• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Denk toch dat ik de Corsa te koop ga zetten ....

Ik kijk wel wat er geboden word, word het niks jammer dan :)

Ik ben ook wel nieuwsgierig wat het kost dat taxeren en daarna all risk laten aanpassen (indicatie maandbedrag?!)...

24 jaar, en 5,5 schadevrije jaren in m'n C'tje :)

origineel gepost door MisterGSi

@Erwin: das lekker man. pas ik niet nog in je koffer???? :jerry

@Famous: wil jij hem ook al verkopen? er blijven steeds minder C-tjes over hier :hmmz

maar ik denk dat de jongens wel gelijk hebben met de bedragen. je krijgt het geld voor de extra spullen er nooit meer uit.

je kan beter je spullen los verkopen. (wat zijn de maten van je schroefset? misschien hou ik me wel aanbevolen :P)

Haha nou zo groot is de koffer niet haha ga maar 8 dagen :D

@ famous

Denk dat wat aydee al zei 6900 een heel mooi bedrag is.. ik schrok ook toen ik voor die subaru ging kijken, 4500 ui voor de mijne :o:o

PORE

das idd niet zo duur maar goed als ie idd niet goed getaxeerd is en ze willen moeilijk doen ( alle verzekeringsmaatschappijen)

dan krijg je helaas denk ik maar je dagwaarde terug en die zal wel geschat zijn naar de normale prijs

en het is ook nog is goedkoper in friesland

ik zal is voor de gein kijken wat ik moet betalen

betaal nu 400 per jaar das wa + extra ofzoiets dacht k

ben 22 en 45% no claim

www.autoconoom.nl is een beedigde taxateur koste toen 50 euro inc taxatie rapport !! , heb ik toen der tijd ook me 2.0 dti laten taxeren ..maar taxeren heeft niks met de verkoop van je auto te maken . ligt eraan wie je treft...ik had er althans toen niks aan maar was blij dat die weg was :vertag:vertag:vertag

Nou mensen,

Ik blijf nog even offtopic gaan hier .....want het lijkt alsof de duivel (in dit geval een engeltje) me heeft gehoord! :o

Wat is het geval?

Ik ga morgen een proefrit maken in de Corsa D 1.4 enjoy uitvoering met nog 2 pakketten erop, wat inhoud aico, mistlampen, boardcomputer, cruise control etc :D

Om even het verhaal héél kort te houden;

1+1=2, dus 2-1=1 --> thadaaa ik krijg zo'n beetje 13.000 euries voor me auto terug :D :D

De velgen zet ik over, verder haal ik me carkit eruit en me subkist + radio en me schroefset gaat eronder uit.

Morgen is als het goed is een proefrit en dan hoop ik meer te kunnen zeggen. Persoonlijk vind ik de Corsa D nogsteeds lelijker dan m'n C, maar een gloednieuwe auto rijden voor zeg maar 3 á 4000 euro ..........wie laat zo'n kans nou liggen?!

Naja misschien snapt niemand hier nu iets van :D :P Wie weet na een tevreden proefrit leg ik het morgen verder uit :) of zit er een addertje onder het gras en meld ik me hier teleurstellend :D :P

zo 13.000 ui voor je c? nou waar is dat dan ruil ik hem ook per direct in :P:P nee maar succes, hoop dat het wat is die D

foto gemaakt op een meeting vorige week zaterdag :

J4T006.jpg

Nou jongens, ik moet jullie het nog even schuldig blijven het vervolg ...

Ik vandaag bellen, hebben ze er geen 1 meer staan. Nu heb ik een afspraak voor woensdag ochtend :)

En ja, het is zeker veel geld hahaha en voor 3 a 4000 euro koop je normaal nooit een splinternieuwe auto ;)

Ik heb al lekker zitten fantaseren hoe ik het wil hebben als het door gaat hahaha.

Schroefset gaat de verkoop in, zag al een liefhebbend bericht ;) En me dvd-media speler gaat dan ook de deur uit ....wel ideaal voor inbouw Corsa C en je krijgt hem dan inclusief afwerkfrontje :P

De D wil ik eigenlijk in het wit hebben ...naja wit / creme .....en me velgen ga ik dan van de winter het hart van zwart spuiten :) en dan met de tijd het dak zwart en me raampjes getint :) En van het geld van de dvd speler en schroefset wil ik weer een nieuw schroefsetje kopen voor de D.

Maargoed, eerst nogsteeds die proefrit en de verkoop babbel haha! Tenslotte is het niet een bepaald standaard corsa'tje :P

:wtf stoer man, zoveel terug krijgen voor je c dan zou ik het ook gelijk doen,

Wel ff foto's maken van de nieuwe car he :D ben benieuwd

radioaf1.jpg

Specificaties;

- DVD/VCD/CD//TV/DIVX/MP3/MP4/FM-AM Radio

(speelt ook zelfgebrande DVD's en CD's)

- Vermogen 4x50 Watt

- Ingebouwde TV-Tuner (NTSC/PAL/SECAM)

- Volledige gemotoriseerd LCD-scherm

- 2 Video uitgangen

- 3 Video ingangen (waarvan een bedoeld voor een achteruitrijcamera)

- 1x links/ rechts audio uitgangen

- 2 x links / rechts audio ingangen (voor bijvoorbeeld I-pod of PlayStation)

- afstandsbediening

- 2 zekeringen

Handleiding zou ik even moeten opzoeken ....ding speelt perfect.

Mij heeft het toen iets van €650,- gekost en heb zelf van een oud frontje de afwerking gedremeld :)

Voor prijsje u2u maar :P

Maar ik loop nog niet te hard van stapel he hhaha, woensdag is de proefrit pas en onderhandeling over de definitieve prijs waarschijnlijk :)

welk mer is het eigenlijk?

t ziet er uit of het zo een puinbak merk is waarmee je dood gegooit word op marktplaats

heb namelijk bij een vriend van me zo een geval erin gezet bluetooth en de hele zooi erop

dat kreng is 3x kut, zit een sub out op kan je in het menu niet stellen

dvds laden duurt vrij lang

menus zitten achterlijk in elkaar

kan wel even door gaan , of ik ben gewoon verwend :angel

maar alsje niet te veel eisen eraan stelt is t wel een leuk radiotje

Ik ken me herinneren toen ik net me corsa had dat ik het gevraagd had aan paul, maar hij had het bonnetje niet meer toen kunnen vinden, maar het was gwn zo 1 via marktplaats zo'n onbekend merk, dat hij mij vertelde.

Terug
Naar boven