• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

andrewschouten1984_18384410_1.jpg

heb ook ooit een a corsa gehad met zo,n kleurtje[ongeveer]

was van nissan kleurnr tj4.

maar de a corsa heeft ongeveer die kleur ook standaart gehad maar dan wat fletser

Origineel gepost door corsa danny

mooi ding die blauwe volgens mij uit panningen die kanten ja heb hem tenminste wel vaker gezien of is het een look a like

hee danny kwam je vorige week nog tegen in someren op de rotonde.ik zwaaide maar je zag me nie ik zat in de goudkleurige corsa c.

is zeker een vette bak die van jou:thumbup

Origineel gepost door Fearless

Mooie corsa :wors Wat voor onderlip heb je?

Da is een onderlip van een nieuwe fiesta gaat ook van een focus

hier een foto van een deel van mijn corsa :cry:cry:cry

opknappen heeft denk ik al geen zin meer, maar als er geld is komt er een nieuwe, net zo mooi als die van jullie :thumbup

dan ben ik ook geen junior member meer hoop ik...:(

792457_9621998bb0.jpg

plaat kaal zetten,behandelen met anti roest, naar binnen kletsen, nieuwe plaat er op lassen, strak maken, plamuur er op en spuiten :D bijna elke auto valt te redden ;)

Origineel gepost door xatox

plaat kaal zetten,behandelen met anti roest, naar binnen kletsen, nieuwe plaat er op lassen, strak maken, plamuur er op en spuiten :D bijna elke auto valt te redden ;)

het verotte deel er uit slijpen nieuwe inlassen binnenkand behandelen met antie roest en tektie en de buiten kan plamuren gronden en spuiten heb ik ook gedaan

Terug
Naar boven