• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Als de sportbandjes erop komen, ook maar meteen verlagen die handel; andere koplampen,achterlichten, knipperlichten, spiegels, spoilertje..

@tamiya wrote:robert_corsa, Ziet er strak uit :thumb. Wat ben je van plan, dat ie er verder in dit jaar anders uit ziet? Je zou hem toch laten spuiten?

Zie ik dat nou goed op jou eerste foto, is de ruimte tussen de band en wielrand even groot aan de voor en achterkant? Bij mij staat ie achter lager dan voor(ingezakt waarschijnlijk door de jaren)

gsi optic bodykit.

achterklep semiclean

aangellaste moterkap

morrette koplampen, antente weg. onderstel volledig aangepast, (pu rubbers, stabi stangen) overspuiten, en nog veel meer.

hij gaat nog lager. ben bezig met andere donor veren om die af te laten persen. wielranden voor pas ik nog aan en rol ik een stukje uit zodat de schroefset voor ook nog lager kan.

wil zo laag mogelijk met 15'' op een schroefset. zodat iedereen druk zit te zoeken naar knopjes van de airride die er niet op zit:D

moet nog enkele keren naar de studie, en dan heb ik de meeste kmters gehad. dan kan die rusten.

en ja, ik kom nu ook nog steeds overal zonder de snelheid echt aan te passen. dus het kan nog lager :wors

@robert_corsa wrote:

DSC_0317_zpsfdaee72e.jpg

@Rickske wrote:
corsa-15_zps9ac2360c.jpg

nou hier is tie dan ;)

Dopejes en wat een dikke velgen :wub !

Als je hem echt laag wilt laten lijken.. Dan is die ballonbanden eraf stap 1 :sleeping

Leuke corsa's verder :D 2 hele verschillende maar allebei aantrekkelijk op een eigen, niet overdreven manier

@Looney wrote:Als je hem echt laag wilt laten lijken.. Dan is die ballonbanden eraf stap 1 :sleeping

Leuke corsa's verder :D 2 hele verschillende maar allebei aantrekkelijk op een eigen, niet overdreven manier

Helemaal mee eens, zoals die van rickske is niet mijn smaak maar deze vind ik toch vet, omdat hij niet te overdreven is. :thumbup

en verlaagde corsa's vind ik altijd vet :wors

@PeterNoFear wrote:@Looney wrote:Als je hem echt laag wilt laten lijken.. Dan is die ballonbanden eraf stap 1 :sleeping

Helemaal mee eens, zoals die van rickske is niet mijn smaak maar deze vind ik toch vet, omdat hij niet te overdreven is. :thumbup

en verlaagde corsa's vind ik altijd vet :wors

ik dank u haha :thumb

Gewoon weer es ff wat foto's van onze apparaten:

GSi is van mij,

de 1.6 8v is van mijn broer, die zit niet zo op het forum, maar kijkt altijd mooi een beetje mee :P

De GSi x16xe bij aanschaf op zomerbandjes:

Afb0399.jpg

De 1.6 8v zoals hij er zomers bij staat:

Afb0728-1.jpg

Velgen bij de coater, winterbanden stukgereden, staat nu op de zomer velgen van de GSi

De GSi bleek toch bij beter bekijken nogal slecht, overal rare plekken in de lak, en roest (bij een OPEL????!!! ja...).

Besloten om hem helemaal aan te pakken,

slopen is klaar, bezig met opbouwen:

foto0638_zps5bb38f79.jpg

foto0639_zps827c5a13.jpg

Door mijn eigen schuld een barst in de voorruit, dus moet helaas een andere in, zit nog wel wat werk aan zoals je ziet...

Terug
Naar boven