• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Voor veel mensen al bekent maar toch nog maar even laten zien dan. :angel

Links.jpg

Moter.jpg

Rechts.jpg

Voor.jpg

Oorspronkelijk gepost door CorsaCruiser

@Vipertjegts,

Yep dat was ik, was een geslaagd dagje!

Dat was het zeker. Dit jaar gaan we weer, moet je maar weer ff langskomen want dit wil men vast wel van dichtbij bekijken. Errug bruut zo hoor, en ook nog een diesel ook, dat maakt het nog specialer want dat zie je bijna/nooit iemand doen. (van sommige mensen zul je hierdoor ook nog wel de reactie krijgen, mooi gedaan maar jammer dat het een dieseltje is, beetje nutteloos (o.i.d.)) Maar respect hoor!!

Greetz.:cool:

Oorspronkelijk gepost door sw16v

pracht a SonerVeld, maar hij was hier wel bekend ja:thumbup voor dat geld wat ie er voor vroeg kon je zelf geen 16v project beginne;)

haha tja je hebt mensen met 2 linker handen en een hoop geld ;)

Oorspronkelijk gepost door Sparc0

@Mick

leuk wakkie..

wat ws je voor het coaten kwijd ???

ik wil me ramen ook nog beplakken/coaten...

coaten was 714 euro voor 5 ramen, nie echt goedkoop dus:(, plakken is minimaal de helft

CorsaKwasiedodo.jpg

had al eerder keer iets geplaats, maar zijn wel wat dingetjes veranderd, duz nog ma keer weer... :P

auto zit helemaal nog onder zout :(

Oorspronkelijk gepost door Mick

Oorspronkelijk gepost door Sparc0

@Mick

leuk wakkie..

wat ws je voor het coaten kwijd ???

ik wil me ramen ook nog beplakken/coaten...

coaten was 714 euro voor 5 ramen, nie echt goedkoop dus:(, plakken is minimaal de helft

pff da heb ik er egt niet voor over :P dsa wel erg duur :(

ik moet goedkoop adresje weten of weten hoe je t beste zelf kan doen, maar wel goed natuurlijk...

Oorspronkelijk gepost door sw16v

corsagrl 00k weer trug op het forum!

teminste elmo kan ik me nog herrinere

en de corsa die je niet wou verlagen toch?? dat was jij:D

Yep trug van weggeweest hahah...reacties met astra vlotten nie zo, dus maar weer eens verder sleuteln aan de corsa...tja dat verlagen misschien toch wel...ben alleen bang dat ik dan een klapband krijg...of is dat een fabeltje???

Ramen blinderen heb ik samen met Max gedaan, hij het meeste werk en moeilikste, dus hij kan je wellicht verder helpen!!!

hier een paar pics van mijn corsa

specs:

12s op kenteken :thumbup

c20xe ingebouwd, kat al lang verdwenen!!!

f20 bak, kadett gsi remmen voor, schijven achter wordt aan gewerkt.

Momenteel 164 pk, 211 nm koppel een top van 262 km/uur op de testbank, zonder rijweerstand enz. Lichte tuning dmv aanzuigverkorter en chipje.

Kawasaki groen, irmscher voorbumper, luchthappers in motorkap, 2 kuipstoelen + 4-puntsgordels.

plannen voor de toekomst: schijven op achteras, racebrandstoftank in auto, opgeboord blok monteren, kop vlakken en bewerken en vliegwiel afdraaien en misschien polyester voorschermen + motorkap....

Terug
Naar boven