• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ja de afsluitdijk is ook niet meer veilig om het gas in te trappen :cry

zo zal ik nooit meer mijn record kunnen verbreken , met de B gsi gemiddelde snelheid op de afsluitdijk 207 km/u :jerry

best wel lekker hoor om in 9 minuten van den oever naar zurich te rijden ( vliegen ) :P:P

Shit, hoop niet dat ik geflitst ben. Ik heb niets gezien. Het is ook z'on lekkere weg om hard te rijden.

ben zelf nooit op meetings geweest nee. Misschien dat ik de 12de ook naar amesfoort kom. Tenminste als het een opelmeeting is en er redelijk wat c'tjes komen.

ja dat hoop ik ook voor je. ;)

de 12de is een opelmeeting. staat ook hier op het forum vermeld onder "meetings". als jij nou ook komt, komt er weer een C bij ;) is altijd wel leuk hoor een meeting. krijg je een gezicht te zien bij de namen en de auto's :D

Ik ben er 12 okt. ! En Kris met vrouwtje ook hahaha ...

Dag ervoor hebben we bbq bij mij thuis :P

Dus 2 Corsa C 's zijn er sowieso :agent

Alleen waarschijnlijk sta ik dan al op me winterwieltjes, dus zie je geen bijzondere Corsa hahaha :P

origineel gepost door crossagek

ja de afsluitdijk is ook niet meer veilig om het gas in te trappen :cry

zo zal ik nooit meer mijn record kunnen verbreken , met de B gsi gemiddelde snelheid op de afsluitdijk 207 km/u :jerry

best wel lekker hoor om in 9 minuten van den oever naar zurich te rijden ( vliegen ) :P:P

Afsluitdijk gaat wel. Mijn record daar met de Corsa staat op 213km/h echte kilometers.

A7 record is 230km/h maar dat was in een Seat Leon Turbo.

Ander record is Leeuwarden-Anna Paulowna in 20 minuten. Over de gehele afsluitdijk reden we 220km/h met een BMW. De rest ging ook met snelheden boven de 180.:angel

Maar genoeg over snelheid, topic is over iets anders.:P Showen met snelheid 0.:jerry

:jerry

Geflitst met 0 km/u :D

corsa3.jpg

achterbreed.jpg

ja? gezwellig man :jerry

klootzak, ga jij gewoon lekker op vakantie dan? :swear hahahahahahahaha

als ik zo kijk komen er aardig wat C-tjes de 12de :jerry

Originally posted by Titanium

Ja das zeker waar. Als paul kris en aydee nou ook komen:P enne niet te vergeten pore

ik zal kijken want van mijn corsatje wil mijn motor niet echt meer meewerken met flink olie verbruik of ff kannetje achterin en roken maar :jerry

origineel gepost door SpeedfreakR

Hey friebel... jij heb toch ook angel eyes? Heb jij er een tekening bij gekregen over de bedrading?

ik heb het erin laten zetten :P dus ik zou het niet weten haha

@ Bas ik gaat lekker naar Gran Canaria dank je :D:D:D

Ja, die gaan niet aan je accu hoor haha :P

Gewoon van je originele bedrading mannetjes / vrouwtjes stekkertjes ....lekker makkelijk en werkt perfect.

Trouwens ....

Wat ehhh bieden jullie voor m'n bakkie? :angel

KW variant 1

Alles in kleur

Geen krasjes, deukjes of roest

Alles electrisch op me spiegels na ;)

Airco

RH cup-wielen, 215/45/15 8J achter, voor 195/50/15 7J

DVD-mediaspeler ingebouwd in console met dolby surround setje incl. subkist. Meting gaf 132db :)

102.xxx km's ...

Bouwjaar eind 2002.

Het is offtopic ....ik weet het, maar wat zal het ongeveer opbrengen denken jullie? De reden? Moet je maar even zoeken op het forum ;) :P

Terug
Naar boven