• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Sorry ik had ze weer op photo bucket gezet

Deze is op grootvermaat leuk voor acher grondje

En dit is hem dan geworden

grapig12cz.jpg

( voor de mensen die Cello hebben deze foto`s staan eens niet op photo bucket )

Origineel gepost door Corsa Hoek

Origineel gepost door carboncorsa

Origineel gepost door Leongsi

ach ja eht went wel,al hoe wel ik de zondag ritjes wel mis hoor..ff lekker over het boulevaardje rijden en niet te vergeten de knalritjes!en ik kan je verzekeren dat waren er heel veel,was vrij moeilijk om dat gaspendaal niet lekker in te trappen haha.Maar het voordeel is dat het echt bakken met geld scheelt als je geen auto meer hebt hahaha.Maar ik ben hard aan het buinen om volgend jaar en seat arosa te kopen.Ik heb altijd al een Leon willen hebben maar dat gaat een beetje boven mijn budget vandaar een arosa,beetje

jong weinig kilometers dat zie ik wel zitten! heb er weinig zin inom er weer een andere motor in te moeten hangen.. Maar ik kan je zeggen dat als je eenmaal aangestoken ben met het virus je er altijd nog intresse in blijft houden,ik volg jullie nog steeds.Ga af en toe nog naar meetings toe en dan krijg ik nog steeds de kriebels als ikde deur uit stap.Ik hoop jullie snel weer een keer te spreken op een meeting of zo.(als ik het tenminste met de scooter af kan hahaha.)iedereen nog een plezierig seizoen!! Groetjes LeonGSI

wie weet komen we je nog een X tegen:thumbup

Ik zal hem wel een keer meenemen naar een meeting, maar dat zal wel te langzaam voor hem gaan :P toch Leon??

hé Gerrit,daar houd ik je aan man! kan ik alvast wennen aan de snelheid voor als ik een arosa koop hahahaha...spreek je snel man! laterrrrrrrrrrs

Maar iedergeval welkom hier

o ja,wilde toch nog een paar vette pics neer zetten van mijn oude wagentje maar krijg het niet voor elkaar...dus als iemand mij ff kan helpen??? alvast bedankt!!

Origineel gepost door Leongsi

o ja,wilde toch nog een paar vette pics neer zetten van mijn oude wagentje maar krijg het niet voor elkaar...dus als iemand mij ff kan helpen??? alvast bedankt!!

hier heb je er alvast 2:

KM-031.jpg

KM-030.jpg

nog met oude voorbumper ;)

als je je foto's naar: ruitje@caiway.nl stuurt dan zet ik ze wel ff er op voor je :thumbup

zo joost ziet er beter uit met skirts :thumbup:thumbup

ook maar gelijk twieters in de deur gezet net als mij netjes hoor :thumbup

ziet er goed uit zo de corsa alleen kijkt ie nog al soft:P

net wagentje! ik had er alleen wel iets kleinere banden onder genomen 40 of 45

nu lijkt t een beetje op een maanwagentje

maar erg netjes! :thumbup

wat voor audio ligt erin.. of is dat plaatje op de koffer voor de sier?

Origineel gepost door CorsaBBoomer

Bij deze zal ik ff mijn Corsa'tje ertussen zetten en aangezien ik nieuw ben; hoi allemaal :)

DSCN1842.jpg

DSCN1836.jpg

zijt gij toevallig niet diene illegale streetracer die een paar jaar geleden op telefacts geweest is?

@ Schaap2K; 50-profiel bandjes zijn volgens onze geweldige belgische keuring legaal op het "maanwagentje"

Had 45 in het begin liggen maar na een wegcontrole naar de keuring mogen gaan en de bandjes mogen aankopen... :swear Was dus een duur uitstapje toen naar zee.

@ Neophyterulez; er zijn er nog met zo'n Corsa'tje ;) Zou ik je anders moeten kennen dan?

Terug
Naar boven