• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@CorsaCruiser. Dat bovenste gedeelte op het schutbord, zat dat er niet of heb jij dat zelf weggehaald. Mischien beetje domme vraag ofzo. Ben wel benieuwd, anders slijp ik hem er ook mooi af. dan kan het water mooi weglopen in plaats van in de auto.:thumbdown

@Mathieu

Er zat inderdaad eerst een plaat voor, deze heb ik losgeboord en de overgebleven randen omgevouwen en dichtgelast.

Zo zag het er ongeveer uit,alleen is dit er eentje met turbo :thumbup........en zo ziet het er nu uit:

TURBO.JPG

@jack,

Ik zal me best doen!

Tijd voor meer :kewlpics van mooie corsa's, wie is de volgende?

Ziet er vetjes uit Corsacruiser! Errug geil.

Ben jij trouwens toevallig ook niet vorig jaar met ons (CTC) naar de bank meeting bij FCG geweest?

:cool:

@ corsacruiser.

Dus het water loopt er zo af bij jou, ik denk dat ik dat zo ook maar eens ga proberen. Ik zoek namelijk al heel lang naar een oplossing voor mn lekkage probleem. Er zit nu dakleer in en dat helpt redelijk maar nog niet helemaal.

hier kan je mij fotos bekijken

ik ben nieuw hier op het forum maar ben al een poosje lid bij opel club zeeland

en ben net een nieuw projekt begonnen

een b tje uit 98 1.7diesel:kewlpics

Ey Corsa Cruizer, hoe zit het nu met je ventilatiehuis dan? En heb je, je accu naar achter verplaatst? Ik vind het echt super hoe het eruit ziet, maar kvroeg me dit zo af..:thumbup

Oorspronkelijk gepost door Sparc0

jammer van die trekhaak :D

heb ik ook bij me corsa a

maar het is wel zo donders makkelijk met bij verdienen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Oorspronkelijk gepost door 2.0 corsa a power

maar het is wel zo donders makkelijk met bij verdienen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

haha da wel ;):jerry

maar ik vind t niet mooi staan....

@corsaagsi

De accu staat inderdaad achterin, achter de passagiersstoel om precies te zijn.

Ventilatie wordt nog aan gewerkt, blijft voorlopig nog de originele kachelmotor,

alleen heb ik de weerstand en wirwar van draden naar binnen verplaatst. :thumbup

Ik heb ook nog wat ideeën om de frisse lucht naar de kachelmotor te krijgen

maar moet dit nog uitwerken, als dat klaar is zal ik wel weer :kewlpics maken.

Oorspronkelijk gepost door 2.0 corsa a power

haha da wel ;):jerry

maar ik vind t niet mooi staan....

dat is zo maar ja dat geld wat ik er mee verdien is nog mooier:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Bij mij is het laagste gedeelte van die bak verrot en heb het al eens proberen te lasssen maar ik heb te weinig ruimte daar waardoor ik het niet waterdicht krijg. Ik heb nu dus dakleer erin gebrand en dit helpt aardig alleen niet goed genoeg:thumbdown Maar ik denk dat ik dan ook maar een keer dat bovenste stuk van het schutbord eraf haal en dan netjes dichtlassen en dan het stuk er weer op. Ik ben namelijk niet zo creatief dat ik alles wat eraan zit weg kan werken.

Terug
Naar boven