• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Vooruit:P:

Beter1.jpg

Beter2.jpg

Beter3.jpg

Afbeelding434.jpg

Afbeelding435.jpg

Beter4.jpg

Afbeelding438.jpg

Afbeelding439.jpg

En mn andere nieuwe trots:

Afbeelding440.jpg

Afbeelding441.jpg

Afbeelding442.jpg

@corsajeroen: staat er mooi bij zo :thumbup

@Titanium: dat ziet er goed uit. ben je er tevreden over? hebben ze het netjes gedaan allemaal? ik hoop in januari geld te hebben om het te laten spuiten en wil het dan (als jij er echt tevreden over bent) ook bij kevin gaan doen.

de velgen zien er ook echt vet uit. zal zeker mooi staan onder je kleur auto :thumbup

Ja ik ben er erg tevreden over. De kleur is ietsje anders. Maar de zon moet nog zn werk doen. En ik moet hem een keer poetsen. Dan schijnt de kleur na verloop van tijd beter te kleuren bij de rest van mijn auto. Het is nu na 2 dagen al beter gaan matchen. Dus ik ben erg tevreden.

Zit te twijfelen: 195/45 of 195/40 om mn superturismo gt's??

haha Mooi man!

Ziet er netjes uit! Alleen 1 klein puntje van kritiek ...ik had m'n spiegels ook compleet in kleur gedaan .....

Maar verder netjes hoor! Wereld van verschil eh?! :D

Staat er allemaal mooi bij zo man! :thumbup

Ja en nee:P Haha, nee ik wil toch een beetje zwart houden! Zag laatst op engels corsa forum dat de hele spiegels in kleur waren. Vond ik niet zo mooi staan. Maarja ieder zn ding:)

In het begin denk je; wow is dat mijn auto??:P Nu raak ik er al aan gewent:D

Hahaha, ja ik weet ook nog dat ik mijn auto op ging halen. Zag alleen de achterkant, stond nog een andere auto voor ....liep er straal voorbij :o

@ famous Ja volgende stap ik velgen denk idd cup maar dat zie ik tegen die tijd nog wel eerst weer ff sparen :hmmz

@CorsaKris hij kan zeker nog lager enkel me moeder leent me auto op dit moment. Die van hun is overleden. En aangezien ze een hoge auto gewend is ben ik als de dood dat ze schade rijd. Hij gaat ook nog lager enkel deze paar weekjes even niet. Mijn setje lijkt trouwens op die van jou mja waarschijnlijk lijken er meer op elkaar.

@ titanium. Ziet er erg goed uit:thumbup Waar heb je dit laten doen? hier in de omgeving? en wat zijn de kosten als ik vragen mag. Maarre et schiet eindelijk op hier in de buurt rijden nu wat nettere corsa Ctjes Kzie er aardig wat hier maar is altijd de wat oudere generatie

Klopt, rijden een aantal mooie in de buurt hier. Ik heb het in Hoorn laten spuiten. Hier in de buurt was het allemaal zo duur:o.

Kosten waren 750 met btw. Dan is gespoten: voorbumper, wielranden voor (links en rechts) Spiegelkappen (ik had een Njoy, spiegels waren een gare kleur), handgrepen, stoopstrips aan de zijkant, wielranden achter (links en rechts) en dan de achterbumper en de achterklepgreep.

Dit alles moet eerst gedemonteerd worden, dan moet het geschuurd worden. Want het moet net zo glad worden als de metalen delen van de auto. Daarna primer volgens mij en daarna gespoten worden.

Ik heb trouwens de facelift zijstrips op mijn deur (model C 2004-2006) Deze zijn iets anders. Vind ze ook ietsje mooier.

altijd een hele verbetering die gespoten delen

ziet er netjes uit

en wat betreft de kleur is er eigenlijk altijd beetje verschil of het moet van de zelfde batch afkomen

Netjes geworden hoor Titanium! Weet ik hoe het er bij mij ongeveer uit gaat zien hahaha duurt nog een paar maandjes maar dan krijgt de mijne een subtiele make-over :jerry

Ben benieuwd hoe je velgen eronder staan! afijn, grand tourismo staat altijd netjes :D

@ mistergsi: ze zijn mooi glad geworden. Echt keurig. 1 wielrant zie je wel paar kleine 'deukjes' maar het blijft plastic:)

Dank voor de leuke reacties:) Overmorgen even donkere achterlichten (gsi) halen in Leiden:thumbup

origineel gepost door Titanium

@ mistergsi: ze zijn mooi glad geworden. Echt keurig. 1 wielrant zie je wel paar kleine 'deukjes' maar het blijft plastic:)

Dank voor de leuke reacties:) Overmorgen even donkere achterlichten (gsi) halen in Leiden:thumbup

Klopt heb ik ook. Dat zijn precies de aansluitpunten, voel maar eens achter de rand ;)

Doe je niks aan maar valt niet erg op gelukkig :)

moertjes misschien net ietsjes losser... maar je houdt het meestal wel een beetje hoor, had het met mijn vorige ook aan 1 kant.

Ja, daar was het bij mij al te laat voor ;) Als het zich eenmaal gezet heeft maakt dat ook niet meer uit ...maar het zit mij goed genoeg, wil het niet verprutsen door het warm te stoken of iets ;)

origineel gepost door Famous

origineel gepost door Titanium

Klopt heb ik ook. Dat zijn precies de aansluitpunten, voel maar eens achter de rand ;)

Doe je niks aan maar valt niet erg op gelukkig :)

@titanium:oke duidelijk. die lampen zullen er mooi bij staan. heb ze zelf ook uiteraard. maar zijn echt de mooiste lampen voor een C vind ik persoonlijk.

@Famous: is het bij jouw ook geschuurd zoals bij titanium?

Terug
Naar boven