• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Origineel gepost door THEGREEN

Origineel gepost door Titanium

mooi wagentje om mee te beginnen. Ben ik ook mee begonnen, alleen dan een 1.4 op mn 18de. Veel plezier ermee:thumbup

Mag ik vragen wat je nu hebt en hoe oud/jong je nu bent?

Greetz Stijn

ben nu nog steeds 18:D. Over een maandje niet meer:jerry

@ corsakris: tegen wie heb je het?

Jeeej, aangezien het zomer is gister de wielen weer gewisseld! :thumbup

Nu weer poetsen en poetsen! king:

opelforum001.jpg

opelforum002.jpg

opelforum003.jpg

Tegen TheGreen:D

@ Famous die van jou blijft heel vet jammer dat er geen foto bijzit waarop we je wielen goed kunnen zien.

Hoever is die van jou gezakt btw?

@ Famous, mooi karretje!! Heb je al je stootlijsten enz mee laten spuiten?? En die koplampen, van een Corsa C2?? Die komen er bij mij ook binnenkort in:D

Origineel gepost door CorsaKris

Tegen TheGreen:D

@ Famous die van jou blijft heel vet jammer dat er geen foto bijzit waarop we je wielen goed kunnen zien.

Hoever is die van jou gezakt btw?

Zal binnenkort wel even een betere foto schieten ;) Zijn er trouwens al wel genoeg van te vinden hoor hier op het forum hahaha :angel

Ehmm hij is wel een aardig eindje gezakt, hoeveel weet ik niet. Gewoon omlaag geschroefd totdat het ging aanlopen ;) :D

@ Famous, mooi karretje!! Heb je al je stootlijsten enz mee laten spuiten?? En die koplampen, van een Corsa C2?? Die komen er bij mij ook binnenkort in:D

Ik heb alles in kleur laten spuiten ja (wielkastranden, spiegels, alle deurgrepen en kofferbakgreep en de bumpers voor en achter). Vantevoren zijn ze helemaal glad gemaakt en al, zodat het bij de rest past. Stootlijsten heb ik niet, zaten er niet op.....anders waren ze idd wel in kleur gespoten ook.

Koplampen zijn angel eyes :D Zal vandeweek even foto posten (zit nu op m'n werk). ;)

@CorsaKris;

Hier even snel nieuwe foto's, even gauw geschoten met digi camera....niet zo'n super kwaliteit maar dan moet je me maar een keer treffen ;)

opelforum4.jpg

Hier lijkt het RH-logo erg slecht maar dat is de weerspiegeling van de straat :D

opelforum5.jpg

opelforum6.jpg

opelforum7.jpg

@Titanium;

koplamp9.jpg

Mooi spul Famous!! Welk merk heb je van angeleyes?? Maybe iets voor mij ipv corsa c2 koplampen:D

Dank u dank u :D

Passen ook perfect, meestal sluiten de engels niet netjes aan bij de rest maar deze passen perfect!

Heb net ff gezocht voor je in m'n facturen hehe (ik bewaar alles wat er aan de auto gedaan word / is).

Maarehhh daar staat dat ze van Custom-Tuning komen.

Artikel: 10474-KL-CORSA C-Z

(daaronder staat; speciale korting volgens afspraak) :jerry :P

Ik denk dus dat je even moet zoeken op "Custom-Tuning V.O.F."

Kom je er niet uit, laat even weten dan....dan kijk ik even of ik meer kan vinden :)

Ze staan ook bij nlpower op de site maar weet niet zeker of het dezelfde zijn.

Mooie velgjes Famous! 15 7J ET35? Ff nieuwe kapjes op de naven hier zit vocht achter of niet?

Zal hem morgen wel even keuren:vertag:jerry

Origineel gepost door CorsaKris

Ze staan ook bij nlpower op de site maar weet niet zeker of het dezelfde zijn.

Mooie velgjes Famous! 15 7J ET35? Ff nieuwe kapjes op de naven hier zit vocht achter of niet?

Zal hem morgen wel even keuren:vertag:jerry

Ja, ik weet ook niet of dat exact dezelfde zijn...

Velgen voor 7J 15/195/50

Velgen achter 8j 15/215/45 :agent :D

Et-waardes weet ik zo niet uit m'n hoofd, is wel te vinden op de RH-wielen site ;)

Kapjes zijn te glimmend voor de foto :D Zit geen vocht of iets achter :D

Zie je morgen wel! :thumbup :wors

@ Famous, ik heb het gevonden. Alleen is deze catogorie leeg ofzo. Zal de internetsite wel in onderhoud zijn....

Anyway thnx!

Mijn A Corsa'tje, moet nog veel aan gebeuren moeten nog wat dingen gespoten worden. Is een 1.2 uit '93 wielen zijn van een Calibra 16v en een schroefsetje van V-maxx.

4hvvmuc.jpg

47dht8k.jpg

veerpootbrug eronder ;)

2emlq9k.jpg

nou...das wel te laag... en is geen veerpootrbrug maar stabistang

eerder asfalt schraper....

ik zou er niet mee durven rijden

doe der gewoon een veerpootbrug op de veerpoten, en trekstangen van gsi onder.

Ipv wachten tot het rolletje vol is van mijn oude camera, maar een nieuwe digitale camera gekocht om eindelijk hier wat foto's van mijn corsa neer te kunnen zetten (zoals weeeeken geleden een keer beloofd:P)

thunder01.jpg
thunder02.jpg

thunder03.jpg
thunder04.jpg

Nette Corsa Thunder.

Mooi kleurtje ook is hopelijk voor jou geen uni kleur...

En Youri heeft vaak last van een schrapende stabistang denk ik;)

Wel ziek laag zo trouwens wel heel netjes

Terug
Naar boven