• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door bigwill

Staat er netjes bij zo Corsakris! Ik denk trouwens dat 14 niet zo mooi staat, dat is net te klein...

Ja ben ik ook wat bang voor, denk dat het met een mooi plat en strak bandje wel zal staan.. Eerst maar eens mooie 14 inchers tegenkomen

Nette inbouw b_elev. Zo kan je ook nog eens een kratje pils meenemen:thumbup

Nette inbouw b_elev. Zo kan je ook nog eens een kratje pils meenemen

tnx wel maar net he

@corsajeroen heb dat idd net soals jou erin gebouwd ook om ruis te verkomen heb de kabel alleen verlengd om netter geheel te krijgen

ok vandaar mja netjes gedaan dan.

kzal van mijne ook als et daarachter af is foto's maken. Kheb et helaas eruit moeten halen vanwege vakantie. tent paste er anders niet in:(

Kheb vandaag trouwens me nieuwe veren binnen gekregen. Ze zagen er wel beter uit. dan die oude. die vielen er echt doorheen. Mja vrijdag hebben ze plek dus dan hoop ik dat ie dan eindelijk compleet laag ligt. Nu nog maar ff voor schut rijden:(

Leuke inbouw inderdaad :) De kofferbak is nog stukje kofferbak :D

@ Jeroen;

Hahaha, tent gooi je toch op de achterbank?! :P Ik had ook geen trek om me hele kist eruit te trekken en los te halen. Gewoon netjes op de achterbank gestapeld haha, ging allemaal net :) Had weer wat meer comfort/steun in de rugleuning van de stoelen :P

Ben benieuwd naar pics van je verlaging! :thumbup

haha ja maar kijk. Me vriendin ging mee dus dan weet je het wel he. bank naar voren moeten klappen. 2 tassen stoelen camping koelkastje et ging rap zo. En op terugweg de nodige alcohol dus ruimte was goed benut :D

kzal als die verlaagd is zo snel mogelijk foto's maken. Khad afgelopen weekend al een foto willen maken maar was ff vergeten :S

:wub en nog een update dit weekend

schmidt modernline velgen halen 3 delige 16inch

heerlijk:P

fotos komen zo spoedig mogelijk

origineel gepost door Titanium

@ mistergsi: heb je mn auto zien staan dan? Was ie nog heel?:jerry

nee ik ga er zaterdag naartoe. maar hij zei het via de mail :D

dus heb jouwe helaas niet kunnen bewonderen. hoopte hem nog te kunnen zien zaterdag :angel

dan maar via de foto's :D

of je moet morgen als je hem hebt opgehaald ff langs purmerend rijden. dan kan ik hem ff zien :P

Dan moet je ff je adres doorgeven haha. Rij er wel langs idd. Maar wat ga jij er zaterdag dan doen? Ook alles laten spuiten?

Zal foto's zaterdag online gooien. Ben zo benieuwd. En zondag foto's van mn oz superturismo gt'sking:

@Titanium: je hebt U2U.

ik ga zaterdag ff langs, want hij was vergeten het plastic in me deur dicht te plakken. en moet me certificaat nog

krijgen voor me ramen.

ben benieuwd naar de foto's

yeeeuy vandaag dan ook eindelijk me voorkant verlaagd (foto's volgen nog maar is donker na et werken dus word zondag of maandag) Et rijd wel erg lekker kheb gene idee hoeveel die lager ligt hij kan denk ook nog wel lager maar kan nu nog over drempels. tis wel ff wennen Kwoon aan winkelstraat met 1 en al drempels dus khad alweer file achter me :agent. En de kosten.............ondanks dat ze eerst verkeerde veren hadden opgestuurd en garage dus weer kon dichtbouwen. oftewel xtra manuren meer loon :swear was ik 140 euro kwijt inclusief uitlijnen. Nou voor dat geld ga ik echt niet zelf in de kou er onder zetten. Mja de bochten zijn super hij is echt stug. Enkel kheb et vermoeden dat me uitlaat op me achteras klappert. Tis enkel me vermoeden kzal ffies kijken wat et zeker is. Tis ook niet altijd, bijna nooit eigelijk. Mja toch let je erop. iemand hier al ervaring meegehad? Mja foto's volgen dus

gr jeroen

ja kan hoor ik heb het ook wel eens dat me uitlaat op me achteras klappert mijne is ook verlaagt en ik heb een groep A uitlaat die is dus dikker dan orgineel corsa b heb ik maar zal bij een C ook kunnen

ok dan zal et bij mij ook wel uitlaat zijn zo'n gevoel heb ik teminste. Maarre morge of overmorge maak ik foto's daarna zet ik ze erop

gr jeroen

hier zijn dan een paar foto's

IMG_0980.jpg

IMG_0981.jpg

IMG_0982.jpg

Netjes Jeroen! Staat goed zo! Zal ook wel heerlijk rijden ;) :D

Volgende stap? Andere wielen? cupjes?

Wagen ziet er zo in ieder geval netjes uit! :thumbup

Zo jongens, ik ben erg blij:D Overal positieve reacties gehad; zelfs van vw-rijders:jerry

Morgen foto's van mn auto en mn nieuwe velgen.

Terug
Naar boven