super makkelijk plus usb en aux

Als het maar goed te zien is toch? je zit idd toch dichtbij.

kan je hem er uit halen? das wel handig. veel plecier ermee man :thumbup

origineel gepost door Friebel

Nee gewoon spuitbusje die je ook voor je achterlichten bijvoorbeeld kan gebruiken.. vraag maar bij een automaterialenzaak die hebben dat wel,maar dan moet idd je achterbumper eraf enne achterbumper eraf is niet zo hele grote klus

Aha. volgens mij heeft een vriend van me nog zo'n bussie liggen. maar ik denk wel dat ik hem uit me bumper haal dan :D

origineel gepost door Nagtie

ikbedoel eigenlijk het in de berm parkeren.....

heh:p dat was er ook na maar niet egt vies gewoorden daardoor kon die lkkr in de zon droogen

GVD:argue heb net een bekeuring binnen gekregen :fy1

Ik heb dus 92:o gereden waar ik 80 mag :hmmz dus met correctie 9km te hard!!!! dat kost gewoon 38 euries!!!

die gasten sporen niet hoor.

en het was al zo'n dure maand :cry

:D

Terug
Naar boven