• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

overzicht van vandaag :P

Vandaag me oude boxen er in laten zetten....veeeeeel beter geluid

Naamplaaten gehaald

en ff heel de auto gecleand

DSC03713.jpg

DSC03714.jpg

DSC03731.jpg

DSC03717.jpg

DSC03724.jpg

DSC03726.jpg

EVEN(snap niet waarom je F F niet mag gebruiken maarja) 2 filmpies

Hehhe, wanneer komt de subkist erin? ;)

Ik ben niet verder gekomen dan me velgen en de spiegelkappen te wassen :( Moet zo alweer weg ....en voor mij never nooooit een wasstraat ....was altijd met het handje :wors

Daar moet ik Famous wel gelijk in geven hoor.

Ik was ook echt NOOOOOOIIITTT me auto in de wasstraat. doe het lekker zelf met een spons:D

Ja precies WhiteCorsa! En echt ál-tijd! als die net is gewassen schijten die shit vogels er weer op.....alsof ze het zien/ruiken/voelen/weten pfffff :fy1

Maarja, ik ben morg bij De Meern met een ongewassen Corsa .....naja spiegelkappen zijn vliegvrij en me velgen zijn schoon hahaha.

Ach, volgende meeting beter :)

Zo zien jullie hem dus niet morgen :P :D

corsa3.jpg

haha thanks voor de reacties

En jahhhhhhhh met de hand wordt die idd wel wat schoner...maaarrr had vandaag er niet zo veel zin in :P

Ik ben nog wel van plan om in me deuren ook nieuwe speakers te zetten dat kan ik makkelijk zelf doen...en dan is de audio voorlopig klaar

Dan nog ff sparen want een nieuw huisje is ook duur kijken wat ik over hou voor me demper

En gelukkig geen voegelpoep er op ik had wel een kapoentje gevonden die was al een paar weken dood denk ik..die zat tussen me achterklep gepletst...net een kleine frisbee :P:P

Nou hier dan mijn nieuwe aanwinst, na mijn groene corsa-b vaarwel te hebben gezegt ben ik toch al weer 'n beetje trots om mijn silveren crossa'tje..

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

origineel gepost door Famous

Leuk Dion! Nog veranderings plannen mee? :)

En welkom hier!

Nog weinig aan gesleuteld maar hij gaat 5 juli naar mathijssen-techincs

En dan krijgt dit Z12XE'tje 83pkaatjes en een green inleg-filtertje king:

origineel gepost door Dion-Corsa

origineel gepost door Famous

Leuk Dion! Nog veranderings plannen mee? :)

En welkom hier!

Nog weinig aan gesleuteld maar hij gaat 5 juli naar mathijssen-techincs

En dan krijgt dit Z12XE'tje 83pkaatjes en een green inleg-filtertje king:

Ziet er leuk uit.

wat ga je laten doen bij Mtech? chippen? heb je daarbij een 1.2 veel vermogenwinst dan?

waarom geen openluchtfilter van green?

origineel gepost door MisterGSi

Ziet er leuk uit.

wat ga je laten doen bij Mtech? chippen? heb je daarbij een 1.2 veel vermogenwinst dan?

waarom geen openluchtfilter van green?

nou veel.. chippen van 75 pk/110nm naar 83 pk/120nm..

En geen openlucht.. tja ik heb nog een universele liggen hier van mijn vorige corsa, maar toch heb ik liever dat gesnorkel onder de kap ff niet meer.

@ DION

heyyy leuk weer een corsa erbij :D

Maaareee een 1.2 chippen???

dat lijkt me echt zonde van je geld het heb echt niet veel nut...ik heb een 1400 en daar heb het al niet veel nut voor...

wat ga je ermee doen dat je 2 seconden eerder weg ben bij het stoplicht?? of miss net 5 km harder kan op de snelweg..

je moet het zelf weten maar ik zou het geld voor het chippen voor andere leuke dingen gebruiken voor je corsa byv mee spuiten van je kunstof onderdelen of miss een nieuwe koplampen of xenon noem maar op maar met chippen zal je niet veel berijken

Veel plezier met je corsa verder is een mooie wagen

origineel gepost door Aydee

wat ga je ermee doen dat je 2 seconden eerder weg ben bij het stoplicht?? of miss net 5 km harder kan op de snelweg..

Nou voor die kleine verschillen is het daarom ook niet zo duur als je misschien denkt ;)

Nou voor die kleine verschillen is het daarom ook niet zo duur als je misschien denkt ;)

weet je de prijs dan al ???

Ben benieuwd hoe duur dan zoiets kost??

haha intresse? :P

95,- voor een z1.2xe-tje

haha intresse? :P

95,- voor een z1.2xe-tje

neej hoorrr kga snel genoeg met me 90 pk

Maaaree suc6 :D

€95,- ???:o:o:o:o:o dat is de moeite niet man.

sorry maar ben het met Aydee eens. je moet echt niet verwachten dat je nu opeens vet snel bent ofzo.

maar laat maar ff weten hoe het bevalt als het gebeurd is.

ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd :angel

maar laat maar ff weten hoe het bevalt als het gebeurd is.

ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd :angel

Ga ik doen, en zal er ook niet omheen draaien als het tegenvalt of wat dan ook.. Vind het wel een gokje maar die durf ik wel te nemen.

voor 95 euro is die gok idd wel te nemen , maar ik ben het ook wel met de rest eens , dat het geld ook gebruikt had kunnen worden voor wat anders , want 8 pk en 10 nm had ik het niet voor gedaan , ik had voor het maximale gegaan , ook al is dat natuurlijk een stukje duurder .

maar voor de rest een leuke auto en als ik em zo bekijk kan ik me bijna niet voorstellen dat die van mij ongeveer net zo uit de fabriek is gerold

voor de rest veel veilige kilometers toegewenst en veel plezier met de corsa ;)

Terug
Naar boven