• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

@ Bigwill, die zwarte is zeker mooi gedaan. En ik zie dat je die zwarte ledachterlichten hebt, zag dat er een beetje uit? Want ik vind die dingen echt te mooi, maar je kan nergens goede voorbeelden vinden over hoe de lichtopbrengst is en hoe het staat op een Corsa.

Ik heb er hele goeie ervaring mee gehad, prima achterlichten met een goeie licht opbrengst vooral de achteruit :P bovendien een een paar jaar garantie bij aankoop: mocht er een ledje kapot gaan... en ik vond ze zelf heel erg netjes staan, maar das persoonlijk natuurlijk!

Zo hehe eindelijk me donkere angel eyes binnen en me xenon :wub xenon is van clear vision, iemand ervaring met dat soort xenon? Maar vrijdagavond wordt het erin gebouwd kan niet wachten :D

origineel gepost door Friebel

Zo hehe eindelijk me donkere angel eyes binnen en me xenon :wub xenon is van clear vision, iemand ervaring met dat soort xenon? Maar vrijdagavond wordt het erin gebouwd kan niet wachten :D

chill man heb je ze van cargoods:P

en ga je ze zelf erin zetten of niet

want wel heel je bumper moet er dan vanaf

origineel gepost door Aydee

Cargoods is de bom haha:jerry maare ik laat het er allemaal inzetten.. ben zelf niet zo handige harry en ben veels te bang dat ik iets kapot maak of beschadig dus laat ik het lekker doen..

Cargoods is de bom haha:jerry maare ik laat het er allemaal inzetten.. ben zelf niet zo handige harry en ben veels te bang dat ik iets kapot maak of beschadig dus laat ik het lekker doen..

Haha idd

maar zien ze er goed uit geen schade ofzo??

miss kan je ff een foto;tje droppuh

En ben benieuwd hoe duur dat gaat kosten om die dingen erin te laten zetten...laatst vroeg ik het nog bij een garage en die gingen gelijk zeggen jah is een hele klus blablabla

maaar khoor het wel van je

origineel gepost door Titanium

Zelf inzetten kan je makkelijk;)

Als ik wist hoe me bumper eraf ging en er weer heel op gaat :P dan zou ik ze ook kopen en ze er zelf in zetten:P

blijft leuk oude koeien uit de sloot halen

ff een actie foto van me vroegere c corsa

AAAA0013.jpg

origineel gepost door Titanium

Zelf inzetten kan je makkelijk;)

Als ik wist hoe me bumper eraf ging en er weer heel op gaat :P dan zou ik ze ook kopen en ze er zelf in zetten:P

In het how-to gedeelte staat een duitse site. Daar staat precies hoe en wat. Ook interieurdelen enzo:D

is die te lui voor man ,,,,drom ook ze naam

dom lomp and famous :wors

origineel gepost door Famous

Zomer weertje is weer begonnen he ;)

http://i245.photobucket.com/albums/gg77/famous2902/Corsa/SP_A0048.jpg?t=1210151164

Kom op maak eens wat mooie foto's joh

en gebruikt die IMG code van photobucket

Wel kut die zomer :P als ik me auto wast dan zit er een half uur daarna weer vogelsgeit op of stof of van die pollen:P:jerry

origineel gepost door Famous

Zomer weertje is weer begonnen he ;)

http://i245.photobucket.com/albums/gg77/famous2902/Corsa/SP_A0048.jpg?t=1210151164

Kom op maak eens wat mooie foto's joh

en gebruikt die IMG code van photobucket

Wel kut die zomer :P als ik me auto wast dan zit er een half uur daarna weer vogelsgeit op of stof of van die pollen:P:jerry

:) Met IMG zijn ze veelste groot ....en nee maak ze ni kleiner haha!

En mooiere foto's lukt ni aangezien ik geen digi camera meer heb .....alleen een telefoon ..vandaar dat t geen super foto's zijn helaas ...

En ja ....vertel mij wat over die klote muggen pfff ik rij elke dag zo'n 20km dijk en ook terug over met 1-en-al mug :thumbdown

Terug
Naar boven