• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Origineel gepost door voss

Origineel gepost door Kadett91

Jazeker velgen maken de auto vaak *(vindt ik persoonlijk). Maar bedankt voor het compliment ! ben er druk mee bezig dus.

Heb je een u2u gestuurd over die C2's, ligt eraan wat de vraagprijs is anders verder met de bbs opknappen. Heb de bbs overigens nog niet zovaak onder de corsa's gezien !

banden maken de velg, waar na de velg de auto maakt;)

helemaal mee eens:thumbup

Daar heb je helemaal gelijk in ! zonder mooie band is het nog geen gezicht :thumbup. Moet zeggen dat jij altijd wel de meest gedurfde velgen onder je corsa hebt (vindt ze persoonlijk altijd bloedmooi :thumbup).

Goeie velgen zegt ook wel iets over de smaak, en uiteraard hoe het geheel wordt/is.

Ik heb zelf m'n 106 GTi ff voor de zomer aangepakt... ander setje wielen erop.

DSC06027.jpg

DSC06029.jpg

7Jx16 en 195-45-16 banden.

Standaard GTi ophanging (af fabriek), dus nog niets aan verlaagd.

Sinds begin deze week :)

P1010482(2).JPG

P1010485(2).JPG

Vind het een leuke auto voor iemand van 19 king:

Plannen in de toekomst zijn, andere velgen en iets omlaag

*edit: waarom krijg ik er geen pics op?

gsi twente je hebt ook een toppie auto, als ik ooit van merk verander en het moet een klein mooi en handige auto zijn zal het zeker een 106 zijn

echt een mooie wagen :thumbup:thumbup

Dank je... pk/kilo verhouding is erg lekker, plus dat deze een totaal (en eigenlijk wel betere) wegligging heeft als een Corsa B (verlaagd of onverlaagd).

Hoi iedereen,

Ben nieuw en zal mijn eerste post hier maar eens posten. Ik ben Arthur, 29 jaar en woonachtig in Leeuwarden opgegroeid in ALMELO . Heb net vanavond een corsa c gekocht uit 2001 ( weliswaar samen met devriendin maja) Ik heb een zekere overstap gemaakt van Honda naar Opel ( vriendin haar schuld :)) en dit is hem geworden

klik

Hen een leuke bodkit gespot op de site van autostyle ..maar het begin is er ;)

groetjes ...

Van de week met mijn uitlaat bezig geweest. Hij was al rvs van af de kat, met als eindemper een middendemper van een peugeotje...Als sierstuk had ik een schroefstukjeking:

Ik had op mijn werk van een astra een leuk eindstukje over, komt van een rotte laser eindemper af....

Ongepoets:

p30800067qq.jpg

en onder de auto:

p33000821zp.jpg

p33000834ap.jpg

p33000848we.jpg

kontje5ha.jpg

kontje21ys.jpg

En deze heb ik vrijdag gekocht...een nieuw OMP stuur met naaf...👼

p33000868yf.jpg

Het logotje zit er inmiddels al in...ik wou eerst kijken of er een opellogo in paste..maar die waren net iets te groot (naafkapsticker)...dus nu het omp logo er in :agent

Origineel gepost door Fearless

En deze heb ik vrijdag gekocht...een nieuw OMP stuur met naaf...👼

p33000868yf.jpg

Het logotje zit er inmiddels al in...ik wou eerst kijken of er een opellogo in paste..maar die waren net iets te groot (naafkapsticker)...dus nu het omp logo er in :agent

hee, zo'n stuur heb ik ook, het bevalt mij geweldig goed :D

09210006.jpg

28 cm vondt ik te klein...nu heb ik 30 cm..koste met naaf 100 euro bij Nlpower n Zwolle..

Alleen heb ik nu een klein probleempje met de stuuras...zal hier een topicje voor openen denk ik...

Sinds dat dat stuur er op zit staat de boel schuin..ik moet mijn linkerarm langer maken dan mijn rechter...het stuur wijst zeg maar naar links...:o

Ook ik zal eens een keertje hier wat foto's neerzetten van mijn corsa.

Ik ben nu al net een paar weken in het bezit van me corsa.

afbeelding001small8jv.jpg

afbeelding003small1ob.jpg

Me kicker woofer, er missen wat spullen achterin, omdat deze gespoten zijn.

100_2008.jpg

En me versterker(tje) die de woofer aanstuurt op dit moment,hier duidelijk te zien dat er klepjes enzo missen.

100_2009.jpg

En dit is de kleur die de klepjes e.d zijn geworden, alle stylen in de auto zijn ook deze kleur gespoten, waren eerst de kleur die de kap heeft waar je hoedenplank opligt, deze wordt vandaag ook gespoten als het mee zit.

100_2011.jpg

En de gespoten stylen.

100_2005.jpg

100_2001.jpg

Wat heb ik er inmiddels aan veranderd heb:

Stickers eraf gehaald(behalve van de achterklep dit was al gedaan en hoe:thumbdown

Stootstrips verwijderd.

Tankklep sticker ook verwijderd.

Stylen e.d gespoten.

Me audio ingebouwd(voorlopige audio install want bedoeling is een compleet andere install maar eerst andere dingen).

Wat er gaat gebeuren:

Velgen worden hopelijk over 2 a 3 weken veranderd.

Andere voorbumper, daar probeer ik tegelijk me wielkast randjes mee te laten spuiten.

Ramen laten blinderen.

Sideskirts.

Achterbumper.

Dakspoiler van carzone.

Cupspiegels.

Motorkap booskijkers aan laten lassen en kofferklep laten cleanen,en allebei overnieuw spuiten, maar dit doe ik denk als laatste want wil eerst de bumpers enzo.

Interieur wordt compleet veranderd.

Audio install.

Groeten tim

Na heel wat mooie corsaatjes te hebben bewonderd stel ik me ook maar ff voor hier!!

ik ben martijn, 20 jaar en werk als autoschadehersteller in nijmegen waar ik tevens ook nog woon!

Dit is mijn corsi

luchthappergespoten1.jpg

nieuweachterlichten1.jpg

luchthappergespoten2.jpg

en een wat oudere foto!

corsazijachtern.jpg

corsaint2.jpg

Terug
Naar boven