• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

origineel gepost door Robskee

origineel gepost door kapelleboer

mijn corsa @ winter mode

wel met nieuwe angel eyes en achterlichten

74768762.jpg

74768650.jpg

74768752.jpg

gr kapelleboer

Staat er netjes bij voor de winter!:thumbup

Zijn dat die zwarte led achterlichten ( http://www.carfantasy.nl/achterlichten-opel-corsa-deurs-led-zwartwit-p-17755.html)?

nee deze zijn helemaal zwart ze zijn van jom heb ze op 100% tuning gekocht

origineel gepost door michiel026

Zo, en dan een plaatje van mijn 100% standaard Corsa 1.4i TR 4deurs. :)

18122009285small.jpg

dat is geen opel corsa tr maar een limosine model ;) de tr's zijn alleen maar van het eerste model gemaakt daarnaar niet meer 3 deurs is een sedan en een 4 deurs een limosine

Daar ben ik inmiddels ook achter idd ;)

Tis ook geen Limo trouwens ;) Het is een Sedan ;)

De A1 en A2 zijn er als TR, wat in princiepe gewoon een hatchback met een kontje is. Daarmee is het ook effectief een tweedeurs, omdat een kofferklep niet meetelt als deur, maar een achterklep van een hatchback wel ;)

A3 is er als 3deurs Hatchback en volwaardige 4deurs Sedan.

Ander verschil is ook dat de Sedan veiligheidsriemen heeft bij de achterbank en de TR niet.

De TR en Sedan heb ik altijd al de mooiste uitvoering gevonden.

Is ook een stukje nostalgie, want m'n moeder had tot 14-04-05 (officiele vernietigingsdatum, heb de vrijwaring hier nog liggen) een 1.2S A2 TR in muisgrijs met blauwe striping. Ik heb altijd gezegd daar in te gaan rijden als ik m'n RBW heb, maar hij is inmiddels al bijna 5 jaar terug op de sloop beland :(

Gelukkig heb ik nu m'n eigen Corsa met een lekker kontje :P

Nog een leuk weetje is dat de A3 Sedan nooit verkocht is in Duitsland. Daar is het een echte bezienswaardigheid en menig duitser zal z'n camera trekken als hij daar een Corsa Sedan ziet rijden/staan.

De dame die deze auto reed woont inmiddels in duitsland en stond ook raar te kijken toen er regelmatig mensen de Corsa stonden te bekijken :P

origineel gepost door McKaamos

Zo, en dan een plaatje van mijn 100% standaard Corsa 1.4i TR 4deurs. :)

18122009285small.jpg

dat is geen opel corsa tr maar een limosine model ;) de tr's zijn alleen maar van het eerste model gemaakt daarnaar niet meer 3 deurs is een sedan en een 4 deurs een limosine

Daar ben ik inmiddels ook achter idd ;)

Tis ook geen Limo trouwens ;) Het is een Sedan ;)

De A1 en A2 zijn er als TR, wat in princiepe gewoon een hatchback met een kontje is. Daarmee is het ook effectief een tweedeurs, omdat een kofferklep niet meetelt als deur, maar een achterklep van een hatchback wel ;)

A3 is er als 3deurs Hatchback en volwaardige 4deurs Sedan.

Ander verschil is ook dat de Sedan veiligheidsriemen heeft bij de achterbank en de TR niet.

De TR en Sedan heb ik altijd al de mooiste uitvoering gevonden.

Is ook een stukje nostalgie, want m'n moeder had tot 14-04-05 (officiele vernietigingsdatum, heb de vrijwaring hier nog liggen) een 1.2S A2 TR in muisgrijs met blauwe striping. Ik heb altijd gezegd daar in te gaan rijden als ik m'n RBW heb, maar hij is inmiddels al bijna 5 jaar terug op de sloop beland :(

Gelukkig heb ik nu m'n eigen Corsa met een lekker kontje :P

Nog een leuk weetje is dat de A3 Sedan nooit verkocht is in Duitsland. Daar is het een echte bezienswaardigheid en menig duitser zal z'n camera trekken als hij daar een Corsa Sedan ziet rijden/staan.

De dame die deze auto reed woont inmiddels in duitsland en stond ook raar te kijken toen er regelmatig mensen de Corsa stonden te bekijken :P

a1 is alleen een tr volgens tr power ;) maar dat heb ik ook regelmatig duitsers of andere mensen om mijn corsa heen ook wel is de verkeerde mensen alsje begrijpt wat ik bedoel :P

origineel gepost door sinister

hier de mijne in opbouw. vannochtend geschoten.

(nog een heeeeele hoop te doen)

Foto-KF37THXJ.jpg

WTH?!

audifront?

de TR heeft gewoon de voorbereiding voor gordels achterin ;)

even de gaten zoeken achter de bekleding en je schroeft er zo gordels in :P

origineel gepost door Stylo

origineel gepost door sinister

hier de mijne in opbouw. vannochtend geschoten.

(nog een heeeeele hoop te doen)

Foto-KF37THXJ.jpg

WTH?!

audifront?

jaja vond ik wel super dik staan!! ;) moet nog wel hoop opbouwen maar de vorm is toch wel duidelijk zo....

origineel gepost door youri_corsa_gsi

Ik heb vanmiddag toevallig ook nog een paar foto's van mijn Corsa gemaakt.

P4150153.jpg

P4150155.jpg

is dit een gsi? hoeveel is ie achter verlaagd ;)?

origineel gepost door freek023

Mijn A-Tje 1.4i 1992

corsa1h.jpg

corsa2l.jpg

corsa3.jpg

corsa4.jpg

Ik weet T hij is vies maarja wat wil je met dit weer!

Heb velgen gekocht van een andere opel freak!

naamlooszf.png

Morgen 2 Banden er omnheen gooien dan update

16 Inch Azef velgen! 7,5 J:P

!

origineel gepost door RRROYBOY

origineel gepost door youri_corsa_gsi

Ik heb vanmiddag toevallig ook nog een paar foto's van mijn Corsa gemaakt.

P4150153.jpg

P4150155.jpg

is dit een gsi? hoeveel is ie achter verlaagd ;)?

is een gsi, met schroefset.

origineel gepost door Bart Hoedemaker

mooi a tje freek , zo te zien wordt ie wel langzaam opgegeten door moeder natuur....

Ik weet t. Heb hem niet zolang maar in de zomer wordt alle "kwalen"aangepakt. Heeft nu toch geen zin:)

origineel gepost door Dion-Corsa

wat is der aan af gemaakt dan ?

43617.jpg

zoek de verschillen:vertag das maar heel iets die booskijker van pore is mooi gemaakt ;)

Terug
Naar boven