• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

als je goed naar die foto kijkt van google earth zie je dat het gewoon een in-uit rit is naar die boerderij / woonhuis .

helemaal omdat de gemeente verplicht is kruisingen e.d overzichtelijk te houden en hier dus wel een spiegel had geplaatst als het een weg van de gemeente betrefd ;)

dan nog de tegenpartij kwam achteruit rijden , dus dat is een bijzondere manouvre , en zoals iedereen geleerd heeft , moet iemand die een bijzondere manouvre uitvoert het overige verkeer voor laten gaan , dus de schuld ligt zeer duidelijk bij die vrouw .

ik denk dat die mensen er niet onverstandig aan doen om of een spiegel te plaatsen of die struik te snoeien om zoiets te voorkomen :P

ze kwam vooruit rijden trouwens

maar ik denk ook wel dat ik gelijk krijg

heb vanmiddag maar eens zelf zitten kijken

scherm los gemaakt paar boutjes en hoppa

de binnenkant is nie echt kapot heb met een spanband aan een boom al heel wat recht gemaakt van eht ophangpunt voor t scherm

toen maar op winparts.nl gekeken

kost een nieuw schermpje 20 euro ofzo

en motorkap 90

dus maar meteen bestelt en ga voorbumper halen nieuwe angel eyes bestelt

zsm halen en dan heb ik m binnen een paar uurtjes denk minder zelfs weer in elkaar zitten

dan maar even naar een goeie spuitcabine toe na mn vakantie, dat ik eerst maar op vakantie kan

'ben er wel aan toe moet ik zeggen

maar goed ik wil hiermee zeggen kosten plaatje is maar 1000 naja iets minder zelfs

ipv als ik het bij zo een bedrijf zou laten maken +/- 3500

dus hou k aardig wat over als ze uitkeren

Als.....

@ crossagek :

die kerel die daar woont die kwam er na tijdje toevallig aanrijden

en die vertelde me dat ie ook 2 van zn autos beschadigt had

hij had er 1 geparkeerd op de dijk

was glad en moest dus met een vaartje de dijk/oprit op anders kwam ie nie boven dus hij keek en toen rende die naar zn auto

probeerd met zn 2e auto de oprit op te scheuren en pats boem tegen een aankomende auto aan , die knalde tegen hem aan en die al geparkeerde auto

dus ze hebben er blijkbaar niets van geleerd qua spiegels en dingen:argue

Das dan wel weer fijn Vincent dat je het voor minder kan fixen! Al blijft het nooit leuk en had je het liever niet gehad! Succes nog en tja ....sommige mensen leren nooit ergens van .....die bestaan helaas .....

Ontopic ;) ;

Paar telefoon shotjes toen ik in de auto wachtte tot de boodschappen kwamen aanwandelen :D

05062008001.jpg

05062008002.jpg

05062008.jpg

En vandaag ...op me werk in de regen, maar toch glimde me wielen nog ;) (al ist ni zo mooi op een tel-foto van 2 meg pix :( )

19062008.jpg

@ vincenttor: dat is goed nieuws man. :thumbup hopen dat je het geld ook snel krijgt.

@ Famous: de bedoeling van die witte streepjes op zo'n parkeer terrein is :o dat je er tussen gaat staan :D :P

:kewlpics

Kijk naar de bus achter me :P Die staat helemaal overdwars :P

En ik was toch bij de auto, wachten tot vrouwtje terug kwam met boodschappen :D Normaal als ik de auto verlaat staat ie wel netjes in het vak haha, veelste bang dat er weer een eikol z'n deur tegen aan gooit of iets ;)

whahahaha ja idd ik zag dus bus ook al. maar dacht dat die misschien ff stil stond :angel

whahahahaha.

dus jij laat het vrouwtje boodschappen doen zodat jij op de auto kan passen:wtf GOED ZO :wors :jerry

whahahaha ja idd ik zag dus bus ook al. maar dacht dat die misschien ff stil stond :angel

whahahahaha.

dus jij laat het vrouwtje boodschappen doen zodat jij op de auto kan passen:wtf GOED ZO :wors :jerry

Hahaha, dat gebeurd niet altijd hoor :)

We waren wat vergeten ;) :P Dus dan stel je automatisch even voor zo van "zal ik even in de auto wachten, dat jij het even gauw haalt?!" king:

Werkt wel!

1) Idd, je kan op je auto passen :)

2) Ben je tenminste weer snel weg bij die winkels :jerry

@Famous:

Vind jou Corsa C een mooi exemplaar! :thumbup

M'n vriendin heeft er ook vorige week eentje gekocht, een zwarte 1.4 Twinport.

Vanmiddag gaan we hem ophalen, dan zal ik ook eens wat foto's posten! ;)

Dank je man :D

Ben er ook bloedje zuinig op haha :)

Gefeli man met de Corsa C! Zeker een auto waarvan je géén spijt krijgt!

Zie ik de foto's niet, dan zie ik je denk ik zondag wel :)

origineel gepost door Aeppigen

@vincenttor, eist je verzekering niet dat je het bij een bepaald schadebedrijf laat fixen? Of krijg je gewoon het geld zomaar?

nee het maakte niet uit waar ik hem bracht zeiden ze

Eindelijk me irmscher grill in de corsa zitten:D, hij zit er al weer 2 weken in maar was beetje te lui om foto's online te zetten:P.

De foto's:

corsagrill1.JPG

corsagrill2.JPG

corsagrill3.JPG

corsagrill4.JPG

corsagrill5.JPG

corsagrill6.JPG

En zondag natuurlijk te bewonderen in Utrecht :D.

leuke irmscher grill maaareeee is deze niet namaak???

normaal staat 1 van de 2 logos er tog op ??

jammer dat bij het oude model niet de grill kan veranderen heelaas alleen bij de face lift versie anders had ik er zo 1 gehaald

Namaak.... je krijgt er een logo los bij...

eigen keus dus of je het erop plalt ja of nee...

Waarom zou je van het oude model de grille niet kunnen veranderen...

zijn er verschillende..

origineel gepost door Njoy_Corsa

Namaak.... je krijgt er een logo los bij...

eigen keus dus of je het erop plalt ja of nee...

Waarom zou je van het oude model de grille niet kunnen veranderen...

zijn er verschillende..

owww zooo dat wist ik niet joh....

maaareee is dat zo dan laatst dat ik keek bij mijn wagen kon ik geen andere grill doen hoor omdt het 1 geheel is met de bumper....kijk maar naar mijn foto paar scrolls omhoog

Terug
Naar boven