• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door MisterGSi

GVD:argue heb net een bekeuring binnen gekregen :fy1

Ik heb dus 92:o gereden waar ik 80 mag :hmmz dus met correctie 9km te hard!!!! dat kost gewoon 38 euries!!!

die gasten sporen niet hoor.

en het was al zo'n dure maand :cry

:D

whahahah dat zuigtttt:P:P

had ik vorige maand ook op een 70km weg op 82 geflitst motherfockers....gelukkig heb je je velgen al

origineel gepost door Aydee

Ik heb dus 92:o gereden waar ik 80 mag :hmmz dus met correctie 9km te hard!!!! dat kost gewoon 38 euries!!!

had ik vorige maand ook op een 70km weg op 82 geflitst motherfockers....gelukkig heb je je velgen al

Dat is niet om te lachen :argue

Whahahaha :P

Dan was jou boete net zo hoog zeker?:vertag

ghehe nou 32 euro

maar de meeste boetes zijn na april ook weer verhoogd

laatst stond ik geparkeerd waar ik niet mog staan moest ik 50 euro betalen en nu is dat alweer 70 geworden

is niet normaal joh al die boetes die ze maar uitschrijven

ghehe nou 32 euro

maar de meeste boetes zijn na april ook weer verhoogd

laatst stond ik geparkeerd waar ik niet mog staan moest ik 50 euro betalen en nu is dat alweer 70 geworden

is niet normaal joh al die boetes die ze maar uitschrijven

70 euro!!????? :o ik moest idd twee maanden terug nog 49,50 betalen voor parkeren zonder betalen. :argue

ja ja ja. julli hebben ook wel gelijk. ik doe het ook zelf, maar voor die paar km's vind ik beetje overdreven.

maarja... nu maar ff rustig aan gaan doen :P

ja ik had laatst ook 7kmph en werdt nog aan de kant gehouden ook, je doet het zelf maar tis en blijft een klotestreek voor die misselijke 32 ui die ze dan vangen.. ff update voor me donkere angel eyes ook, ik heb net gebeld naar die perepluk en hij zei dat ze waarschijnlijk volgende week met een nieuwe lading meekomen.. nou beter wel want dan wacht ik al 3,5 week terwijl een week was beloofd :fy1 ik haal niks meer daaro :(

Nou ze laten je weer lekker wachten he:hmmz. Nou maar hopen dat ze wel komen, staat er niets ergens over de leveringsvoorwaarden ofsow?

En boetes doe je altijd zelf. Traject controle na correctie 7 te hard, kostte me 23 eu. Ik was dan nog goedkoop uit als jij er al 32 voor moet neerleggen.:thumbdown

FF OFFTOPICC

gisteren een politie agent de tiefus heb uitgescholden

omdat het me egt te veel werdt en dat hij me wilde oppakken en dat me pa er tussen kwam en die agent hem scheite

EN de rede heel de straat heeft een waarschuwing gekregen dat we een boete krijgen of weggesleept worden als we niet met onze wielen van de stoep afgaan........Wat nergens op slaat want we hinderen niemand PLUS als iedereen aan alle2 de kanten de auto op de weg zet dan past er geen wagen meer door ...iederegeval geen ambulanse of brandweer die rijd dan zo je spiegels eraf enzo

Dusss de buurd zag dat ik bonje kreeg met die PIEEPPP dus iedereen kwam mij helpen

En nu gaan wij allemaal protesteren dat het nergens op sloeg en dat er dan niks meer tussen past

Hey Aydee, ik vind dat ding van jou er best mooi uitzien.

heb je er ook een foto van als je hem eraf/uit hebt? je zei toch dat dat kon? Dat ding waar je het in hebt is dat van opel zelf?

Hey Aydee, ik vind dat ding van jou er best mooi uitzien.

heb je er ook een foto van als je hem eraf/uit hebt? je zei toch dat dat kon? Dat ding waar je het in hebt is dat van opel zelf?

Hey thanks

Ja het is gewoon een frontje wat je er af kan klikken...en dat inbouw frame is van de opel dealer 32 euro

@ Aydee: waarom heb je deze booskijkers genomen? en niet die dikkere? hoe bedoel je eigenlijk: "afgesneden"?

deze lijken mij wat mooier :P maar het is nog mooier om je moterkap te verlengen:P

Shit nu zie ik het pas die had ik ook besteld...die leiers hebben verkeerde gestuurd nja nooit meer wat bij cargoods bestellen..nu laat ik het maar want staat nie verkeerd

Met afsnijden bedoel ik er af halen want ze zaten verkeert er op en had het met ramen kid vastgemaakt en dat word dan een soort rubber laagje en dan kan je zo mooi die booskijkers eraf snijden zonde schade

Echt waar??? :o wat een rotzooi daar zeg :mad::puke

aha nu snap ik het :D maar moet je die dingen altijd kitten? of kan je het ook met dubbelzijdig plakband doen? dacht dat ik dat ook wel eens had gehoord.

Terug
Naar boven