• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@tamiya wrote:Oeps, wat is er gebeurd met je Golf? Was een dik ding.

volgeladen vw busje met 90 achterop geklapt zag mij en de file over het hoofd.. achterklep zat tegen de achterbank aan.. ben goed weggekomen.. nu komt dezelfde maar dan in het wit met zwarte buitenspiegels en dak

hahah eerste post op dit forum :)

Dus plaats ff lekker mijn vandaag gekochte Corsa.

Nog orgineel en kut foto :)

maar heb plannen

Mijn waggie in zijn huidige staat, vlak voordat hij mij in de steek liet onderweg naar de Lelystadse meeting :(

ra9u8usu.jpg

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

@robert_corsa wrote:Dikke corsa.

wil zelf ook de wielranden weg laten. Alleen wil ik de gsi skirts wel behouden... lastig lastig.

maar respect voor je werk,

dan zal je de sideskirts + een gedeelte van het achterste stuk aan elkaar moeten maken vrees ik, daarom heb ik gekozen voor rieger skirts + ingewerkte achterbumper.

hmm ik denk zelf de bumper in te werken samen met de rest van de achterkant.

Maar ik moet even kijken want ik moet alles zelf betalen :P

En misschien een spoiler ofzo ik heb nog geen idee.

@PeterNoFear wrote:Watskeburt?

Leek eerst losgeschoten vacuümslang te zijn maar nu blijkt er toch wat meer aan de hand te zijn, althans dat denk ik want hij stottert en houdt nog steeds in. Kwam amper met 50 een brug op :(

Hij staat momenteel bij een garage waar hij uitgelezen gaat worden.. ben benieuwd :P. Hij dacht zelf aan de EGR

@carboncorsa wrote:@DunNow wrote:durf ik zo niet te zeggen maar ik denk een cm of 3 , 4. Voor moet ik er nog wel smallere banden opleggen

oke ik had 2,5cm.

dit was breed zat met die van mij destijds.(waren 5cm was echt niet te doen en af laten draaien)

voor 7J en 8j achter.

http://www.opeltuningteam.nl/forum/uploads/post-9-1097479114.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

klopt was een gave corsa! deze velgen zijn ook 7j en 8j..don heeft de adapters voor me gedraaid :thumbup

Kameraad van ons heeft 13x8 verbreed staal gekocht vandaag voor onder zijn toekomstige D Kadett,

dit moest even getest worden, onder de Swing ermee:

Steekt alleen iets uit:

Nog een beetje kutten, wielen moeten toch opgeknapt worden:

Ziet er goed uit. Mooi met de neus op de grond. Moet er eigenlijk ook brede sloffen ondergooien of mijn huidige mooi verbreden. maar dat opel staal roest(opelgoud) zo.

Terug
Naar boven