• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door crossagek

wij zijn in friesland bezig met een leuke inhaalslag kwa drempels hoor :P die dingen schieten hier ook als paddestoelen uit de grond .

Ik heb eigenlijk best wel medelijden met mijn oude b corsa , daar was hier al niet mee over de drempels te komen en die irijd nu rond tussen hoorn en amsterdam, en daar kennen ze ook wel drempels idd .

woont de nieuwe eigenaar in hoorn? hoe zag je B er ook alweer uit? heb nog niets zien rijden. ik werk namelijk in hoorn.

Hahaha, ja rotterdam, amsterdam ....zijn inderdaad klote om te rijden ...mee eens ;) In Amsterdam zijn vooral die taxi's zulke aso's ...die drukken maar door en door. Maargoed, als paultje moet kiezen tussen een drukkende taxi of de auto schaaft stuk over de grond ..dan komt die taxi maar :P Neemt ie ook maar eens de tijd :P

Maar ik geef toe, het rijdt wel wat lastiger ...

Maareh, Aydee .....een Corsa is NIET gemaakt om met 50 over drempels te knallen hoor :cry Ook zonder verlaging niet! :vertag

origineel gepost door MisterGSi

wij zijn in friesland bezig met een leuke inhaalslag kwa drempels hoor :P die dingen schieten hier ook als paddestoelen uit de grond .

Ik heb eigenlijk best wel medelijden met mijn oude b corsa , daar was hier al niet mee over de drempels te komen en die irijd nu rond tussen hoorn en amsterdam, en daar kennen ze ook wel drempels idd .

woont de nieuwe eigenaar in hoorn? hoe zag je B er ook alweer uit? heb nog niets zien rijden. ik werk namelijk in hoorn.

zo heb ik em ingeruild , kenteken is LT-HT-15

origineel gepost door corsajeroen

nergens last van:hmmz

Kom maar een keer weer naar mij dan kom je die heuvels niet over weet je nog :o:P

origineel gepost door Famous

Maareh, Aydee .....een Corsa is NIET gemaakt om met 50 over drempels te knallen hoor :cry Ook zonder verlaging niet! :vertag

:angel:angel:angel

origineel gepost door MisterGSi

zo heb ik em ingeruild , kenteken is LT-HT-15

nee heb ik nog niet gezien volgens mij :hmmz zal er eens op gaan letten :angel

oja, ff offtopic :D

ben vanmiddag ff met me pa naar velgenland in vijfhuizen geweest.

:kewlpics

SP_A0927.jpg

SP_A0928.jpg

SP_A0929.jpg

SP_A0931.jpg

vind het zelf ook wel mooie velgen eigenlijk.

en voordat iedereen hier begint te zeiken: ik heb ook al gezegd dat ie omlaag moet, maar het is zijn daily auto. dus dat zit er niet in :jerry

Oja deze stond ergens buiten achteraan. Opel Rekord 1900S :wub

SP_A0926.jpg

Greetz Bas

origineel gepost door Friebel

nergens last van:hmmz

Kom maar een keer weer naar mij dan kom je die heuvels niet over weet je nog :o:P

dat klopt ja:angel Maar hier in mijn buurtje is et oook ontzettend erg laat staan die buurt op me werk. Maar toch heb ik (nog) nix geraakt aan de onderkant. Enkel wel boze mensen achter me:P Maja dan gaan ze er maar voorbij

@ bas mooi die velgen staan hem echt goed :thumbup

@Jeroen ook je onderlip niet? ik raak hem nu al, en die van mij is van irmscher, dus ik vind het zonde om die eraf te rijden, en hij oogt ook al lager die van mij dus ik vind het wel best zo :P

Om maar weer ontopic te gaan...

mijn Corsa C heeft een tijdje terug een setje nieuwe wielen gekregen...

had er nog geen foto van gemaakt...

Sinds vandaag zitten de originele 15" sportvelgen er weer onder voor de komende tijd trouwens

Oz ultraleggera 17"

Continental Sportcontact 2 195/40-17

oz26112008-1.jpg

oz26112008-2.jpg

@Mister gsi Velgen zien er mooi uit. Gave auto hebt je pa trouwens das ff wat beter dan die standaart ouwe lulle wagens zoals mijn ouders hadde:thumbdown

Was de service daar beetje goed bij velgenland? kwoon er denk 5 minuutjes vandaan mis ooit anders me velgen daar halen

@Friebel Kheb wel die onderlip maar die ligt nu op et schuurdakje wachten tot die klaar gemaakt word maar zin ontbreekt. En kheb gewoon et standaart zwart lipje nog inderdaad maar tot me verbazing nix geraakt terwijl die toch wel stukje lager ligt (ok kan lager) maar voorlopig is et ff goedzo

@ njoy_corsa

mooie velgjes zijn dat

Zijn die spiegels origineel die je daar op hebt?

@Mister gsi Velgen zien er mooi uit. Gave auto hebt je pa trouwens das ff wat beter dan die standaart ouwe lulle wagens zoals mijn ouders hadde:thumbdown

Was de service daar beetje goed bij velgenland? kwoon er denk 5 minuutjes vandaan mis ooit anders me velgen daar halen

ja is idd een mooie bak. rijd ook echt wel lekker snel :P

het is idd niet zo'n standaard ouwe lullenb bak :D

maar me pa is ook nog maar 52 :angel

over de service: we gingen er eigenlijk naartoe om ff te kijken, maar er kwamen steeds meer mensen die ff langs kwamen om een bandje te wisselen, of nieuwe winterbanden.

(je ziet het ook wel een beetje op de foto dat er veel mensen staan te wachten)

volgens mij werken ze ook niet met afspraak maken daar.

dus me pa had zoiets van: die zijn wel mooi, heb je tijd? dan wil ik ze hebben.

en die gast zegt: ja hoor, neem een bak koffie en dan gaan wij aan de slag.

was zeker wel netjes. wel een drukke bedoening daar, maar dat hoort er denk ik bij :D

origineel gepost door Njoy_Corsa

Spiegels komen van Irmscher... Dus zelfde als van de GSI.

daar moet ik helaas ff wat over zeggen. het zijn geen originele GSi spiegels hoor. zijn idd van irmwscher niet specifiek voor de GSi. :thumbdown

bij mij zitten ze er namelijk ook niet op :cry

mooie velgen bij de weg :jerry

Ok... alle GSI vanaf model 2003...

De gsi spiegels zijn exact hetzelfde als de Irmscher spiegels,

fabrikant is Hagus die ook de spiegels voor bmw etc maakt.

@ njoy_corsa die achterspoiler die jij er op hebt welk merk is dat ??

ik zoek ook nog zoiets spoiler om mijn auto helemaal af te maken . lijkt volgens mij wel wat op de achterspoiler van lumma , maar daar kan ik geen goede foto's van vinden helaas om ze echt te vergelijken :hmmz

Terug
Naar boven