Ook maar eens laten zien.
Corsa B uit 95.
Onlangs bij het RDW geweest om te laten keuren met c20xe. Eerste keer afgekeurd op een paar kleine dingetjes (reflectoren, lampje ABS in dash, hoogteregeling van 1 koplamp en klein gaatje in de uitlaat) en een te hoog CO. Dus uitlaat dicht, andere kat geprobeerd, hele inlaat eraf en schoon, verse olie. CO blijft 0,8 :hmmz . Dus zoeken, zoeken en uiteindelijk de kat weggelast, lambda eruit en de keurmeester overtuigen dat ik nu 3,5% CO mag. Even laten zien in het grote boek en voila. Geluidstest mocht 98,0dB en ik zat zonder correctie op 98,0. Netjes dus
Maar toen was die gekeurd... Ik wist dat er wat roest her en der zat. Omdat ik het nu zonde vind de corsa weg te laten rotten ben ik maar begonnen. Eerst voor op roest gekeken en meteen de PU rubbers en nieuwe draagarmen gemonteerd en even aan de schroefset gedraaid :wub . Toen met knikkende knieën achter begonnen.
Zo zag dat eruit..
En zo zag het eruit na het weghalen van het eea :'(
Later nog de hele hoek weggeslepen :sleeping
Welke veerschotel? Aan de andere kant zag die er zo uit.
:afro :shock: :thumb
Plaatjes gemaakt en ingelast.
Malletjes van karton :')
Dat was dus aardig wat. Maar het zit nu wel weer lekker dicht allemaal. Nog een kleine rotte plek in me dorpel linksvoor, maar dit las ik wel een keer nieuw in.
Nu staat die er zo bij voor de winter

.