• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Het klinkt beetje als een raar verhaal...of je had uit schrik niet goed gelezen wat hij had geschreven

Maar uit je 1e verhaal te lezen zit die andere persoon fout

dit soort dingen zijn nooit leuk

hopen dat je maar snel je doekoes binnen krijg en lekker je wagen weer kan stylen

succes

ja dat dacht ik dus ook

ik open de brief en las dat , toen begon ik toch even te twijfelen of ik wel goed gekeken had voordat ik het ging teken

ik zal hier het schade formulier wel voor de gein posten zodat je kan zien wat ik bedoel

origineel gepost door vincenttor

en lijkt het dus of ik akkoord ben gegaan met die verklaring

terwijl dat niet op mijn gedeelte staat

en nu staat er ook nog is onder het handtekening gedeelte

Geen druk om maken dus:)

aanpassingen na het scheiden van de formulieren zijn toch niet geldig.. is zelfs valsheid in geschrifte!

origineel gepost door Mijncorsa.nl

aanpassingen na het scheiden van de formulieren zijn toch niet geldig.. is zelfs valsheid in geschrifte!

dat is wel zo, maar als die gast het erop heeft gezet voordat hij de formulieren heeft gescheiden valt het moeilijk te bewijzen lijkt mij.

@ Vincenttor: was je er niet bij dan dat hij de formulieren van elkaar haalde?

jahoor tuurlijk was ik erbij

misschien heb ik t verkeerd uitgelegt

hier zie je de papieren

de in kleur is van mij

de zwart wit is die van haar

geen idee waarom die de scan niet laat zien

even de link kopieren in je adres balk zetten en enter

dan zie je de foto

Pfff wie houden ze nou voor de gek?!

Goed van je dat je in ieder geval bewijs hebt! :thumbup

Mensen maken soms rare sprongen in nood ... Ze moet gewoon gaan lappen en niet lopen rekken want uiteindelijk heb je met dit bewijs toch het laatste eind in handen :)

origineel gepost door MisterGSi

dat is wel zo, maar als die gast het erop heeft gezet voordat hij de formulieren heeft gescheiden valt het moeilijk te bewijzen lijkt mij.

Het was er toch opgeschreven nadat de papieren van elkaar gehaald waren?

Dan staat het dus niet op allebei de formulieren..

(of ik heb t verkeerd gelezen:))

Dat ken je ook zien MijnCorsa, moet je even die link openen.

Je ziet dat er op het ene vel dat verhaaltje van 60 a 70km rijden blabla staat en op het carbon velletje wat erachter zat, staat het niet :vertag

origineel gepost door MisterGSi

Het was er toch opgeschreven nadat de papieren van elkaar gehaald waren?

Dan staat het dus niet op allebei de formulieren..

(of ik heb t verkeerd gelezen:))

ja klopt. begreep het verkeerd. maar als je die link ziet dan is het echt duidelijk. :D

idd maar goed ik was dus helemaal gek toen ik die brief opende

dacht wat heb ik nu weer voor gezeik en t mooie is die vrouw die leek me helemaal niet zo een persoon die dat er stiekem even achteraf bij zou zetten

denk ook dat die kerel die er later bij kwam staan dat op haar ingepraat heeft, die zei zo tegen mij ja ik maak me ook wel is schuldig hier aan te hard rijden blbalbala

dus ik zei meteen dat wil niet zeggen dat ik dat doe, heb gvdme voor het eerst een boette gehad voor te snel rijden in 2.5 jaar en maar 11km/h te hard

en toen was die stil

maar denk dat die kerel beetje op haar heeft zitten inpraten hoe en wat aangezien het verhaaltje op de achterkant wat wel ingevult mag/moet worden na het scheiden van papieren ook een beetje vaag is

ik ben afgelopen vrijdag op mn werk even aan t spelen geweest met blanke lak en zwarte lak en nog wat andere om er zelf een soort van metallic mee te maken

aangezien ik toch mn auto opnieuw alleen blanke lak overheen moet spuiten kan ik er ook wel een aardigheidje aan toevoegen

het ziet er heel apart uit moet ik zeggen alleen is het op de foto erg vertekend beeld

de linkerkant van het voorscherm is zwart met zilverdeeltjes

het midden stuk is dun vernevelde champagne zilver het rechterstuk is zoals die waarschijnlijk gaat worden

alleen blanke lak met zilver poeder

Foto-TSJFE7RN.jpg

voor meer fotos klikhier

:hmmz het ziet er vaag uit.

lijkt me moeilijk om schoon te houden :P

maar ik zal hem vast el een keer zien in het echt :thumbup

Handig voor steenslag zo te zien hahaha :D :P

Nee geintje, ik denk dat je dit in het echt moet zien en dat de foto een erg vertekend beeld geeft.

Zit ik gister lekker te chillen op de computer thuis. gaat me alarm van me auto af :hmmz

dus ik kijk uit het raam, niks te zien. loop naar beneden om me sleutels te pakken. en ga naar me auto toe.

kijk naar het lampje van me alarm om te kijken waarom ie was afgegaan. het lampje gaf aan dat ie af ging vanwege de microsensor ofzo.

maargoed, ik kon verder niks zien dus ging er vanuit dat het loos alarm was.

kom ik vanmorgen bij me werk bij me auto. zie ik op het linker achterscherm een flinke kras zitten, dus toen bedacht ik me dat het alarm waarschijnlijk af is gegaan doordat er een klote kat of hond tegen aan is gesprongen en een "leuke handtekening" heeft achtergelaten :argue

heb er een foto van gemaakt. ik denk dat ie zo'n 15 á 20 cm is.

SP_A0801.jpg

P.S.: heb ook beetje last van schijtende vogels.:swear

Damnz het zit je ook ni mee bas

Moet je mijn deuren kijken Pfoee sins dat ik verhuist bent...alle 2 me deuren van die vieze dikke witte krassen van die kut mensen die scheit hebben en zomaar de deuren tegen je auto aan tiefen

Terug
Naar boven