• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Ik zal het handleidingen boekje moeten zoeken. Het is een dv nogwattes :P

Het merk is een "kopie" van pioneer (qua menu en looks)....en is alleen in Amerika veel verkocht.

Ik heb de radio NIET via marktplaats :vertag Heb deze gekocht via een bedrijf ik Tilburg die een grote inkoop gedaan hadden waardoor deze enigsinds goedkoper de deur uit konden. Uberhaupt een "kut ding" voor €650,- lijkt me niet echt acceptabel :P

Radio is verre weg van kut, ding speelt al ruim 2 jaar bij mij. Leest alles, werkt prima, display is in alle omstandigheden prima te zien, is in verschillende standen te zetten en met filmpje kijken is de kwaliteit gewoon weg prima! Ook de geluids kwaliteit, waarvan het bij mij juist om kwalteit gaat en niet om zo hard mogelijk knallen..

Mensen die mij kennen weten wel dat ik geen troep wil en dat ik kwaliteits gericht ben :vertag

*edit*

Even in me u2u's gekeken, aydee ...geen idee waar jij het vandaan haalt dat ik marktplaats heb gezegd :D :P

Ik heb toen met MisterGSI ge-u2u'ed, de site had ik gevonden;

www.mic-trading.nl

Daar komt de speler vandaan en zit in oirschot :)

origineel gepost door Famous

Ik zal het handleidingen boekje moeten zoeken. Het is een dv nogwattes :P

Het merk is een "kopie" van pioneer (qua menu en looks)....en is alleen in Amerika veel verkocht.

Ik heb de radio NIET via marktplaats :vertag Heb deze gekocht via een bedrijf ik Tilburg die een grote inkoop gedaan hadden waardoor deze enigsinds goedkoper de deur uit konden. Uberhaupt een "kut ding" voor €650,- lijkt me niet echt acceptabel :P

Radio is verre weg van kut, ding speelt al ruim 2 jaar bij mij. Leest alles, werkt prima, display is in alle omstandigheden prima te zien, is in verschillende standen te zetten en met filmpje kijken is de kwaliteit gewoon weg prima! Ook de geluids kwaliteit, waarvan het bij mij juist om kwalteit gaat en niet om zo hard mogelijk knallen..

Mensen die mij kennen weten wel dat ik geen troep wil en dat ik kwaliteits gericht ben :vertag

*edit*

Even in me u2u's gekeken, aydee ...geen idee waar jij het vandaan haalt dat ik marktplaats heb gezegd :D :P

www.mic-trading.nl

Jahh sorryyy kon het nog vaag herrinneren dat je zoiets zij, maar goed, wat ga je nog meer los verkopen?

zoek nog wat meer herrie, heb nu 180 wAtt speakers maar wil 300 hebben:angel

Helaas,

Me sub en versterker gaan niet de verkoop in denk ik, die komen in de D Corsa als het door gaat en het past ;)

Tenzij het standaard geluid zó goed is, dan gooi ik het ook de verkoop in :) Maar daar kom ik dan nog op terug :)

*edit*

Bedenk me net, misschien heb je belangstelling bij me hoedenplank ....zal vanavond wel foto'tje maken als het me lukt met specificaties erbij :)

www.mic-trading.nl

Dat klopt idd Paul.

wat doe je met je schroefset? welk merk is ie? welke specificaties horen erbij? :angel

niet lullig bedoelt

maar wat jij zegt is bij zo goed als al die marktplaats verkopers

dat ze groot inkopen en goedkoper worden

en dat het vaak geen / hele kleine showroom in de garage heeft

vaak is het ook zo, zat namelijk eerst ook te kijken , al die snufjes erop voor dat geld is idd leuk

maar toen kwam ik een ding van caliber tegen en een radio van ook zo een merk, die was 100 duurder terwijl die t zelfde eruit zag alleen de volumeknop ofzo was ietsje anders

en vaak heten die bedrijfjes ook trading nog wat als je oplet :)

met deze precies t zelfde verhaal, wil je dat het zootje lekker hard en goed speelt en wil je extra plezier van je subwoofer hebben

koop een radio met een "regelbare" subwoofer uitput

dan stel je teminste je normale speakers goed af tot dat ze net niet over hun nek gaan

en daarna stel je je subwoofer

hele zootje gaat 3x zo hard en klinkt 10x zuiverder

of ik ben gek :P

naja t is een leuk radiotje als je niet zulke eisen als mij stelt :agent

ow ja ook leuk om te weten :angel , stel je laat bestelt er 200 kan je je eigen merknaam erop laten zetten dat is 9 van de 10 x met die spullen

calibermcd773.jpg

204212090.jpg

zoek de verschillen :wtf

:)

ik wou graag een 2din met display enzo, en geen uitschuif ding. Dus me keuze was beperkt ;)

Betreft het afstellen en zuiver afspelen ...ik denk dat jij gek bent :P Ik stel ook alles zelf in, de boxen zijn apart gefilter van me subwoofer en alles klinkt kraak helder :)

Kan best zo zijn dat bij sommige van die dingen, je inderdaad treft wat je hier opnoemt, maar dat is in dit geval niet zo :)

En wat je net zelf ook post ;) zoek de verschillen :D Kortom, waarom dan 100 euro meer betalen :P

Zo, hier maar ff waarvoor deze topic gemaakt is..... gister ff wat foto's geschoten van me bakkie king:

heb van de week die oranje lampjes in me koplampen en achterlichten vervangen voor die silvere

DSCN0260_x.jpg

DSCN0261_x.jpg

DSCN0257.jpg

DSCN0259.jpg

DSCN0254_x.jpg

DSCN0263_x.jpg

Mzzl bas

Leuke foto's Bas!

En ondanks dat het geen aangelaste booskijkers zijn, vind ik het absoluut niet gek staan! Netjes hoor! :thumbup

heej dat ziet er idd stukken beter uit idd , die witte lampjes in de knipperlichten .

dat moet ik ook hebben :D:angel

waar zijn deze lampjes te krijgen ? en wat betaal je er ongeveer voor ??

@MisterGSi: jij hebt de goeie van Philips die nog net zoveel licht geven als de originele.

er zijn ook lampjes waar meer chroom op zit maar ook duidelijk minder licht geven.

ik had eerst de philips silvervision en nu "gewoon" verchroomde maar die geven veeel minder

licht. Bij mij komen er weer philips lampjes in ;)

Even een update :P

De proefrit was alles, behalve goed ....

Voor mij helaas geen Corsa D. Pluspunten zijn interieur en comfort en stilte. Nadelen zijn zicht en vooral de rij eigenschappen doelend op vlot rijden. Ik vind de auto totaal niet vlot, even snel invoegen of een auto inhalen kan je wel vergeten. Ik heb stukken plankgas gereden en zat echt om me heen te kijken wanneer de auto erop zou reageren.

Wanneer de auto enigsinds van z'n plek komt, is als je de toeren boven de 4000 houd. Maargoed, dat noem ik niet lekker rijden.

En het bedrag dat ik voor me Corsa terug kreeg klopte wel, maarrrrr dat was gebasseerd op een soort lease plan. 3 jaar erin rijden, restbedrag betalen (van nieuwwaarde gerekend!!!!) of inruil en bijleggen op wéér een nieuwe opel. Nou nee dank je, daar zat ik niet op te wachten.

Enige waar ik nu nog twijfel over heb is, Corsa C vs Astra Coupe ....

Even een update :P

De proefrit was alles, behalve goed ....

Voor mij helaas geen Corsa D. Pluspunten zijn interieur en comfort en stilte. Nadelen zijn zicht en vooral de rij eigenschappen doelend op vlot rijden. Ik vind de auto totaal niet vlot, even snel invoegen of een auto inhalen kan je wel vergeten. Ik heb stukken plankgas gereden en zat echt om me heen te kijken wanneer de auto erop zou reageren.

Wanneer de auto enigsinds van z'n plek komt, is als je de toeren boven de 4000 houd. Maargoed, dat noem ik niet lekker rijden.

En het bedrag dat ik voor me Corsa terug kreeg klopte wel, maarrrrr dat was gebasseerd op een soort lease plan. 3 jaar erin rijden, restbedrag betalen (van nieuwwaarde gerekend!!!!) of inruil en bijleggen op wéér een nieuwe opel. Nou nee dank je, daar zat ik niet op te wachten.

Enige waar ik nu nog twijfel over heb is, Corsa C vs Astra Coupe ....

Dat is echt jammer, dus er zat tog wel een addertje onder het gras :fy1 en dat zo nieuwe wagen geen vermogen heb joh wel raar was die wel in orde dan

Maar is de astra nog niet verkocht dan, het is echt een koopje met die km stand die ik zag bij het topic.

Zou het zelf ook wel doen maar je moet het wel over hebben dat je meer kosten heb dan met de corsa

veel suc6 en we horen he

Haha, nee Njoy :P

M'n Corsa hou ik dan ...het word of deze Corsa geheel oprijden. Ding mankeert niks aan, geen deukje krasje niks. Of het word de Coupe aanschaffen, me Corsa verkopen ......en dan in de coupe jaaaaaaren rond rijden :)

Nadeel Coupe is, iets duurder ....en moet nog naar wens gemaakt worden want is nog zo goed als standaard verder :)

Voordeel corsa is goedkoper, degelijk, nooit wat mis mee en bijna 3 jaar jonger ...

:hmmz

shit paul, das balen man. welke coupe heb je op het oog dan??

coupe is wel mooi. maar zitten idd ook weer veel nadelen aan. :hmmz

Terug
Naar boven