• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@ frank, ik ben er nog steeds niet uit wat ik met het rode Aatje ga doen, maar dat er iets mee moet gebeuren is zeker, want van dat buiten stilstaan wordt niet echt beter!:(

Misschien als ik een goede donor corsa vinden kan dak alles over zet:hmmz

Want ik blijf toch stiekem wel een beetje verliefd op die A corsa's:wub:P

Jeroen, Ik dacht dat je die A voor de cross wilde gaan gebruiken. Daar was ik toen nog zo verbaasd over :hmmz:wtf

Ja rijden genoeg vette corsaatjes rond in nederland!

Ze zeggen altijd dat de duitsers er wat van kunnen, maar zijn hier in nederland ook op de goede weg!:thumbup

Bij deze dan mijn corsa:

corsa1a.JPG

Dat ziet er goed uit Tim. Kun je er wat meer over vertellen.

Greetz M.

P.S. 1.4XE bedankt voor het sticky maken.:thumbup

Zie ik dat goed?? Een LET?? Wow, errug goed bezig man!!!

Wie wil voor mij ff een foto van mijn bakkie plaatsen?? M.a.w. wie mag ik ff een foto mailen?? :wors

Ja natuurlijk wil ik dat...

Corsa B uit 10-1996

Met standaard 1.4 16v look aan de buitenkant..

M.u.v. Stilauto Racing in 15 inch..

Formel K Groep A Uitlaat ( 63,5mm ) Van voor tot Achter... 90mm Rond.

Gele Koni's Rondom Verstelbaar, nog niet echt verlaagd.. Wordt binnenkort 60/40 of 60/60

Heldere Smoke koplamen, Electr. Cup spiegels maar weet nog niet zeker of ik die erop houdt...

C20LET + F28, Helemaal standaard voor de rest qua chip's e.d. alleen een grote intercooler van een frontera..

Maar even goed bloedje snel hoor...

GReetz Tim Leegwater

Oorspronkelijk gepost door peertje105

Bij deze dan mijn corsa:

corsa1a.JPG

Eej die staat bij ons pap in de straat.

@corsaagsi :

Hier foto's van je corsa alleen toen stond hij nog bij mij voor de stoep :)

corsa18nk.jpg

corsa37qf.jpg

corsa49aj.jpg

corsaagsi1lx.jpg

En waarom staat hij niet meer bij ons om dat ik hem niet kon betalen aangezien ik op school zit :(

Maar hier een paar foto's van toe :)

Ey gaaf man, isie van jou geweest voordat ie naar Geldermalsen ging?? Waar woon jij dan? Ben benieuwd, altijd leuk om te weten wat zo'n beetje de historie is... :thumbup

Mijn vader heeft hem gekocht via marktplaats.

Der zaten vette velgen onder maar een week voor dat die jongen hem verkocht waren ze gejat zei die.

Maar ons pap kocht hem voor mij ik was toen iets van 16 en hij ree erin tot ik rijbewijs had.

Hij heeft er die igidash in gemaakt had hiervoor zelf een kadet gsi dus hij dacht wat in die kadet zit kan ook in een corsa en is gaan zoeken.

Ik woon in Eindhoven.

Helaas hebben we hem in moeten ruilen op mijn manta a (Ik ben blij met die manta ) ik kon namelijk die carsa niet betalen veel te duur in verzekering voor een 19 jarige student :(

Dus als jij hem hebt gekocht van iemand en niet gerolen tegen een manta a dan zit er nog iemand tussen ons :)

Is wel vet om te weten dat hij hier staat ik was helemaal gek van die corsa en had veel ideen :P

ik stuur je wel een u2u met verdere info :)

Greets

blokjah.jpg

digidash, centrale deurvergrendeling,

alarm, elek ramen, sloten uitgelast,

15inc stalen velgen met 195 50 15 banden, kuipstoelen, en verder geen stoelen/interieur, getinte ramen,

remus/sebring uitaat ding, maar daar

komt als eindemper een middendemper

op met een sierdemper, en een c20xe

met f15 bak.

Hij rijdt nog errug fijn hoor!!!:wub Het geluid is wel iets aangepast, er is weer een tussendemper ondergekomen (Remus) met de einddemper die er toen al tussenzat zo te zien, in combinatie met het Sandtler open luchtfilter maakt het nu een nog mooier geluid!! :thumbup:wub

Terug
Naar boven