• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door Famous

Trouwens ....

Wat ehhh bieden jullie voor m'n bakkie? :angel

KW variant 1

Alles in kleur

Geen krasjes, deukjes of roest

Alles electrisch op me spiegels na ;)

Airco

RH cup-wielen, 215/45/15 8J achter, voor 195/50/15 7J

DVD-mediaspeler ingebouwd in console met dolby surround setje incl. subkist. Meting gaf 132db :)

102.xxx km's ...

Bouwjaar eind 2002.

Het is offtopic ....ik weet het, maar wat zal het ongeveer opbrengen denken jullie? De reden? Moet je maar even zoeken op het forum ;) :P

UHmz denk dat een redelijke prijs 6900 is....

Enneee die astra ziet er wel verlijdelijk uit, dan zou ik ook wel twijfelen, maar tegenwoordig met de dure prijzen overal zou ik liever een kleinere auto willen dan een groote...maar dat ik mijn ding :P

Hmm, ikzelf gokte op wel wat meer centjes dan 6900 euro ;) Zo standaard issie nou ook weer niet :angel

oke oke

Maar uit ervaring van me oude auto.....leverd een standaard auto meer op dan een uitgebreide(zeg maar)

Maar dat was met inruil miss als je het partuculier verkoopt dat je er iets meer voor krijg maar ik denk dat je niet boven de 7000 komt...of je moet alles los verkopen zoals je wielen en je audio en dan de standaard dingen er weer inzetten??

ff kijken wat andere hier er van vinden :) ben wel benieuwd:)

Hmm, ikzelf gokte op wel wat meer centjes dan 6900 euro ;) Zo standaard issie nou ook weer niet :angel

Ik denk dat dat erg gaat tegenvallen..

Alle spullen die je er later opzet gaan je niet meer geld opleveren helaas.

Iemand mijn Corsa C kopen? :P

idd ja je krijgt er amper wat voor terug

niet wat je in gedachten had

en 6900 is beetje veel voor een auto uit 2002 met 102d km op de teller denk ik zomaar

particulier krijg je natuurlijk t meeste die geven nog wel een beetje wat voor hoe die er uit ziet en de extratjes

dealers maakt het niet zo veel uit tenzij je een andere auto bij ze koopt natuurlijk

denk dat je helaas aan de 5500 moet denken ofzo ( ben ook slecht in schatten hoor )

C tjes zijn niet zo heel veel waard. Was hetzelfde met de B toen de C uitkwam ineens kelderden de prijzen enorm.

Beetje kanppe C heb je wel voor 6500 met 6 maand garantie, maar voor een auto als die van Paul is het toch moeilijk om te schatten wat het op te brengen is.

En waar jij hem voor weg wilt doen hield ik toch mooi de Corsa, Paul;) Maar dat is ook meer persoonlijke keus/smaak

:)

Is ook bedoeld als particulier te verkopen ...

Optie zou dan inderdaad nog zijn, standaard maken en spullen los verkopen .....voor zo'n prijsje maakt dat geen verschil of die standaard is of zoals nu.

Maar als ik dat al niet eens krijg tuf ik lekker door met deze bak tot ie op is ;)

Dan laat ik de kans van een astra coupe liggen.

Ikzelf dacht dat ik nogwel meer ervoor zou kunnen vangen gezien de staat etc.

Maargoed, stel dat dat dus niet zo is, dan is mijn all risk verzekering ook niet heel interessant natuurlijk :hmmz

Als ik dan eens een flinke kostenpost heb is de kans op totall al aardig groot gezien die dingen nog best een hoop centen kosten dan ineens!

Maar thnx voor de schattingen, helpt mij uit m'n droom te halen hahaha :D

ja met allrisk is het ook eigenlijk alleen echt aantrekkelijk als je een knal dure auto hebt

en autos zoals corsa c maar voor een jaar of 4 vanaf nieuw

daarna heeft het niet zo heel veel zin meer, je betaald je vaak een ongeluk eraan

en krijgt amper terug als er iets gebeurd

@Erwin: das lekker man. pas ik niet nog in je koffer???? :jerry

@Famous: wil jij hem ook al verkopen? er blijven steeds minder C-tjes over hier :hmmz

maar ik denk dat de jongens wel gelijk hebben met de bedragen. je krijgt het geld voor de extra spullen er nooit meer uit.

je kan beter je spullen los verkopen. (wat zijn de maten van je schroefset? misschien hou ik me wel aanbevolen :P)

Originally posted by vincenttor

ja met allrisk is het ook eigenlijk alleen echt aantrekkelijk als je een knal dure auto hebt

en autos zoals corsa c maar voor een jaar of 4 vanaf nieuw

daarna heeft het niet zo heel veel zin meer, je betaald je vaak een ongeluk eraan

en krijgt amper terug als er iets gebeurd

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb mijn wagen weer allrisk laten verzekeren na taxatie, waarvan de waarde nu hoger ligt dan dat de corsa ooit in 2002 nieuw gekost heeft :vertag

oke taxeren maar dat doen de meeste mensen niet

die verzekeren hem op t aankoop bedrag van een nieuwe auto zover ik weet

hoeveel moet jij eigenlijk per maand betalen ervoor als k vrage mag en hoe oud ben je want dat telt ook aardig mee natuurlijk

en ok nog de provincie , hier in noord-holland is t lekker omhoog omdat er zoveel ongelukken gebeuren op die kleine scheur weggetjes heb ik me laten vertellen

ik heb de mijne ook all risk verzekerd .

nog niet officieel getaxeerd , maar hij is zowiezo voor 15.000 euro verzekerd .

ik ben 29 jaar met 11 schadevrije jaren en ik betaal 32 euro p/m en dat is in friesland .

origineel gepost door MisterGSi

@Famous: wil jij hem ook al verkopen? er blijven steeds minder C-tjes over hier :hmmz

maar ik denk dat de jongens wel gelijk hebben met de bedragen. je krijgt het geld voor de extra spullen er nooit meer uit.

je kan beter je spullen los verkopen. (wat zijn de maten van je schroefset? misschien hou ik me wel aanbevolen :P)

Nou, niet perse verkopen ......als ik er niet genoeg voor terug krijg om de coupe te kunnen kopen dan rij ik heerlijk me Corsa op :D

Auto bevalt prima en heeft me nog nooit in de steek gelaten :thumbup

origineel gepost door crossagek

ik heb de mijne ook all risk verzekerd .

nog niet officieel getaxeerd , maar hij is zowiezo voor 15.000 euro verzekerd .

ik ben 29 jaar met 11 schadevrije jaren en ik betaal 32 euro p/m en dat is in friesland .

Zolang je corsa niet officieel getaxeerd is gaat elke verzekeraar uit van de dagwaarde.

Misschien laat ik hem dan ook wel taxeren, alleen weet ik niet wat ik dan ga betalen in verhouding met het bedrag waarvoor die verzekerd is :hmmz

Maar misschien gaat de Corsa sowieso de verkoop in. Kijken of ik hem slijt voor mijn prijs en koop de Coupe. Is de Coupe eerder weg, dan hobbel ik lekker door :P :)

maar nu we het toch over taxeren hebben , wie heeft er eventueel een adres in het noorden des lands ( friesland )waar ik mijn auto kan laten taxeren en wat kost zoiets ongeveer ???

Zorg dat je hem bij een Gerechtelijk beëdigd taxateur laat taxeren.

Alleen hiermee is het wettelijk dat de verzekering de getaxeerde waarde moet

gebruiken.

Mijn ageleyes zitten toch echt aan de accupolen. Of ben ikn ou zo dom. Ga morgen wel ff kijken:P

edit: mijn corsa is ook allrisk. 20 jaar oud en 1 schadevrij jaar:P bijna 2:p

Mijne is ook nog steeds omnium verzekerd.. en wordt alweer 8 jaar oud over een paar maandjes.

Tis gewoon het idee dat - mocht er iets gebeuren door eigen schuld - je niet met helemaal lege handen staat...

Verzekering kost mij geloof ik 70E in de maand ofzo. Ik zou het eerlijk gezegd niet precies weten.

(24jaar en 1 schadevrij jaar op eigen naam)

Terug
Naar boven