• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door PORE

Originally posted by Friebel

origineel gepost door Aydee

origineel gepost door Friebel

ziet er goed uit mistergsi":thumbup

en hoe zit het nou met je skirts??

Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..

die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???

I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?

zo komt ook weer goed uit

zaterdag rijd eerst een eikel mn linker spiegel naar ze grootje

en maandag rij ik rechtdoor schiet er ineens een auto uit een oprit en die had mij nooit gezien

rij ik daar volop

gaat lekker weer

nog nooit een ongeluk gehad en dan 2 kort achter elkaar

baal als een stekker aangezien ik op vakantie ga eind deze week:fy1

en ook nog is dat ik hem 3 weke geleden gespoten en bumpers erop gezet heb en 1.5 week gelede ofzo nieuwe velgen

waar er ook 1 goed kapot van is nu :swear

de schade was even snel geschat op rond de 2500 a 3000 euro

morgen komt de schade expert kijke voor het echte rapport

dat zal nog wel ff meer zijn :mad:

Foto-GNYUEIEO.jpg

Foto-3I466G4L.jpg

Foto-OTG8FR4T.jpg

origineel gepost door PORE

origineel gepost door Aydee

origineel gepost door Friebel

ziet er goed uit mistergsi":thumbup

en hoe zit het nou met je skirts??

Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..

die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???

I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?

dat zal het wel wezen ;)

@ vincenttor: dat is een aardige klap geweest denk. flink balen man.

succes ermee. hoop dat de verzekering genoeg uitkeerd aan je. :thumbup

@ vin: PFff lijkt een lullige tik maar je hebt er al gauw een hoop schade van :( Minder man! Das wel dubbel pech zo ineens achter elkaar ....

Ik had wel om foto's gevraagd maar niet om zulke man......succes en hopelijk keert verzekering genoeg uit voor je!

mja nu maar hopen dat het een beetje opschiet met die verzekeringen zooi

en dat het zonder veel gezeur gaat , wat ik niet verwacht

hoorde dat het ongeveer vaak een week of 6 - 8 kan gaan duren

het kan ook een jaar gaan duren als het tegenzit .

ik heb ondertussen een andere auto , maar vandaag kreeg ik dan eindelijk bericht dat alles nu afgehandeld is kwa schade wat vorig jaar 12 juli aangericht is aan mijn B gsi :thumbdown

@ mistergsi: morgen weet ik het preciese bedrag ervan

@ crossagek: dat meen je niet zo lang

was het niet duidelijk wie er de schuldige was hier of iets ?

bij mij is het vrij duidelijk en ik reed erg langzaam ook

neem aan dat als je wat harder rijd je airbag er ook uit klapt ?

tegenpartij bekende meteen schuld , alleen hun verzekering wilde hier niet aan mee werken en wilde niks uitkeren .

na een half jaar wouden ze de schade delen

en nu zijn ze eindelijk tot inzicht gekomen dat ik er niks aan kon doen dat die vrachtauto voor mijn neus de berm in reed en allemaal stenen en verdere shit over mijn auto heen gooide .

de schade kon ik niet met het geld herstellen , maar dat is ook niet meer nodig , want het geld ga ik nu lekker in mijn nieuwe auto steken :thumbup

ik ga een spoilerzwaard en booskijkers kopen van lumma om de bodykit compleet te maken en netjes laten spuiten van het verzekeringsgeld .

Zuur man, zeker na je alles had vervangen en gespoten. Echt zonde. Succes met je afhandeling, hoop dat ze goed uitkeren en beetje snel ook.

Gr. Stefan

Denk idd dat het ook net an de verzekering ligt.

ik had het geld van de verzekering pas na 8 weken. terwijl de tegenpartij ook meteen schuld bekende.

Maar laten we hopen dat jij niet zo lang hoeft te wachten :thumbup

@crossagek: ga je dat spoilerzwaard ook spuiten? dat zijn toch die carbonne dingen aan de onderkant van je bumper voor?

ja heb vandaag de schade gehoord en het was 3500€ geworden

heb mn auto voor 6000 gekocht

gaat lekker gelukkig niet total loss verklaard want de dag waarde is niet al te hoog dacht ik van corsatjes

staat wel nog maar 42000 km op de teller

naja ik moet het eerst dus uit eigen zak neerleggen en dan maar wachten op het geld :S

ben vorig jaar op een gillera citta aangereden had voorrang

maar meneer meende dat je van 1 kant mocht komen maar was van beide kanten

klapte er bovenop geen letsel alleen gillera toto

was van mening dat hij niet schuldig was ondanks voorrangsbord en pijlen van verkeer dat je van 2 kanten mocht komen.

even politie erbij

daarna elke week gebeld met die man zijn verzekering en had me geld binnen 5 weken

ja ik zit er nu ook al vanaf maandag elke dag achteraan

blijf bellen ook

moet dit zsm geregeld hebben

hier wat fotos van hoe en wat

Foto-A4YP84JC.jpg

Foto-Y64SYOXC.jpg

Foto-3WS4PDNW.jpg

Ik mag toch hopen dat ik wel in mn gelijk word gestelt

aangezien het een uit/oprit is

ja je moet wel gelijk krijgen aangezien de tegenpartij :

1 uit een uitrit komt

2 met een bijzondere verichting bezig is en al het overige verkeer voorrang moet geven

3 jij op een voorrangsweg reed

4

Maar is dit wel een uitrit? Stonden er aan het begin van de weg voorrangsborden? Want het erf houdt op bij het huis, vind het net een gewone weg lijken, welliswaar onoverzichtelijk.

Wat ik wel vreemd vind is dat er geen spiegels hangen om de dijk op te kijken, hier in de polder hangen die dingen overal.

Das toch nog een aardig bedrag.

Maar als ik het zo zie heb je massel gehad dat je niet zo het water bent in gelanceerd.

Maar zit wel te twijfelen of het wel een uit/oprit is hoor. en wel vaag dat er geen spiegels enzo staan. dat hebben ze hier in de buurt ook allemaal staan.

Succes ermee. :thumbup

en gewoon die verzekering lastig blijven vallen :P

IK had gezien op google earth dat het een uitrit is van een woonerf dus niet van de gemeente drm denk ik geen spiegels...is hun eigen terrein

Terug
Naar boven