• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

volgens mij staat de kleinste ring wel (zie eerste foto) maar het is idd een beetje vaag, want op deze foto brand de middelste lamp. en op de eerdere post brand de buitenste lamp :hmmz

hoe zit dat erwin? ;)

idd friebeltje vertel ons dat is :P:P

Uhmzzz kep ze ook besteld njah bij cargoods dan maar weer omdat ze daar het goedkoopste zijn...maaareee hoe lang duurde het bij jou een maand tog???

Friebeltje hier :)

En er branden geen ringen als de Xenon aanstaat :( nou is dat wel te maken, er staat een How To op Corsa-c.co.uk.

Heb die lichten aan de zijkant ook eruit gehaald zodat je de ringen nu goed ziet als die aanstaan en het ledje ook..

En het duurde bij mij idd 4 a 5 weken, maarja achteraf was het het wachten waard, ondanks dat je zoiets snel wilt, hoop dat het bij jouw sneller gaat :thumbup

origineel gepost door Friebel

Friebeltje hier :)

En er branden geen ringen als de Xenon aanstaat :( nou is dat wel te maken, er staat een How To op Corsa-c.co.uk.

Heb die lichten aan de zijkant ook eruit gehaald zodat je de ringen nu goed ziet als die aanstaan en het ledje ook..

En het duurde bij mij idd 4 a 5 weken, maarja achteraf was het het wachten waard, ondanks dat je zoiets snel wilt, hoop dat het bij jouw sneller gaat :thumbup

Urghh

:P de lampen komen morgen al:jerry:jerry ze hadden de net gebeld...dus gister besteld en ze komen morgen binnen

durf je het zelf toch niet aan?

is toch alleen een kwestie van bumper demoneren, koplamp eruit, koplamp erin en bumper monteren?

you wish ;) haha hoop het voor je,

Vandaag weer naar de opel dealer geweest.. vorige week motorstoring sloeg een cilinder over, aan de comp. gehangen en verholpen.. En van het weekend naar Amsterdam geweest om te stappen weer een teken in me dashboard die ging branden auto met een sleutel in het midden, dus ik naar de opel dealer gelijk gezegd dat me koelvloeistof snel op gaat, maar daar heb ik nu zelf al de reden voor gevonden slangetje zit of niet goed vast of zit een lek in, zag direct onder me koelvloeistof bak wat drupels liggen, dus het zal wel niet me koppakking of waterpomp zijn. 2 Juni afspraak bij de opel zoiezo voor dat lampje dat blijft branden :(

dat hebben ze vrijdag al gedaan, met succes dusja nu alweer dan maar afspraak gelijk.. hoop alleen echt dat me koppakking niet stuk is ofzo :( zou 1200 ui gaan kosten

Hallo allemaal, ik ben nieuwe hier op dit forum en tevens ook redelijk nieuw met het auto rijden.

Zal me even voorstellen(als dat even mag in dit topic):

Ik ben Jeroen ben 18 jaar heb net 2 maanden mijn rijbewijs heb net een eigen Corsa C 1.2 van me ma over gekochtking:, auto is 4 jaar oud en heeft 20.000 km op de teller staan (vorige week zelf gedaan:D).

Heb grootse plannen met deze corsa, wat ik al gedaan heb is het volgende:

logo's debaged.

Andere achterlichten (nu GSI lichten erin gezet).

Andere radio erin die me iPod ondersteund.

Heb al een Irmscher grill gekocht deze komt volgende hoop ik binnen.

Wat ik nog wil doen:

Strootstrips in de bumper vervangen door meegespoten versie.

Andere velgen (komen volgend jaar april)

voor rest weet ik het zo 1,2,3 niet misschien later nog wat.

Ik hoop dat jullie me auto nu al wat vinden :D.

Corsa_1.JPG

Corsa_2.JPG

Corsa_3.JPG

Corsa_4.JPG

Corsa_5.JPG

Corsa_6.JPG

Corsa_7.JPG

Corsa_8.JPG

Corsa_9.JPG

Corsa_10.JPG

Corsa_11.JPG

Corsa_12.JPG

Corsa_13.JPG

Corsa_14.JPG

Corsa_15.JPG

Corsa_16.JPG

Corsa_17.JPG

Corsa_18.JPG

Sorry voor de lange post:angel

Hey man nogmaals welkom. ziet er goed uit. :kewlpics

maar leg ff uit. hij is 4 jaar oud en staat 20.000km op die je zelf vorige week gereden hebt? :o

Welkom, corsa is al leuk :thumbup

En mistergsi hij bedoelt dat hij de 20.000 km grens heeft doorbroken denk ik:hmmz

origineel gepost door SpeedfreakR

Hallo allemaal, ik ben nieuwe hier op dit forum en tevens ook redelijk nieuw met het auto rijden.

Zal me even voorstellen(als dat even mag in dit topic):

Ik ben Jeroen ben 18 jaar heb net 2 maanden mijn rijbewijs heb net een eigen Corsa C 1.2 van me ma over gekochtking:, auto is 4 jaar oud en heeft 20.000 km op de teller staan (vorige week zelf gedaan:D).

Heb grootse plannen met deze corsa, wat ik al gedaan heb is het volgende:

logo's debaged.

Andere achterlichten (nu GSI lichten erin gezet).

Andere radio erin die me iPod ondersteund.

Heb al een Irmscher grill gekocht deze komt volgende hoop ik binnen.

Wat ik nog wil doen:

Strootstrips in de bumper vervangen door meegespoten versie.

Andere velgen (komen volgend jaar april)

voor rest weet ik het zo 1,2,3 niet misschien later nog wat.

Ik hoop dat jullie me auto nu al wat vinden :D.

Sorry voor de lange post:angel

Hoi welkom op het forum...leuk dat we weer een c tje erbij hebben

en ook leuk dat je zulke plannen heb met je wagen en niet standaard laat....1 puntje is je uitlaat die zou ik ook veranderen niet egt mooi zon dun pijpje :P:P

Je bent altijd welkom voor vragen ideen en de rest

Dank jullie wel voor de positieve reacties,

Met die 20.000 bedoel ik inderdaad de grens :P.

Uitlaat is inderdaad ook een optie maar wil er geen dikke rallypijp eronder met een gat van 10cm:P, maar een beschaaft eind pijpje maar toch dik. Ben aan het kijken naar de kit van steinmetz, dat de uitlaat in het midden uitkomt.

Welkom en leuke C ook!

Dikke wielen en meer naar de aardbodem doet al een héle hoop met de auto!

Betreft het meespuiten van kunststofdelen kan ik je vertellen dat dat inderdaad best prijzig kan zijn. Eerst moet dezelfde structuur als de carrosorie aangebracht worden en de nodige hechtlaag voor de lak en dat kost enige arbeid ;)

Trouwens lekker weinig km's op de teller!!! :thumbup :thumbup

origineel gepost door Famous

Welkom en leuke C ook!

Dikke wielen en meer naar de aardbodem doet al een héle hoop met de auto!

Betreft het meespuiten van kunststofdelen kan ik je vertellen dat dat inderdaad best prijzig kan zijn. Eerst moet dezelfde structuur als de carrosorie aangebracht worden en de nodige hechtlaag voor de lak en dat kost enige arbeid ;)

Trouwens lekker weinig km's op de teller!!! :thumbup :thumbup

idd ik had een offerte aangevraagd voor de ongespoten onderdelen plus strips en de handsvaten kwam ik op een kleine 700 euro uit.....dus laat het maar zo het valt tog niet zo erg op bij een zwarte auto.....en over het verlagen (ik ben er geen fan van) wat ik ga doen is gewoon 17 inch eronder gooien en dan zijn de kasten mooi gevuld en hoef je ze niet te verlagen

origineel gepost door SpeedfreakR

Dank jullie wel voor de positieve reacties,

Met die 20.000 bedoel ik inderdaad de grens :P.

Uitlaat is inderdaad ook een optie maar wil er geen dikke rallypijp eronder met een gat van 10cm:P, maar een beschaaft eind pijpje maar toch dik. Ben aan het kijken naar de kit van steinmetz, dat de uitlaat in het midden uitkomt.

Nee idd maar niemand doet dat me zn corsa zon dikke yap eronder....het mooiste is gewoon een bescheiden remus of sebring

Heb je nog geluk dat t nu rond de 700 euro zit.

Ik was iets meer kwijt, maar toen werd het nog niet veel gedaan ....misschien nu meer handigheid erin of iets, minder man-uren etc.

Bij een zwarte auto inderdaad had ik het denk ik ook niet gedaan, zo erg valt het niet op als je maar zorgt dat t kunststof ook echt zwart blijft en niet faal word.

Verlagen geen fan van? Waarom niet als ik vragen mag ....ik kan je verzekeren dat je wegligging echt gigantisch verbeterd! Je stuitert wel meer (afhankelijk hoeveel je verlaagd ;) ) maar ik vind het nog altijd een aanrader buiten het mooie of wielkast vullende om :)

Terug
Naar boven