• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door Famous

Heb je nog geluk dat t nu rond de 700 euro zit.

Ik was iets meer kwijt, maar toen werd het nog niet veel gedaan ....misschien nu meer handigheid erin of iets, minder man-uren etc.

Bij een zwarte auto inderdaad had ik het denk ik ook niet gedaan, zo erg valt het niet op als je maar zorgt dat t kunststof ook echt zwart blijft en niet faal word.

Verlagen geen fan van? Waarom niet als ik vragen mag ....ik kan je verzekeren dat je wegligging echt gigantisch verbeterd! Je stuitert wel meer (afhankelijk hoeveel je verlaagd ;) ) maar ik vind het nog altijd een aanrader buiten het mooie of wielkast vullende om :)

NJahh ik heb op mijn corsa al betere wegligging omdat ik een sport editie heb dus andere veren.....en wrm niet omdat waar ik woon zijn ze beetje losgegaan met de drempels:P ik moet elke dag over de oranjeboomstraat in rotterdam en ik woon in een 30 km woonwijk en die drempels steken egt 30cm uit de grond dus denk dat ik niet veel bumper meer overhou :P haha

maaar verder is het ook ontzettend duur en als je 17 inch velgen eronder gooit zijn je kasten egt helemaal gevuld

kep gister trouwens zo'n stift van valma gekocht voor me kunstof want er was wax op me kunstof gekomen en dat was helemaal wit geworden op me dak...maar ik zeg eerlijk die stift werkt egt heel goed er is niks meer van te zien mooi donker is het nu

Wil me remklauwen voor rood gaan spuiten heeft iemand nog tips? heeft iemand ook nog een goeie foto van een GSI waarbij de remklauwen ook origineel rood zijn? weet ik namelijk wat wel en wat niet spuiten:D. Trouwens over strips spuiten kan je gewoon de trips om de wielkasten laten spuiten? of moet het het andere worden die van andere matriaal zijn. Die stootstrips in de bumper heb je namelijk wel van een ander matriaal en wat dus ook te spuiten is.

origineel gepost door SpeedfreakR

Wil me remklauwen voor rood gaan spuiten heeft iemand nog tips? heeft iemand ook nog een goeie foto van een GSI waarbij de remklauwen ook origineel rood zijn? weet ik namelijk wat wel en wat niet spuiten:D. Trouwens over strips spuiten kan je gewoon de trips om de wielkasten laten spuiten? of moet het het andere worden die van andere matriaal zijn. Die stootstrips in de bumper heb je namelijk wel van een ander matriaal en wat dus ook te spuiten is.

-offtopic

Iets duidelijker typen(vragen stellen) en meer interpunctie gebruiken....dan kom je een heel eind verder.:thumbup

oke. ga ik zo ff kijken. maar krijg je geen vlekken ofzo als het perongeluk op je lak komt?

ik had voor me vorige auto een of ander turtle wax ofzo, ook vloeibaar, maar daarvan kreeg ik allemaal vette vlekken op me lak.

origineel gepost door MisterGSi

oke. ga ik zo ff kijken. maar krijg je geen vlekken ofzo als het perongeluk op je lak komt?

ik had voor me vorige auto een of ander turtle wax ofzo, ook vloeibaar, maar daarvan kreeg ik allemaal vette vlekken op me lak.

Haha jah ik ook door die turtele wax...

Nee je krijgt geen vlekken erdoor....

ik heb het net ff gehaald. ga als ik van de week ff tijd heb kijken of het werkt :P maar moet hem dan eerst ff wassen:swear

:thumbup

oww beter

haha ik had scheit geen zin om hem te wassen....blijf die auto wassen joh je ziet echt alles op zwart....

hahaha ja dat probleem ken ik :P echt klote, heb je hem net gewassen rij je naar huis schijt er een vogel op :swear :fy1

hahaha

whahaha egt he :P

net heb ik ook ff de wagen door de wasstraat gehaald

ff me banden opgepompt ze waren super zacht 1.8 bar ofzo en het moet zijn 2.4

en nog ff verder me bumper met die stift gedaan dus lekker mooi donker is die weer

zaterdag plaats ik een filmpje als me uitlaat eronder zit

Hallo ben nieuw hiero en heb ook een Corsa C gehad wilde hem ook ff showen zaten 18inch's onder en hij was helemaal in kleur gespoter glijk laten doen bij de dealer toen ik hem nieuw kocht en de M3 spiegels glijk meelaten spuiten die had ik al liggen en heb de zwarte lampen er ook glijk in gezet en de uitlaat eronder wielen kwamen later eronder

oja tis maar een 1.2 16V comfort :jerry

Blauwzij.jpg

Blauwvoor.jpg

Blauwachter.jpg

en ff andere wielen eronder voor het aanlopen ging op vakantie toen en lagen hoop spullen achterin dus ff kleine wieltje 16 inch van de zwarte corsa van mij

BlauweinItalie.jpg

nou meer foto's heb ik nii van deze corsa heb hem maar een jaartje gehad :cool:

haha ja had het nog nooit gedaan...ik dacht al wrm voel ik die stoepies zo goed:p ....umz er komt een simons demper onder met een rvs ovalen sierstuk...maar nu stop ik ff want ben met me psp aan het typen en dat duur egt een eeuw :p

@ Dennis-Corsa-B: wat een kleur zeg :o vind het persoonlijk iets té blauw. maar zag er verder netjes uit.

wat voor auto heb je nu?

@ Aydee: nog nooit gedaan? :o wat een gast hahaha.

is dat met middendemper? of alleen einddemper? ben benieuwd :kewlpics

maar dan ben je op je psp aan het typen en toen dacht je: laat ik het maar gewoon vier keer posten. :P

@ Dennis-Corsa-B: wat een kleur zeg :o vind het persoonlijk iets té blauw. maar zag er verder netjes uit.

wat voor auto heb je nu?

maar dan ben je op je psp aan het typen en toen dacht je: laat ik het maar gewoon vier keer posten. :P

kijk maar bij voorstellen heb een corsa B die had ik toen ook al reed alleen naar meetingen toen nu rij ik er elke dag mee ik had 3 auto's had ook nog een kadett C coupe uit '77:wors

wat voor auto heb je nu?

haha jahh hij bleef hangen en toen had ik hem maar uitgedaan....neej is alleen een einddemper anders is het weer te veel herrie...wil het netjes houden met een sportieve grom :P

en heb je je kunstof al ingesmeerd met dat spul

Terug
Naar boven