• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Ja het is echt kut:argue

ik heb net nog ff gekeken, maar er zitten er echt een paar die ik denk ik niet eens weg krijg. en toen ik beter keek,

bleek dat er een stukje recht van de krassen die je op de foto ziet staan, ook nog zo'n groepje krassen naar beneden :argue

AAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, inmiddels zijn we al 2 weken verder ofzo? De oude veerpootbrug is opgehaald en morgen word de nieuwe verstuurd ....zal mij benieuwen :P

Pfff zeg dat wel ja! Ik had het al 5x zelf op kunnen halen .......denk je ook eens makkelijk te doen hahaha :D

Heb je trouwens nog die krassen weg gekregen??

Ik hoop mee!

Mocht het nou niet weggaan en spuiten de enige oplossing nog is ...ik heb ook nog een goedje liggen, als ik je tegen kom op een meeting proberen we dat wel even dan. Ik ben nooit zo'n waaghals met die spulletjes maar als spuiten toch nog als enige optie dan overblijft kunnen we wel een gokje wagen ;)

thnx.

Paul, ik ben zondag bij de meern weet niet of jij er ook bent? anders kan je het meenemen voor de zekerheid.

en anders ben ik ook nog op sevenum het hele weekend.

maar jullie gaan het nog wel horen :angel

Klote zeg bas hoop dat die klote krassen eruit gaan. Ik was vanavond begonnen met poetsen en waxen van mequairs dat is het merk.. bestuurderskant en motorkap al gedaan morgen de rest, dan is die weer mooi voor de meeting van zondag :D ook ff piccas gemaakt met me tel voor de lol:

DSC00362.jpg

DSC00363.jpg

DSC00364.jpg

DSC00360.jpg

hey erwin, dat ziet er goed uit :kewlpics morgen word de mijne gedaan :wors

zie je zondag!!!! ik ben er rond 13.00, maar we bellen nog wel.

thanks jongens

origineel gepost door CorsaKris

Netjes Friebel.

Als de spreekwoordelijke keutel in de manenschijn!!:jerry

Dat spreekwoord ken ik niet haha :D

origineel gepost door Friebel

Hahaha rare keutels idd die friezen :P:jerry

En toch maar ff beker mee naaar huis vandaag! Gefeliciteerd man! Heb je niet gesproken op de meeting maar wel gezellig gehad?

origineel gepost door Famous

In de polder is het spreekwoord; glimmend als een tietje in de manenschijn hahahaha :D

Tsjah...:hmmz :jerry Je hebt weer even leuke meeting gemist jonge;) Spreek je snel weer

@kris,

Ja man echt niet verwacht dat ik een beker zou winnen, me eerste beker :D Ja jammer dat ik je niet gezien heb.. maar ik weet ook niet hoe je eruit ziet haha, maar het was echt gezellig top :thumbup volgende week sevenum, nog een mooie foto gevonden
IMG_0156.jpg

Terug
Naar boven