• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Quote:
Oorspronkelijk gepost door dj_corsa_b

hey ben nieuw hier.

Hier een paar foto's van mijn corsa:

S4100113.JPG

goh die foto's zijn gemaakt bij achter spoormaker!!!!!!! wat doe je daar????

@Schaap... wat is er nou mooier dan een dame achter t stuur van en corsa??? en dan nog een mooie dame ook voor zover ik met zoemlens kan zien????

Maar zitten een paar vette bakken tussen...

@Corsagek, die van jou blijft geil!!!! super strakke bak. echt geweldig!!!!!!

Leuk topic, hier wat foto's van mijn corsa'tje!

Om jullie er aan te herrineren, hij is nog steeds te koop, chck daarvoor even het te koop forum!

corsavoorverkoop2.jpg

corsavoorverkoop.jpg

ice.jpg

auspuff.jpg

instal2.jpg

versterker.jpg

Oorspronkelijk gepost door edjes

@Schaap... wat is er nou mooier dan een dame achter t stuur van en corsa??? en dan nog een mooie dame ook voor zover ik met zoemlens kan zien????

idd wat is daar mis mee?? ja nu ken er geen mooie dame in me auto rijden ffies :( hij is kapoentos :cry

Ed

Oorspronkelijk gepost door Purple Weasel

Voila dit is mijn corsatje! Ik heb ondertussen nog enkele dingen veranderd, binnekort zal ik nieuwe pics trekken!

IMAGE0001.JPG.JPG

IMAGE0003.JPG.JPG

IMGP1015.JPG

eej mooi ding :D

zelfde vorobumper :D:cool:

enne waar heb je die spoiler eigenlijk vnadaan ik heb er nog 1 nodig

Oorspronkelijk gepost door dj_corsa_b

jaja zijn netjes auto's hoor.

Zit zelf te denken om ook zo'n soort spoiler te nemen en dan onder nog zo'n spoiler bij de ruiterwisser, dat lijkt mij wel een coole combi

onder ??? heb je daar spoiler voor dan ?

Oorspronkelijk gepost door Sparc0

Oorspronkelijk gepost door Purple Weasel

Voila dit is mijn corsatje! Ik heb ondertussen nog enkele dingen veranderd, binnekort zal ik nieuwe pics trekken!

IMAGE0001.JPG.JPG

IMAGE0003.JPG.JPG

IMGP1015.JPG

eej mooi ding :D

zelfde vorobumper :D:cool:

enne waar heb je die spoiler eigenlijk vnadaan ik heb er nog 1 nodig

Die heb ik via ebay gekocht van www.tuningparts-online.be

weet je wat ik wel jammer vind ? dat ik zo weinig standaard corsa's tegen kom :( allemaal verbouwde corsa's :( die van mij isvrijwel standaard , en om heel eerlijk te zijn vind ik een standaard corsa zoals die van mij mooier dan een corsa met 1 of andere bumper erop met weet ik hoeveel grote gaten , maar dat zal wel een kwestie zijn van smaken die verschillen

Oorspronkelijk gepost door CorsaGSIdriver

weet je wat ik wel jammer vind ? dat ik zo weinig standaard corsa's tegen kom :( allemaal verbouwde corsa's :( die van mij isvrijwel standaard , en om heel eerlijk te zijn vind ik een standaard corsa zoals die van mij mooier dan een corsa met 1 of andere bumper erop met weet ik hoeveel grote gaten , maar dat zal wel een kwestie zijn van smaken die verschillen

Die van mij is nog volledig standaard :D

Maar er zijn wel wat plannen, zie toppic "Plannen 2005" gaat wel niet extreem veranderen hoor, bumpers blijven voorlopig wat ze zijn :P

Terug
Naar boven