• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door SpeedfreakR

Nee kan daar niet veel aan doen maar het werkt nu wel toch:) zie jullie op het Corsa C Forum:P

ja het is al aardig druk :P

komt allen naar corsac.messageboard.nl !!!! :jerry

origineel gepost door crossagek

damn dan krijg ik het nog druk , zit ook nog op het corsa a forum :P

tsja, je moet er wat voor over hebben :P ik zit nu ook op een paar fora's. :hmmz

origineel gepost door Njoy_Corsa

Om maar weer ontopic te gaan...

mijn Corsa C heeft een tijdje terug een setje nieuwe wielen gekregen...

had er nog geen foto van gemaakt...

Sinds vandaag zitten de originele 15" sportvelgen er weer onder voor de komende tijd trouwens

Oz ultraleggera 17"

Continental Sportcontact 2 195/40-17

oz26112008-1.jpg

oz26112008-2.jpg

Mooiste corsa op het forum vind ik :thumbup en die oz velgen zijn ook echt gruwelijk :thumbup

origineel gepost door SpeedfreakR

Je moest eens weten hoeveel site's en fora's ik in mijn favorieten heb staan:P

hahaha ja bij mij kan ik het niet eens tellen :P

maar heb eigenlijk 5 á 6 startpagina's :angel

@ speakfreakr

Ok Nja zodra je et weet dan hoor ik et wel

Begin me nu wel beetje te irriteren eigelijk aan dat gekraak :thumbdown

gr jeroen

OZtjes staan gruwelijk NJoy:thumbup

Ook maar weer eens een paar fotootjes van hier.

Heb afgelopen vrijdag leren kuipstoelen gekocht. Had al een tijdje leren achterbank en deurpanelen met dank aan Shania, alleen de voorste stoelen ontbaken nog.

De stoelen hebben stoelverwarming en massage:wub vooral de eerste is een verademing dezer dagen.

30112008514.jpg

30112008515.jpg

30112008512.jpg

30112008508.jpg

30112008511.jpg

ja lekker is dat he stoelverwarming :D heb het ook in mijn corsa zitten en ik maar denken dat het alleen in auto´s zat met lederen bekleding .

eerste keer dat ik met mijn auto reed in de zomer wist ik nog niet waar het knopje voor was , maar na 5 minuten was ik er achter en dat het werkte :angel

Hahaha Krisss! Luxe paard! :D :D

Vet man! Haha, nogwel met massage! :wors

Heb je inclusief glij-rails gekocht of heb je ook net als ik nu aan het doen ben lekker lomp de originele glij-ers overzetten? :P

Ziet er verder super uit man! :thumbup

netjes kris ziet er goed uit. eindelijk 1 geheel.

:thumbup:thumbup

nu definitief de zoektocht naar origineel opgegeven??

wat moet ik me trouwens bij die massagestand voorstellen??

nog bedankt dat je aan me dacht met dat kapje.

greetz twan

Paultjuh: Heb de orginele rails gebruikt. Eerst onder de orginele stoelframe weggeslepen en daarna de gordelbevestiging en gordelspanner op de rails gelast. Resultaat mag er zijn of niet?

Twan: Orginele stoelen ben ik nog wel naar op zoek, maar nu lijkt het eerst weer even wat:jerry Die massagesand is een motortje dat vibreert in je rug, best wel lkkr. En ik had het kapje in de hand, ik dacht daar kan k misschien iemand blij mee maken!

Friebel: Heb de stoelen gekocht van een jongen uit Gouda merkloos geloof ik maar wel echt leer

Bedankt voor de leuke reactie mensen:thumbup

Iemand die mij specifieke dingen van de corsa c kan melden ivm aankoop... we gaan zaterdag kijken bij een 1.2 16v uit 2002, 56000 op de teller onderhudshistorie ed erbij. Betreft een comfort.

origineel gepost door custom

Iemand die mij specifieke dingen van de corsa c kan melden ivm aankoop... we gaan zaterdag kijken bij een 1.2 16v uit 2002, 56000 op de teller onderhudshistorie ed erbij. Betreft een comfort.

Hoort niet echt thuis in deze topic jou vraag, maar goed,

Uit 2002 en 56000 km die zijn meestal in top staat, corsa c kwaal het schakel systeem ff goed uitproberen als die stroef gaat gelijk laten vervangen en luisteren of de motor goed loopt en geen vage geluidjes maakt wat bij mij het probleem was :P scheelt je een heleboel problemen, maar denk wel dat je bovag erbij krijgt....

Ik hoop dat dit je een beetje helpt en snel foto's dan plaatsen he ;) :kewlpics

vraag ook ff of het gaskleppenhuis al vervangen is. want ik moest hem vervangen vierdagen na aankoop.

gelukkig was het in de garantie voor mij.

verder zal het wel goed zitten. koop je hem wel bij de/een dealer?

Staat bij een dealer indd. Er is een bon bij met dingen die recent zijn vervangen bij de Opel, verder alles erbij wat er bij moet zitten.

het is voor het vrouwtje die rijdt nu een corsa B 1.4 16v..

Ik weet dat dit niet de juiste plek was om te vragen, maar aangezien hier de corsa c eigenaren zitten..

SORRRY FF OFFTOPIC

Heyy corsa c Vrienden

ik zet het ff vast hier, maar kheb een nieuwe radio gekocht omdat ik die ik nu heb te veel poes pas heb wat ik allemaal ni gebruik en ook nooit dvd kijk.

Dus hier komtie, ik heb hem nu terug gestuurd naar de leverancier omdat er een foutje in zat en hun gaan hem omruilen voor een nieuwe, dus over 3 weken heb ik een gloednieuwe radio binnen en wil hem dan gelijk verkopen, het enigste wat je dan niet er bij krijgt is het usb kabeltje maar dat is niet zo ramp want die is gebroken....de nieuw prijs is 300 euro altans ik heb wat rond gekeken op sites en kan heb daar vinden voor 280...

Maar omdat ik niet moerlijk bent wil ik er 185 euro voor vragen dat lijkt me wel redelijk, en dat voor een gloednieuwe..

sommigen hebben hem al eens gezien en ook op het filmpje wat ik ooit heb gedropt

het gaat om een lanzar en hier zijn de specs

Lanzar SD 36 MUB

4 x 80W ~ 6x RCA preout

RDS/EON Tuner met FM/AM

Last Position Memory

CD / CD-R / CD-RW / MP3 / VCD / DVD / MPEG4 compatibel

USB-ingang

Bluetooth

Gemotoriseerd ''Slide-Down'' afneembaar front

Ingebouwd 3.6'' (16:9) TFT-kleurenscherm

Resolutie: 1440 x 234 pixels

On-Screen Display

Treble / Bass / Balance / Fader / Volume controle

Preset EQ

PAL / NTSC

Anti-Shock mechanisme

Mute-functie

Selecteerbare inkijkhoek

A/V-uitgang / A/V-ingang

AUX-ingang ( 3,5mm Mini-Jack )

Rear Camera ingang

11 verschillende achtergrondkleuren

Afstandsbediening

Afneembaar front

Ik hoor het graag van je, het liefst op me U2U je weet hoe het anders gaat.

ook niet discuseren over hoe en wat gewoon ff u2u;en

ik maak nog niet een apparte verkoop topic omdat hij pas over 3 weken weer terug komt en de mensen van de c als eerste een kans geef

Lanzar_sd36MUB-border.jpg

dit is hem, hij is verstelbaar

groetjes Aydee

Terug
Naar boven