• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

[rquote=1893190&tid=8253&author=groenetijger]Mijn hok verlaagd :P

2hxmtq8.jpg

261lqhh.jpg

Binnenkort nog verder naar beneden, eerst wat aanpassen :D[/rquote]

Netjes dan :)

Had ik deze al gepost?

corsa.jpg

Nu bezig met cleanen van een andere voorbumper en de achterbumper met kentekenuitsparing klaar maken.

De irmsher spoiler met 3e remlicht gaat er ook op en de auto wordt compleet over gespoten....(met spuitbussen) Omdat ie bij de deuren begint te roesten, heb daar dus de vorige keer niet goed gespoten oid:P

Heerlijk...

Hoe maak je die kap zo... Mijn dak van de D is wit, deze wil ik ook graag zwart geblokt, is het makkelijke verven :D of stickeren..?

gewoon een set viperstrepen halen ben je klaar!!! ;)

Aan stukken knippen en passen, kijk naar de corsA van Mayhem.

Maar heel vet goos, was het toen van plan op de achterklep van mn TR, maar je verkijkt je er goed op :S, respect! ;)

[rquote=1894234&tid=8253&author=custom]Heerlijk...

Hoe maak je die kap zo... Mijn dak van de D is wit, deze wil ik ook graag zwart geblokt, is het makkelijke verven :D of stickeren..?[/rquote]

Een rol plakfolie kopen bij de formido oid. Kost niet veel en zijn grote stukken.

Ik heb houtlook ;) (zijn zwarte blokken op een witte kap)

Heb de kap wit geverft nadat ik de voorkant iets of wat van schade had voorzien :jerry.

Die plakfolie kan je makkelijk op maat snijden en oplakken.

HEb gewoon een lijn in het midden gezet zodat je links en rechts in spiegelbeeld krijgt.

Blijft verdomt goed zitten

[rquote=1894272&tid=8253&author=custom]Dat valt goed mee ja, zals eens informeren bij de sticker/verf voer hier op het industrieterrein.. dank je.[/rquote]

Zelf doen joh, die stickerboer haalt ook gewoon vierkanten uit een rol folie, alleen doet ie dat met een dure machine.

Een rol folie, een goed hobbymesje en een stalen rij, of ander recht ding) Uitmeten hoeft niet echt want achter op de rol staan vierkante hokjes van een cm.

Is goedkoop, en plakken is ook niet moeilijk, gewoon de punten bij elkaar zien te krijgen telkens.

Jullie laten het vast makkelijker klinken dan het is.. maar ik zal het weleens gaan proberen binnenkort eens bij de bouwmarkt kijken.

Je kan toch wel een sticker plakken?

Dit is niets meer of minder hoor. De ondergrond moet schoon en vetvrij, voor de rest is het plak maar raak:D

Het midden van het dak/motorkap is ook zo uitgemeten, klein potloodlijntje er over en daarnaast beginnen met plakken.

Zo simpel als dit is, daar ga je geen geld voor uitgeven bij een stickerboer. Das sneu geld.

Daar heb je gelijk in, het is vast netter te doen dan met verf.. :)

Ik zal als ik eraan begin mijn topic weleens updaten...

nu weer op naar de corsa's

Foto-L6QSMQPJ.jpg

Daily van mijn vriendin.

Terug
Naar boven