• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

hier dan ook mijn '96-er corsa b gsi, moet nog het 1 en ander aan gebeuren en beginnen met schoonmaken, beetje modderig hier in de buurt:thumbdown

GroteFoto=S7HW4UMP

GroteFoto=D4T7YP8A

GroteFoto=DPEKWUZ8

Origineel gepost door wappy

corsa%20zij.jpg

zo was ie een half jaar terug maar heb de velgen eraf moeten halen van meneer agent :fy1 omdat ze tebreed waren(8.5j voor en achter 9.5) met allebij 1cm spoorverbreder en 215-40-16 erop:D en als ze me nog es zouden zien rijden dan was ik m'n kenteken kwijt en aangezien ik er ook een ander blok in heb, ben ik dus voor andere velgen gaan kijken...

greets johan

velgen te breed.? dat wouten daar over vallen.?

hoe zit dat dan.?

ik zie ook wel eens in die tunign blaadjes van die kadettjes voorbij komen met 225 breede velgen achter maar dan is de ophanging wel aangepast....

is dit ten alle tijden ilegaal met te brede velgen .? en op welke basis word dat beoordeeld.?

groeten sebas sorry voor de offtopic maar dit vraag ik mij heel erg af ben zeer benieuwd.?

wel erg toffe corsa!

Ze mogen per wiel niet meer uit steken dan 3 cm... Ook mogen ze voor de APK niet aan lopen.

Verder kunnen ze je eigelijk niets maken. Maarjah, als ze de pik op je hebben en je eenmaal gewaarschuwd hebben, kun je maar beter gehoorzamen als je een c20xe in het vooronder hebt, anders naaien ze je daar wel mee.. :fy1

Hier al enkele foto's van mijn corsatje:P nog zonder zwarte achterlichten want deze moeten nog gemonteerd worden. Het gaat om een corsa a '87 1.2 met irmscher kleppendeksel, pipercross kelk, open uitlaat die 10mm groter is dan normaal met een sebring demper, AEZ velgen en er zijn nog wel wat veranderingen in zicht:D

nieuwe foto's komen als het winterweer voorbij is:P.

grtz boeliecorsa

Origineel gepost door corsaagsi

Ze mogen per wiel niet meer uit steken dan 3 cm... Ook mogen ze voor de APK niet aan lopen.

Verder kunnen ze je eigelijk niets maken. Maarjah, als ze de pik op je hebben en je eenmaal gewaarschuwd hebben, kun je maar beter gehoorzamen als je een c20xe in het vooronder hebt, anders naaien ze je daar wel mee.. :fy1

na ik was toen n xtje aan t gassen en toen reed ik op een 80 weg en ernaast was een tankstation en daar stonden ze.... En ik kwam toen plankend voorbij... tja dat hoor je wel... toen kwamen ze direkt 88ter me aan en toen kreeg ik t stopteken... maar had gelukkig snel gezien dat ze 88ter me zaten en ze hadde me niet geklokt... maar toen gingen ze zoeken en tja toen vielen ze over 't geluid (zwaar maar niet luid) en over de velgen... hij maakte me zelfs n tekening:vertag van de as en dat n corsatje niet voor z'n banden was gemaakt blabla... € 95:mad: aan m'n broek voor t geluid en een waarschuwing voor de velgen... met de mededeling van als we je nog een x zien en we herkennen je echt wel dan nemen we je 't kenteken af en dan kan je naar de rdw... en dat wil je toch niet zie ie...blabla

En ze staken niet echt uit, zeker geen 3 cm... maar ze waren gewoon heel heel dik voor n corsa:D

Origineel gepost door combo c driver

mijn corsa/combo ook is laten zien he.

combodriver2005.jpg

combocleaned1.jpg

combo y17dti

bj 2003

verlaagd KW variante II (regelbaar in hoogte en hardheid)

verlengde motorkap met GSI luchtinlaten.( doorlopend in de voorvleugels)

M3 zijschorten

irmscher voorbumper

zelfgemaakte achterbumper

complete uitlaatlijn groep N zonder kat ( eigenbouw)

BBS Rm 7,5" vooraan 8'5 achteraan.(195/45/15)

Is hij nog niet verkocht(stond toch te koop???)

Origineel gepost door Linda_GSi

Origineel gepost door pipo

mooie corsa maar mag wel een paar cm zakken:thumbup

minimaal 35mm:hmmz Yep weet ik, maar laat het denk ik zo. Misschien ooit, maar ik spaar voor een Corsa C. king:

ik heb wel een corsa c in de aanbieding-offtopic maar das een turbodiesel maar wel een mooiemet alle opties[ruil de corsa b wel in hahahaha:P

restauratie033.jpg

is wel met standaart lichtmetaal en niet de bsa velgen

Neuh, ik wil een Gsi haha!

ok geen tdi:cry hahaha.

maarja een verlagingsetje zou je corsa nie verkeert staan.

kost ook nie zo veel alleen een verenset kost maar 95€

en een compleete set 195€:hmmz

ff op MP sneupen. Die van mij voor 30 eurie!! Uurtje werk, en klaar.

Origineel gepost door AndreS

ff op MP sneupen. Die van mij voor 30 eurie!! Uurtje werk, en klaar.

OK KAN OOK:P

MAAR DIE VAN MIJ ZIJN NIEUW:P

hoi ik ben bacardicorsa ben al even op het forum maar snap nu eindelijk hoe ik me foto's erop krijg dus bij deze en commentaar is altijd welkom.

rcpze1.jpg

rcpzqf.jpg

p.s sorry dat ze zo groot zijn dat snap ik alleen nog niet hoe ik ze kleiner krijg.

gr bacardi

p.s onder de kap zit ook wat leuks alleen nog even geen foto met afdekplaat dus, maar thanx toe TANKWIEL loopt die als een zonnetje.

EN HIJ IS NIET GEWASSEN!!

@ wappie..... heb je corsa een paar weken terug zien staan bij het kartcentrum in swalmen.....hele mooie auto ;).....

greetz

Origineel gepost door opelvssn

@ wappie..... heb je corsa een paar weken terug zien staan bij het kartcentrum in swalmen.....hele mooie auto ;).....

greetz

Thx

Ja dat kan wel kloppen... werk er dussss

greetzz

Terug
Naar boven