• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door crossagekmaar voor de rest een leuke auto en als ik em zo bekijk kan ik me bijna niet voorstellen dat die van mij ongeveer net zo uit de fabriek is gerold

voor de rest veel veilige kilometers toegewenst en veel plezier met de corsa ;)

Dankje dankje, nee klopt er zijn al wel wat dingetjes gedaan in die paar weekjes dat ik m heb hoor.. Zonneband,

Dezent 195/50/15, Pioneer TS-A6902i op mdf, originele radio dr uit... Beetje de kleine dingetjes :jerry

origineel gepost door Dion-Corsa

Nou hier dan mijn nieuwe aanwinst, na mijn groene corsa-b vaarwel te hebben gezegt ben ik toch al weer 'n beetje trots om mijn silveren crossa'tje..

001.jpg

Hey naamgenoot ;)

Ik zie op dit fotootje dat het display wegvalt, dit kan je laten omprogrammeren bij de dealer. Wat ze daarvoor vragen weet ik niet, maar ik doe het gratis! :D (en nee ik ga niet lopen knippen)

Verder net wagentje!

origineel gepost door Bossa

Hey naamgenoot ;)

Ik zie op dit fotootje dat het display wegvalt, dit kan je laten omprogrammeren bij de dealer.

Ja ik was die persoon die astra t 1.8 wou maken maar nog maar even mee wacht ivm huisje enzo weet je t weer ? :p en ja van dat display is bekent, stoor me er niet zo aan hoor :D

M'n vriendin heeft sinds vrijdag een Opel Corsa C 1.4 Twinport uit 09/2003 in haar bezit! :thumbup

Echt een mooi ding. Helemaal strak, 45000km op de teller, xenon, nieuwe 17" velgen met nieuwe banden (originele velgen zitten ff op mijn Corsa A), airco, stoelverwarming, cruise control, enz.. Ze is er hardstikke blij mee! :D

Hier wat foto's van toen we naar de auto zijn wezen kijken, mooiere foto's ga ik nog maken:

OpelCorsa14Twinport1.jpg

OpelCorsa14Twinport2.jpg

OpelCorsa14Twinport3.jpg

OpelCorsa14Twinport4.jpg

OpelCorsa14Twinport5.jpg

Ha Jorizimo!

Das een mooie C man! Zelfs stoelverwarming! Das écht luxe haha :D

Nu nog zakken die bak of niet? ;)

Veel veilige km's man! of ...ehhh .....eigenlijk je vriendin he ;) :P haha :D

He Famous,

Zakken zal ie niet, staat zo ook al netjes vind ik :D

Heb de reacties laten lezen door m'n vriendin, ze is er erg blij mee! :P Dus bij deze: Bedankt! :thumbup

zo na een weekje stressen eindelijk alles binnen en gemonteerd en gespoten

nu alleen als ik terug ben van vakantie nog ff wat terug buigen aangezien door het ongeluk toch wat meer kapot was dan ik zo zag

en dan opnieuw in een goeie spuitcabine spuiten

heb ook een rieger voorbumper maar besteld aangezien ik graag hobbels schaaf

deze is ook wat hoger :)

en ja er is kleur verschil zit in de lak helaas erg zichtbaar :(

maar gelukkig kan ik toch op vakantie vannacht :)

Foto-F3TCMI64.jpg

Foto-SU4KOX8R.jpg

Foto-PBLXDCN6.jpg

Foto-GNYUEIEO.jpg

Mooi zo Vincent!

Ik vind het er bijzonder uitzien zo de kleur!

Rustig aan nu en een fijne vakantie man! :thumbup

nicee man...en leuke plannen ben benieuwd naar het eind resultaat

En je velgen ownen man :Dking:

Leuke bak hoor!! Alleen weet ik niet of het slim is hem wit te spuiten .......

Ik vind het zo een hele mooie auto, vind de velgen ook erg goed staan! Alleen zou hem nog een giga eind laten zakken :D

Hahha, ja Kris hij wordt nog een keer overgespoten ;) Was puur voor z'n vakantie dat ie in orde moest zijn.

Maareh, had je zo'n harde plasser van t nieuwtje aan je Corsa dat je ni genoeg bloed in je hersens had om mij de foto's te mailen of hier te posten? :D :jerry

Ik wacht nogsteeds man!

Mijn plassertje is nog steeds hard:P

Hij wordt volgende week uitgelijnd en ik zit nu op die plaat met al dat water eromheen :jerry

Zodra ik foto's heb, zet ik ze hier wel ff neer

PS Cindy heeft haar Corsa D vandaag opgehaald de mazzelpik;)

Terug
Naar boven