• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

effe foto's van het nieuwe zwarte gaas en de donkere reflectors / mistlamp:

van :

Foto-4VZ3RGJF.jpg

naar :

Foto-KZV3DKL7.jpg

origineel gepost door crossagek

effe foto's van het nieuwe zwarte gaas en de donkere reflectors / mistlamp:

naar :

Foto-KZV3DKL7.jpg

ow vet waar krijg je die zwarte mistlampen dan:afro

ik heb ze donker gespoten met blacklight spray , alleen ze zijn heel erg dof geworden , waarschijnlijk was het nog iets te koud om ze te zpuiten ook al had ik er een kachel bij :hmmz

Het is echt te koud om te spuiten in een hokje.. Dat spul is er zo weer af kan je in de lente wel weer proberen.

Zwarte panty werkt ook heel goed:thumbup

Ik heb gelukkig de auto in mijn garage staan , met een houtkachel erbij , dus ik kan het erg lang vol houden in de winter ;)

Ik hoef in principe niet zoveel meer te doen , alleen nog het gaas in voorbumper vervangen door zwart gaas .

oh ja en de hoedeplank moet nog veranderd worden en dan ben ik ook al weer klaar .

en veel haast heb ik niet , als ik voor 21 februari maar klaar ben , want dan staat mijn auto 2 dagen op de racing expo

( race & tuning show) in leeuwarden en daar moet ie er perfect bij staan natuurlijk :thumbup

origineel gepost door crossagek

en veel haast heb ik niet , als ik voor 21 februari maar klaar ben , want dan staat mijn auto 2 dagen op de racing expo

( race & tuning show) in leeuwarden en daar moet ie er perfect bij staan natuurlijk :thumbup

Netjes man komen hem dan wel ff bekijken:thumbup

Hij moet er 250 voor hebben terwijl hij nieuw 267 is:hmmz. En dan moet ik ook de eventuele verzendkosten dokken. Dus ik heb hem een bod van 220 gedaan incl verzenden. Reageert hij niet op....dan haal ik hem toch nieuw in uithoorn. Dat is 8 kilometer bij mij vandaan. Ik bestel metteen een chip erbij. Daarna gaan we weer sparen voor flowtec.

Hallo iedereen,

Ik heb me net aangemeld op dit forum.

Ik ben Nils, Woonachtig in de buurt van Delft/Rotterdam (dorpje ernaast).

Ben 21 jaar en woon nog lekker bij pappa en mamma :P

Heb nu een paar maandjes een Corsa C uit 2005..

1.2tje maar.. maar is best zat voor mij :P

en verder.. ach kijk zelf maar :p

DSC00520_2.jpg

DSC00521_2.jpg

DSC00522_2.jpg

DSC00525_2.jpg

Gegroet.

HEYY welkommmm

leuk weer een nieuwe corsa erbij,

opvallend kleurtje :P

nieuwe voor en achter lampen?

nieuwe velgen en de strips verwijdert als ik het goed heb?

dankje beide :)

geel schijnt het best op te valle.. veiligheid voor alles toch? haha

nee vond het wel geinig zo..

ja de lampen en de velgen zijn veranderd.. die strips heb ik in ieder geval niet gedaan.. :)

ziet er een stuk sportiever uit dan toen ik hem kocht..:)

Terug
Naar boven