• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Hey famous, waar heb je die veerpootbrug vandaan en zijn ze ook voor de gsi?

Ik zelf heb er 1 van wiechers (zie foto), maar vindt die van de foto mooier :D

14062008572.jpg

Die van jou is ook vet PORE.:thumbup

Wat voor schroefset heb jij eronder als ik vragen mag?

En Paul loopt er bij jou ook een bocht in het schutbord vlak na de ruitensproeiertank? Want ik meende dat er geen veerpootbruggen voor GSI bestonden?!

Heb ik best ook wel zin :wub

@ PORE;

Zou ik even moeten navragen, heb hem ook nog niet binnen :)

Heb hem besteld via een handeltje tegen de duitse grens aan ;)

Die van jouw staat ook goed, lijkt wel een dikkere dan die ik besteld heb ...zo te zien is die van jouw niet verstelbaar eh?!

@ Kris;

Ja, dat loopt bij mij ook in een bocht net als bij PORE.

Originally posted by CorsaKris

Die van jou is ook vet PORE.:thumbup

Wat voor schroefset heb jij eronder als ik vragen mag?

En Paul loopt er bij jou ook een bocht in het schutbord vlak na de ruitensproeiertank? Want ik meende dat er geen veerpootbruggen voor GSI bestonden?!

Heb ik best ook wel zin :wub

Er is er maar 1 die ik heb gevonden en dat is de veerpootbrug van wiechers :vertag

Ik heb een schroefset van KW (variant 2) hoogte en hardheid verstelbaar.

Ja! :P Hup het is al avond! :D :vertag

Oh trouwens, antwoord voor Kris; is van 1.0 tot 1.4 ......maar ik zie eigenlijk niet in waarom het niet op een 1.8 gsi zou passen? Volgens mij als ik zo bij PORE kijk zie ik weinig verschil .... :hmmz

Mooie foto's. :kewlpics

ik zie dat je stickers van M-tech erop hebt zitten... wat heb je gedaan bij M-tech? :hmmz

laten chippen? wat voor moter heb je dan? merk je er wat van?

@Famous

Ja weet ik maar daar is me vriendin niet zo blij mee :P maar was al wel aan t kijken hoor naar een schroefsetje... :angel

@Aeppigen/MisterGSi

In hoge toeren hangt hij niet meer maar trekt gewoon door. Hij gaat nu tot bijna 6800/6900 toeren en voorheen deed hij bij de 6000 al niks meer.

Verder is hij wel ietsje zuiniger geworden bij normaal rijgedrag. Top snelheid hoger weet ik nog niet.

Voelt bij (wat je spint noemen kunt) wel vlotter in al het op-pak werk. Dus t valt me nog niet tegen

@MisterGSi

1.2 16v, en verder is je vraag al beantwoord

Weet ik nog niet haha, moet nog laten chippen bij Dbilas.

Volgens Dbilas ga je dan van 90 naar 115 pk, maar heb het al eens zien tegenvallen,

dus even afwachten...

Gaaf hoor zon turbo maar best duur, ik heb er tijdje geleden ook eens over nagedacht om op de "volgende auto" te doen.

Nou die "volgende auto" tijd is inmiddels aangekomen maar toch is +/- 5600 euro veel geld :P

Maar o zo vet, en t kraakt nog steeds :vertag

Eerste een flowtec nemen.... dan ben je al een stap verder haha :P

daarna kost een turbokit ook minder ;)

Dbilas heeft erg mooie, net afgewerkte spullen!

Terug
Naar boven