• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Als voorbereiding op me veerpootbrug die 1 deze dagen zal binnen komen maar eens me motorruimte wat schoner gemaakt :D

motorruimteschoon.jpg

Daarbij gelijk een vraagje ...:hmmz

Ik zie ook bij Njoy-Corsa bijvoorbeeld dat er bij de linker veerpoot ook 2 gaatjes zitten, net als bij mij (zie foto)

pootlinks.jpg

Maarrrrr nu rechts ....daar zit het volgens mij niet he?! Nu zie ik er wel 1 schroef zitten ver verstopt ...maar denk niet dat er een 2de gaatje zit of wel? (zie foto)

pootrechts.jpg

Hoe zou ik de veerpootbrug kunnen monteren aan die kant. Kan het trouwens uberhaupt veel kwaad als 1 van die schroeven niet vast zitten van de veerpootbrug. (zie foto ergens hierboven of pagina hiervoor)

Tenslotte zit ie al vast aan de veerpoten zelf natuurlijk ...

Hmm oke ...

Dat word dus boren, goed veel smeren en de gaatjes eerst aflakken. Dan ben ik er wel zeker van dat t niet gaat roesten ...en daarbij komt dat ik denk ik onder de veerpootbrug eerst een rubberplak doe tegen het wrikken op me caressorie wat weer lakschade en roest tot gevolg zou hebben :P

Laat mij maar lekker overdrijven :P

Tis me dagelijks vervoer, ding heeft een hoop te verwerken met dat gehobbel iedere dag. Doe het liever gelijk goed ;) :P

HAHAH helemaal los gaan we hier :P:D

Als ik het geld er voor had zou ik hem ook wel chippen ofzo hoor

@dion corsa waar kom je eigelijk vandaan ik zag precies de zelde auto als jou vooor me deur zelfde velgen enzo maar neit echt op detail gelet??

@Aydee

omgeving doetinchem..

origineel gepost door Famous

Leuke wieltjes Dion! :thumbup

Nu nog stukje omlaag, toont alweer heeeeel anders!

Ik heb trouwens schroefsetje gevonden wat vergelijkbaar is met V-Maxx.. 210 voor montage, instellen op hoogte en uitlijnen. 2 jaar garantie

En totaal van 449,- Duur? :hmmz

Ligt aan het merk Dion ....

Je kan ze wel goedkoper verkrijgen .....

Hot-tuning, zaakje vlakbij arnhem ....€239,- 15 tot 120 mm en 3 jaar garantie ;)

Hij noemt het merk ook niet, dus zal wel onbekend zijn ...

En tja, ga je voor kwaliteit dan blijft het voor mij KW als nummer 1 ....maarja, niet iedereen heeft KW centen en daarbij vindt ik als er 3 jaar garantie word gegeven dat je er wel vanuit kan gaan dat de kwaliteit niet zó super slecht zal zijn toch?!

:P

Mijn KW variant 1 schroefset was ook goedkoop .......en nogsteeds geen duurkoop :D :P

Als er op een product 3 jaar garantie zit zou ik het wel aandurven hoor .....maargoed, meningen verschillen ;)

opzich is het niet duur voor zo'n set en ze bouwen het nog in ook? ik vind het wel goed klinken. maarja...ligt wel aan het merk.

ik had op me vorige auto een schroefset van V-maxx. geen problemen gehad met de veerpoten zelf.

Tja, ik heb weinig ervaring met spullen die bij Hot-tuning vandaan komen (toevallig me veerpootbrug besteld nu) maar wat ik zo hier en daar heb gelezen is dat men niet veel te klagen heeft over de producten die daar vandaan komen.

En daarbij geeft hot-tuning 3 jaar garantie op de spullen .....

Als ik nog niks had had ik denk ik wel zo'n setje genomen :)

Heb ook een set gekocht via zon kerel uit Tilburg.

Het is van AG Technix de voorpoten en de achterschokkers. Had eerst een setje verkeerde schokkers gekregen (type Corsa met andere achterbrug) ff een belletje en omruilen was no problemo. En ik kon hem altijd bellen als ik vragen had over het monteren enz.

Dit setje kost 275 op MP, heb het er zelf ondergezet en daarna laten uitlijnen bij een goede uitlijner (camber was ook verstelbaar) en rijdt nu retestrak.

GTI-Tuning heet het bedrijf. En ik zie nu net dat ze nu 239 kosten :jerry:P

Vind het qua service wel een aanrader, mag ook wel eens gezegd worden dacht ik zo.

origineel gepost door MisterGSi

opzich is het niet duur voor zo'n set en ze bouwen het nog in ook? ik vind het wel goed klinken

origineel gepost door Dion-Corsa

210 voor montage, instellen op hoogte en uitlijnen. 2 jaar garantie. En totaal van 449,- Duur? :hmmz

Goed lezen he.. :jerry

Website is: http://tectuning.com/

Montage gebeurt dan bij: SKG-Lichtenvoorde

Veel forums vergelijken het met V-maxx, kan verder weinig vinden of t een dochtermerk is van iets..

ja ik snapte het al niet :P

maar als ik voor mijn auto kijk daar geven ze H&R of FK aan.... :hmmz maar die zijn meteen €875,- en €799,95 :o :cry

Terug
Naar boven