• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

hey allemaal

ik heb me net aan gemeld omdat ik zelf ook een corsa B heb gekocht ik weet nog niet precies hoe alles werkt maar komt wel goed.

groetjes dennis

zo kootstra nette a2tje, kleurcode e201 toevallig, lijkt er wel heel erg op.

hele dikke a2tje, mijn complimenten :) :thumbup

Still alive...and smokin'

e9am94.jpg

Origineel gepost door NOVA-1.2?

Hier ook maar een :kewlpics droppen

kleienfoto.jpg

he bekende velgen.van daan??

nu moet hij nog zakken anders zijn deze niet zo mooi met die ronde kuipen achter.of grotere er onder 15 inch

Origineel gepost door mtem1985

zo kootstra nette a2tje, kleurcode e201 toevallig, lijkt er wel heel erg op.

hele dikke a2tje, mijn complimenten :) :thumbup

nee dat is volgens mij niet de kleurcode van de week gaan er nieuwe wielkasten in die iets naar buiten komen ook word er nog wat aan gespoten

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door NOVA-1.2?

Hier ook maar een :kewlpics droppen

th_kleienfoto.jpg

he bekende velgen.van daan??

nu moet hij nog zakken anders zijn deze niet zo mooi met die ronde kuipen achter.of grotere er onder 15 inch

Dat zijn idd de velgen van daan. De auto is al 60 mm gezakt en als dat nog lager wordt dan krijg ik klappen van mijn vriendin:D. Voor komen er ook originele ronde kappen op.

hey kootstra

zag em poosje geleej staan bij de oude emte in heinkenszand met alleen voor die wieltjes.

staat nu wel heel erg vet hoor :wub

grtz Joost

Origineel gepost door ReDdEvIlL

Hier dan alvast een paar fotootjes van mij auto..

Ik ben in bezit van een corsa A (nu) gsi.. van 1989..heb m gekocht als een std 1200 carburateur..;)

AUT_1891.sized.jpg

AUT_1941.sized.jpg

PICT1239.sized.jpg

AUT_2035.sized.jpg

AUT_2324.sized.jpg

ee jij bent degene die z'n verlagingsset verkocht, ik had jou aan de telefoon gesproken :thumbup

ben momenteel bezig met 't bekleden van de achterbank met skaileer en ben bezig met 't fixxen van gsi sideskirts.. als dat klaar is, kijk ik nog 'ns of er ergens een setje te verkrijgen zijn

Hier wat fotootjes van mijn corsa zoals die er nu bij staat....heb 'm pas sinds juni dus vind dat er al aardig schot in zit king:

Hij's nu verlaagd met in druk verstelbare, en voor in hoogte verstelbare Koni's :thumbup

14-10-05-01.jpg

Hij kan nog omlaag :thumbup

14-10-05-03.jpg

Oh ja....tis btw een Corsa b gsi uit 04-'95

Na de winter komen er compleet gepolijste Borbet T's onder....dus heb al iets om naar uit te kijke :thumbup

velg%20los.jpg

Origineel gepost door bladeofdarkness

thnx :afro enne......wil en KAN nog wel verder....maarja dan kom ik me eige oprit nie meer af :D:D:D

dan leg je maar een stuk hout in die greppel :jerry , lager is mooier :thumbup

een kennis heeft het ook gedaan, gewoon een stuk hout maken dat mooi past in die greppel zodat je wel je oprit op kan :thumbup

Terug
Naar boven