• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ziet er zeker netjes uit

Die sneeuw foto's zijn maar nix:P Je ziet de auto bijna niet. Als et op je raam vast zit krijg je koude klauwen. Als je hem hebt gewassen en et gaat daarna sneeuwe ziet die er al helemaal niet meer uit met al die blubber bende daarna. Geef maar gewoon lekker zonnetje:)

origineel gepost door b_elev

416416303_5_3bcD.jpeg

:wors vind het zelf echt schitterend laat maar horen wat jullie ervan vinden

mvg brian

Lkkr hoor:thumbup

Nu nog naar beneden. Welke maten band en velg heb je?

@ b_elev : ziet er goed uit welke maten zijn het ?

dz exclusive

16 inch

195/40/16 pirelli zero nero (licht getrokken)

7.5 j

et 35

en nee hij gaat niet meer naar beneden , hij is nu al 4cm gezakt dmv eibach sport kit (super prijs kwal setje)

heb net me vorige setje verkocht omdat het aanliep aan een kant werd er niet zo vrolijk van

Ik zou ook niet lager gaan. Iedeen roept dat altijd maar je moet ook nog wel fatsoenlijk over drempels kunnen.

Nette set zo:thumbup

origineel gepost door Titanium

Ik zou ook niet lager gaan. Iedeen roept dat altijd maar je moet ook nog wel fatsoenlijk over drempels kunnen.

tnx ja idd is ook zo het is me daily dus (waar ik toch wel wat meet's mee afga maar het is en blijft ene daily)

king: tnx allemaal voor het fijne comment

Heb nergens last van met drempels, maar ik bedoel voor het mooie kan hij nog iets zakken, das persoonlijk

Ik bespeur hier dat er een trent gezet moet worden van jeeps? :P :P :D

Nee geintje, maar ik ben ook van mening dat het lager kan :) Ik kom ook overal overheen en het is ook mijn daily!! Gewoon 5 minuten eerder van huis ...that's all :P :D

hahaha ja dat ken ik , eerder vertrekken vanwege de drempels en dan rijd ik ook nog op de orginele veren maar ja die lumma achterbumper en voorbumper he die zijn zo laag :P:hmmz ( daarom pak ik tegenwoordig naar onbekend terrein de TR , die komt overal :P:thumbup)

Nou ik ga dus heel vaak te laat weg:P. Dus moet al wat harder rijden omdat ik anders niet op tijd op mn bestemming kom. Maar in Amsterdam en omgeving liggen wat meer drempels dan in Putten of Friesland paul en kris:jerry

Gelukkig mag iedereen zelf bepalen hoe laag (of hoe hoog) hij z'n auto wil ;) Ikzelf ben et eens met Famous, naar beneden gooien maar dan moet je er wel rekening mee willen en kunnen houden... Gewoon lekker pruttelend opt gemakje door de bebouwde kom :thumbup wachtend op een mooi stukje asfalt voor het betere bochtenwerk :jerry

Het staat idd wel mooier als zulke velgjes heb...maar in een groote stad zoals hier in rdam en al die woonwijken enzo.. sterft het van de drempels njah ik noem het dan maar heuvels zo hoog zijn ze, maar daar blaas ik dan nog wel met 50 over heen maar dan raak ik wel die rubbere rand, met een verlaagde kan je ni meer normaal rijden hier,

Nou ik ga dus heel vaak te laat weg:P. Dus moet al wat harder rijden omdat ik anders niet op tijd op mn bestemming kom. Maar in Amsterdam en omgeving liggen wat meer drempels dan in Putten of Friesland paul en kris:jerry

ik ben het met erik eens :D

maar een lage auto staat wel mooier. dat is gewoon zo.

maar ik durf het echt niet aan hier in de buurt met al die pleuris heuvels :swear

ja jongens ben het natuurlijk met jullie eens maar ik heb geen zin meer in aanlopen wat ik eerst had en zo een zeik

en daarbij ik raak nu al 9 van de 10 keer me bumperlip dus nog lager word ik niet zo gelukkig van

miss dat dat ooit nog komt maar nu even niet

daarbij heb ik um nu al 4cm lager gelegdking: dmv eibach veren

wij zijn in friesland bezig met een leuke inhaalslag kwa drempels hoor :P die dingen schieten hier ook als paddestoelen uit de grond .

Ik heb eigenlijk best wel medelijden met mijn oude b corsa , daar was hier al niet mee over de drempels te komen en die irijd nu rond tussen hoorn en amsterdam, en daar kennen ze ook wel drempels idd .

Terug
Naar boven